![چگونه توجه مشتری خود را جلب کنید و اقدامی را تحریک کنید [VIDEO]](https://learnmaarketing.ir/wp-content/uploads/2023/05/How-to-Win-Your-Customers-Attention-Provoke-Action-768x432.jpg)
راز جلب توجه مشتری و برانگیختن اقدام خود را با اولین عنصر در فرمول فروش 5 قسمتی ما کشف کنید.
از این ماده برای برانگیختن نقطه درد مشتری خود استفاده کنید یا با حالت آرزوی او صحبت کنید به گونه ای که آنها با پیامی که در آن … توقف کنید مجبور شوند. بخوانش. و از آنجا به اقدامات خود ادامه دهید.
در نهایت، یاد بگیرید که چگونه به مشتریان خود نشان دهید که آنها را بهتر از هر کس دیگری می شناسید و ذهن خوانی شوید که مستقیماً با آن نکات ظریف صحبت می کند که فقط مشتری شما از آنها می داند.
استفاده از قلاب در پیام های خود
قلابها در پیامهای بازاریابی برای برانگیختن یک نقطه درد یا نقطه علاقه استفاده میشوند که به مشتریان شما مکث میکند، زیرا شما «ذهن آنها را میخوانید» و با چیزی صحبت میکنید که آنها تجربه میکنند و میخواهند تغییر دهند.
قلاب ها همه چیز در مورد وضعیت ناخواسته یا وضعیت تمایل مشتری شما هستند، نه کسب و کار.
“وقتی نوبت به ایجاد آگهی فروش تجارت الکترونیکی شما می رسد، پیشرفت شما در صفحه محصول شما، در صفحه اصلی شما اتفاق می افتد…”
پست چگونه توجه مشتری خود را جلب کنیم و اقدامی را تحریک کنیم [VIDEO] اولین بار در DigitalMarketer ظاهر شد.