منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • 6 نکته در مورد نحوه ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی برای رسانه های اجتماعی

6 نکته در مورد نحوه ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی برای رسانه های اجتماعی

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
6 نکته در مورد نحوه ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی برای رسانه های اجتماعی

6 نکته در مورد نحوه ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی برای رسانه های اجتماعی

در دنیای شلوغ رسانه های اجتماعی امروزی، یادگیری نحوه ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی یک ایده عالی است.

ویدیوهای بازاریابی ویروسی به سرعت در فضای آنلاین پخش می شوند و میلیون ها لایک، اشتراک گذاری، نظر و بازدید دریافت می کنند.

و این تمام نیست.

66 درصد از بازاریابان ویدیوی کوتاه را به عنوان جذاب ترین نوع محتوای فید اجتماعی انتخاب کردند.

6 نکته در مورد نحوه ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی برای رسانه های اجتماعی

جای تعجب نیست که 33 درصد از بازاریابان قصد دارند در سال 2023 بیشتر از هر نوع استراتژی رسانه اجتماعی دیگری روی محتوای ویدئویی کوتاه مدت سرمایه گذاری کنند.

6 نکته در مورد نحوه ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی برای رسانه های اجتماعی

البته، ویدیوی کوتاه قانع کننده، جذاب است و تبدیل ها را افزایش می دهد.

اما یادگیری نحوه ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی که به خوبی با مخاطبان هدف شما طنین انداز شود، هرگز کار آسانی نیست.

نگران نباشید، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید و در رسانه های اجتماعی درآمد زیادی کسب کنید.

اما قبل از آن، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بدانید.

چه چیزی باعث می شود یک ویدیو در شبکه های اجتماعی وایرال شود؟

ایجاد ویدیوهای ویروسی در رسانه های اجتماعی رویای هر بازاریاب است – راهی قدرتمند برای تولید سرنخ های بازاریابی.

به طور کلی، ویدیوها هنگامی که با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند، آنها را به خنده، اطلاع رسانی، آموزش و متقاعد کردن وادار می کنند، در رسانه های اجتماعی به صورت ویروسی پخش می شوند.

در اینجا برخی از عناصر کلیدی ویدیوهای ویروسی وجود دارد:

  • داستانی می گویند
  • تبلیغاتی نیستند
  • آنها با احساسات مخاطب شما ارتباط برقرار می کنند
  • جاری هستند
  • آنها مردم را می خندانند

چگونه گام به گام ویدیوهای کوتاه ویروسی برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم

این تکنیک های ساده را دنبال کنید تا ویدیوهای کوتاهی ایجاد کنید که بازدیدهای بیشتری را در زمان کمتری ایجاد کنند.

1. مخاطبان هدف خود را درک کنید

هنگام برنامه ریزی برای ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی برای استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود، شناخت مخاطبان خود، از جمله آنچه می خواهند (یا نمی خواهند) ضروری است.

6 نکته در مورد نحوه ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی برای رسانه های اجتماعی

در واقع، درک آنچه که با آنها طنین انداز می شود و آنها را تشویق می کند تا ویدیوی شما را به اشتراک بگذارند، می تواند به افزایش بازدید ویدیوی شما کمک کند.

با ایجاد یک آواتار کامل که نمایانگر مخاطبان هدف شما باشد، شروع کنید. این به شما کمک می کند تا مشخص کنید بینندگان هدف شما چه کسانی هستند، از چه پلتفرم های رسانه اجتماعی استفاده می کنند، چه کارهایی را برای سرگرمی انجام می دهند و غیره.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد:

  • پرسونای رسانه های اجتماعی کاملی ایجاد کنید
  • تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود را کاوش کنید
  • از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید
  • با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید تا بفهمید که آنها دوست دارند چه محتوای ویدیویی را ببینند
  • انواع ویدیوهای ویروسی که رقبای شما ایجاد می کنند را ببینید
  • داده های ابزار خدمات مشتری خود را تجزیه و تحلیل کنید، ترجیحات و علایق مشتری را درک کنید

جمع‌آوری همه این اطلاعات به شما کمک می‌کند بفهمید که چه چیزی توجه بینندگان شما را جلب می‌کند و به دنبال چه محتوای ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی هستند.

هنگامی که این اطلاعات را در اختیار دارید، پیدا کردن ایده برای محتوای ویروسی بسیار آسان تر خواهد بود.

2. اهداف بازاریابی ویدیویی خود را مشخص کنید

یادگیری نحوه ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی برای رسانه های اجتماعی برای یک استراتژی بازاریابی ویدیویی رسانه اجتماعی موفق کافی نیست. همچنین باید مشخص کنید که چرا می خواهید ویدیوهای شما ویروسی شوند.

حتی اگر ویدیوهای شما ویروسی شوند، اگر با آنها به چیزی نرسیدید، منابع را هدر می دهید. در اینجا 5 هدفی وجود دارد که می توانید با بازاریابی ویدئویی در رسانه های اجتماعی مطابق با Sprout Social به دست آورید.

6 نکته در مورد نحوه ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی برای رسانه های اجتماعی

البته، شما می توانید اهداف مختلفی را که می خواهید با ویدیوهای کوتاه ویروسی خود به دست آورید، داشته باشید، از جمله:

  • آگاهی از برند را افزایش دهید
  • افزایش درآمد و فروش
  • دانش را به اشتراک بگذارید و بینندگان خود را آموزش دهید
  • معرفی جدیدترین محصولات
  • خدمات مشتری و وفاداری را افزایش دهید
  • فالوور آنلاین خود را افزایش دهید

هر هدفی از شما نیاز دارد که انواع خاصی از ویدیوهای کوتاه را برای مخاطبان خود ایجاد کنید.

مهمتر از همه، اهداف شما باید با اهداف کلی کسب و کار شما هماهنگ باشد.

3. محتوای ویدیویی خلاقانه را مشخص کنید

یک خلاصه محتوای ویدئویی و استوری بورد کامل تهیه کنید.

این به شما کمک می کند پیامی را که می خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید، لحن و طول ویدیو و کانال توزیع را تعیین کنید. این به شما کمک می کند تا با اهداف خود هماهنگ باشید.

در اینجا عناصر مهمی وجود دارد که باید در محتوای ویدیوی خود قرار دهید:

  • عنوان ویدئو: موضوع ویدیوی شما. به عنوان مثال، می توانید نکات برنامه ریزی رویداد را برای تبلیغ برند برنامه ریزی و مدیریت رویداد خود به اشتراک بگذارید.
  • شرح: چه چیزی را می خواهید در ویدیو پوشش دهید؟
  • عناصر حیاتی شامل: هر چیزی را که نیاز دارید به ویدیو اضافه کنید اضافه کنید.
  • مطالب مرتبط: هر محتوای مرتبطی را که قصد اضافه کردن یا استفاده به عنوان مرجع برای ویدیوهای خود را دارید فهرست کنید.
  • رقبا: انواع محتوای ویدیویی که رقبای شما ایجاد می کنند و می خواهید آنها را تحت الشعاع قرار دهید.
  • پلتفرم های رسانه های اجتماعی: قصد دارید ویدیوهای خود را در چه کانال هایی منتشر کنید و کدام نسخه برای هر کانال بهترین است؟
  • فرمت ویدئو: قصد دارید از چه فرمت ویدیویی استفاده کنید؟
  • کلید واژه ها: برای بهبود رتبه ویدیوهای خود در رسانه های اجتماعی، باید تعیین کنید که چه کلمات کلیدی را هدف قرار دهید.
  • هشتگ هایی که باید شامل شوند: آنها کمک می کنند تا ویدیوی شما برای مخاطبان قابل کشف باشد.
  • فراخوانی برای اقدام: می‌خواهید مخاطبانتان پس از تماشای ویدیوهایتان چه اقدامی انجام دهند؟

4. یک مفهوم قانع کننده ایجاد کنید

برای ایجاد ویدیوهای رسانه های اجتماعی ویروسی، یک فیلمنامه ویدیویی قانع کننده و درجه یک بسازید تا توجه بینندگان خود را به خود جلب کنید و در نهایت به اهداف خود برسید.

6 نکته در مورد نحوه ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی برای رسانه های اجتماعی

همچنین باید ایده های محتوای قانع کننده ای را در نظر بگیرید تا در فیلمنامه خود بگنجانید.

این به ویدیوی شما یک جریان منطقی می دهد.

به یاد داشته باشید که ویدیوی شما باید پیام شما را در کوتاه ترین زمان ممکن پوشش دهد.

در اینجا دستورالعمل های کلیدی برای ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی وجود دارد:

  • با قلاب شروع کنید: با یک افتتاحیه جذاب توجه مخاطب را به خود جلب کنید. در اینجا می توانید از یک واقعیت جالب، یک شوخی یا یک جمله به یاد ماندنی استفاده کنید.
  • از ابزارهای موثر ویرایش ویدیو استفاده کنید: ویرایش های برجسته ویدیو چیزی است که توجه مخاطبان شما را جلب می کند. از ابزارهای قدرتمند ویرایش ویدیو استفاده کنید. در اینجا یک پست نرم افزار ویرایش ویدیو توسط Attrock است.
  • افزونه های ویدیویی: شامل تصاویر، شکلک ها، یا سایر اجزایی که به جذب بیننده کمک می کند.
  • ویدیو را کوتاه و دقیق نگه دارید: بر اساس گزارش اخیر ویدیارد ویدیو در بنچمارک تجاری، 62 درصد از بینندگان می گویند که اگر کمتر از 60 ثانیه باشد، کل یک ویدیوی تجاری را تماشا خواهند کرد.

5. داستان بگویید

داستان ها مردم را وادار به اقدام می کنند.

همچنین، گفتن داستان در ویدیوی شما از بسیاری جهات مفید است، از جمله:

  • این برند شما را انسانی می کند
  • این باعث می شود مخاطب شما را به یاد بیاورد
  • این به ایجاد جامعه ای کمک می کند که با برند شما طنین انداز شود
  • داستان ها بهتر می فروشند

با یافتن زمینه ای جهانی برای مفهوم خود، در کوتاه ترین زمان ممکن داستانی جذاب بگویید. این یک نقطه شروع عالی برای جلب توجه است.

گواهینامه بازاریابی محتوا

آیا می خواهید در بازاریابی محتوا گواهینامه دریافت کنید؟

از ابزارها و کانال‌ها استفاده کنید تا به طور قابل پیش‌بینی و سودآوری آگاهی، سرنخ‌ها، فروش و ارجاع‌ها را افزایش دهید – همه چیزهایی که برای تبدیل شدن به یک استاد واقعی بازاریابی دیجیتال باید بدانید. اینجا را کلیک کنید

خبر خوب این است که می‌توانید داستان‌های خود را بیابید و از تولیدکننده‌های متن به ویدیوی هوش مصنوعی برای تبدیل آن‌ها به مجموعه‌ای از ویدیوهای کوتاه قانع‌کننده استفاده کنید.

6. به روندهای محبوب توجه کنید

برای ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، باید بدانید که در پلتفرم‌هایی که قصد استفاده از آن را دارید چه چیزی در حال پیشرفت است.

به یاد داشته باشید که روندهای جدید به طور مداوم در برخی از سیستم عامل ها مانند TikTok در حال ظهور هستند.

برای اینکه ویدیوی خود را ویروسی کنید، باید از یک روند در لحظه ای که به دست می آید، ضربه بزنید. این باعث می شود مخاطبان شما را به عنوان یک ترندسند درک کنند.

آهنگ‌های محبوب، هشتگ‌ها، صداها و موارد دیگری را که در بالای فید Reels شما ظاهر می‌شوند، پرطرفدار در TikTok، موضوعات پرطرفدار در توییتر و موارد دیگر جستجو کنید.

فراموش نکنید که تاکید خود را بر روندی در محتوای خود بگذارید تا منحصر به فرد بمانید.

مشاوره حرفه ای: مطمئن شوید که صفحه رسانه اجتماعی برند شما دارای یک عکس پروفایل حرفه ای است که تخصص و هویت برند شما را به نمایش می گذارد. می توانید از یک سازنده عکس پروفایل برای ایجاد تصاویر نمایه خیره کننده بدون زحمت استفاده کنید.

به دلیل مزایای توزیع رسانه های اجتماعی، هر بازاریاب می خواهد ویدیوهای کوتاه ویروسی ایجاد کند. با این حال، انجام این کار آسانی نیست.

در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که ویدیوهای شما در رسانه های اجتماعی ویروسی شوند، پیروی از این نکات و دستورالعمل ها می تواند شانس شما را افزایش دهد.

6 نکته در مورد نحوه ایجاد ویدیوهای کوتاه ویروسی برای رسانه های اجتماعی