

فصل بزرگ تقریباً در راه است. آیا کسب و کار کوچک شما آماده است؟
رقابت با وب سایت های شرکتی با بودجه تبلیغاتی هنگفت به طور فزاینده ای دشوار است.
هنگامی که بسیاری از مصرف کنندگان اصطلاح “فروش تعطیلات” را مترادف آمازون و والمارت می دانند، ارائه محصولات شما در مقابل خریداران بسیار چالش برانگیز است.
بلک فرایدی و دوشنبه سایبری به طور معمول ثروت کسبوکارهایی را که با مشکل مواجه هستند از نامطمئن به سودآور تبدیل میکنند. تعطیلات زمانی است که مردم می خواهند بیش از حد معمول هزینه کنند.
میلیونها نفر در طول سال پسانداز خود را تقویت میکنند تا پول خریدی را که میخواهند داشته باشند. برندهای بزرگ ماه ها را صرف استراتژی تبلیغات فصل تعطیلات می کنند تا فروش خود را به حداکثر برسانند.
متأسفانه، فروشگاه های کوچک (تجارت الکترونیک) اغلب غافلگیر می شوند. آنها منابع یا زمان را برای موقعیت مناسب کسب و کار خود برای جریان ورودی مشتریان سرمایه گذاری نمی کنند. اگر کسبوکارهای بزرگ نمیتوانند فصل را نادیده بگیرند، شرکتهای کوچک نیز نمیتوانند این فصل را نادیده بگیرند.
در اینجا سه مرحله وجود دارد که محتوا و سئو می تواند به تبلیغات و تلاش های بازاریابی شما در تعطیلات کمک کند:
1. صفحات فرود فصلی جدید را برای جمع آوری و تبلیغ شناسایی کنید
فصل تعطیلات، زمانی که همه مشغول خرید هدیه برای همه، از جمله دوستان، خانواده و مشخصاً خودشان هستند، فصل روندهای جدید تقاضای غیرمنتظره است.
مردم شروع به فکر کردن درباره خرید چیزها به روشی متفاوت کردهاند: آنها خرید میکنند نه برای اینکه به چیزی نیاز داشته باشند، بلکه برای اینکه برجسته باشند و بهترین هدیه را بدهند.
ابزار پیشنهاد کلمه کلیدی رتبهبندی SE به شما امکان میدهد این تصمیمات خرید جدید را بررسی کنید و به شما امکان میدهد کلماتی را که نمیتوانید با آنها رقابت کنید را فیلتر کنید و روی جایگاه خود تمرکز کنید. همچنین میتوانید نتایج را بر اساس سختی فیلتر کنید تا عبارات جستجو با رقابت ارگانیک کمتر را پیدا کنید:

هنگامی که آن عبارتهای جستجوی با پتانسیل بالا را شناسایی کردید، صفحات فرود جدید با محصولات مرتبط ایجاد کنید و از سراسر سایت خود به آن صفحات فرود پیوند دهید.
این ترفند می تواند هم برای مشاغل مبتنی بر خدمات و هم برای مشاغل مبتنی بر محصول کارساز باشد، زیرا این روزها فروش تعطیلات توسط همه انواع مشاغل انجام می شود. برای مشاغل مبتنی بر خدمات، تحقیق در مورد روندهای جستجوی تعطیلات و خدمات همراه با محصولات مرتبط به افزایش فروش و ایجاد فرصت های بازاریابی دهان به دهان کمک می کند.
ایجاد این صفحات فرود فصلی نیز ایده خوبی است زیرا صفحات بیشتری را برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی در اختیار شما قرار می دهد. اینها میتوانند «مجموعهای» از محصولاتی باشند که الگوی جستجوی تعطیلات خاصی را ارائه میکنند و همگی میتوانند از بخش اصلی «ایدههای هدیه کریسمس» پیوند داده شوند. می توانید آنها را با افزونه های وردپرس یا ویژگی مجموعه ها برای Shopify تنظیم کنید.
بسته به ماهیت کسب و کار شما، ممکن است ایده خوبی باشد که یک مینی سایت جداگانه ایجاد کنید تا مطمئن شوید که سایت اصلی شما متمرکز باقی می ماند. این ایده زمانی منطقی به نظر می رسد که تبلیغات و لیست های تعطیلات شما به خوبی با برند فعلی و موقعیت محصول شما هماهنگ نباشد.
ایجاد یک پروژه مستقل این روزها حتی برای مشاغل کوچک کاملاً مقرون به صرفه است. تنها چیزی که نیاز دارید یک دامنه جدید است. می توانید آن را روی سرور فعلی خود میزبانی کنید و از یک CMS رایگان (مثلاً وردپرس) و تم های رایگان استفاده کنید.

آیا می خواهید در بازاریابی محتوا گواهینامه دریافت کنید؟
از ابزارها و کانالها استفاده کنید تا به طور قابل پیشبینی و سودآوری آگاهی، سرنخها، فروش و ارجاعها را افزایش دهید – همه چیزهایی که برای تبدیل شدن به یک استاد بازاریابی دیجیتال واقعی باید بدانید. اینجا را کلیک کنید
2. محتوای فصلی برای هدف قرار دادن پرس و جوهای نیمه معاملاتی و اطلاعاتی ایجاد کنید
بسیاری از این سؤالات جستجویی که با آنها روبرو خواهید شد، صرفاً اطلاعاتی هستند. به تمام انواع زیور آلات، لباس ها، روکش ها و غیره که قبل از فصل تعطیلات کاوش می شوند فکر کنید.
هدف جستجوی اطلاعاتی به این معنی است که جستجوگر بدون اینکه بخواهد چیزی بخرد به دنبال پاسخ به سؤالات، آموزش ها و ویدیوهای نحوه کار است.
هدف جستجوی نیمه معاملاتی به سفر جستجویی اشاره دارد که ممکن است در واقع به خرید منجر شود، حتی اگر در ابتدا به عنوان یک تحقیق و نه فرآیند خرید برنامه ریزی شده باشد.
هر دو نوع کلیدواژه به دلایل مختلفی برای افزایش فروش تعطیلات مفید هستند:
- مردم می توانند خرید کنند حتی اگر در ابتدا قصد خرید نداشته باشند (سلام، خرید فوری تعطیلات!)
- این ترافیک دادههای شما را غنی میکند و مخاطبان شما را افزایش میدهد، بنابراین میتوانید دوباره آن افراد را با مواردی مانند هدفگیری مجدد تبلیغات (یعنی تبلیغاتی که کاربران قبلی سایت شما را هدف قرار میدهند) جذب کنید.
- این محتوا باعث آگاهی از برند می شود، به خصوص اگر وبلاگ نویسان و روزنامه نگارانی را که می توانند به سایت شما لینک دهند، جذب کند.
همه چیز به این خلاصه می شود:
- محتوای شما چقدر مخاطب را درگیر می کند
- چقدر محتوای شما برای تبدیل با استفاده از فراخوانهای متنی بهینه شده است.
برای اینکه خلاصهای از اینکه چگونه محتوا میتواند خوانندگان را به خریداران تبدیل کند، در اینجا دو نمونه از CTAهای متنی در عمل آورده شده است:

و این یک مثال دیگر است، فقط در صنعت SaaS:

توجه کنید که چگونه CTAهای متنی در این مثال کاملاً با محتوای صفحه مطابقت دارند. دقیقاً به همین دلیل است که تقریباً برای هر محتوایی که در وبلاگ خود قرار می دهید باید آهنرباهای سرب ایجاد کنید.
3. بهترین لحظه خود را تعیین کنید
تجزیه و تحلیل وب خود شما سرنخ های زیادی در مورد اینکه چه زمانی ترافیک تعطیلات سال گذشته شما به اوج خود رسیده است به شما می دهد.
Google Trends ابزار عالی دیگری برای شناسایی بهترین زمان برای راه اندازی محتوای فصلی و تبلیغ آن است. به عنوان مثال، بر اساس این ابزار، به نظر می رسد که علاقه به “زیور آلات” به طور مداوم در اواسط اکتبر، سال به سال افزایش می یابد:

ابزار دیگری که برای انتخاب زمان شما مفید است Visualping است که یک ویژگی عالی نظارت بر سئو را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد صفحات فرود رقبای خود را زیر نظر داشته باشید تا اولین نفری باشید که آنها تبلیغات تعطیلات خود را راه اندازی می کنند.

با این ترفند، هرگز در شروع بازاریابی قبل از تعطیلات از رقبای خود عقب نخواهید ماند.
نتیجه
فصل تعطیلات برای کسب و کارهای کوچک بسیار بزرگ است که سعی می کنند از تصمیمات خرید پرهیجان مصرف کنندگان نهایت استفاده را ببرند. زمانی که خریدهای فوری و فوری مصرف کنندگان را به خرید در لحظه ای که نیاز دارند (حتی اگر نمی دانستند به آن نیاز دارند) می کشاند، قابلیت کشف به مهم ترین عامل بازاریابی تبدیل می شود.
بازاریابی تعطیلات با فکر کردن در مورد محصولاتی که می خواهید در تبلیغات خود بگنجانید شروع می شود. سپس از لیست ایمیل خود برای ارتباط با مشتریان فعلی استفاده کنید و از موارد خوبی که برای آنها در نظر گرفته اید مطلع شوید. در زمان شروع فصل بزرگ، شما باید تمام دارایی ها و داده ها را برای شروع بازاریابی و بازاریابی مجدد محصولات خود برای مشتریان فعلی و آینده خود آماده کنید.
تاثیر تبلیغات تعطیلات می تواند فروش شما را افزایش دهد که ماه ها ادامه دارد.