
در شرایط فعلی تغییر قوانین حفظ حریم خصوصی و ردیابی بدون کوکی، برندهای ورزشی با چالش های بازاریابی بزرگی روبرو هستند. ایجاد محتوای مرتبط برای طرفداران شما و بهینه سازی هدف گذاری برای کسب و کار شما دشوارتر خواهد شد.
بر اساس الگوی بهروزرسانیها و تغییرات قبلی، اگر سازمان شما شروع به تطبیق فرآیندهای تبلیغاتی و کسب دادههای طرفداران به روشهای جدید نکند، برای رشد مخاطبان و مشاهده نتایج با مشکل مواجه خواهید شد.
برای خلاصه کردن بزرگترین تغییرات در چند سال گذشته، کسب و کارها مجبور بوده اند با مسائلی مانند:
- مرور بدون کوکی
- درک تغییرات حریم خصوصی
- داده های شخص اول بیشتری دریافت کنید
- مهاجرت از Universal Analytics به Google Analytics 4
- رقابت مداوم و مشکلات فزاینده
- معرفی قالبهای تبلیغاتی جدید و تغییرات در پلتفرمهای اجتماعی مانند TikTok، Twitter و Meta
برای ردیابی مناسب معیارهای عملکرد، هدایت رشد کسب و کار و جلوتر ماندن از رقبا، مارک های ورزشی باید از هم اکنون آماده سازی را آغاز کنند. اگر فرآیندهای بازاریابی حیاتی خود را به روز نکنید، توانایی شما در برقراری ارتباط با مشتریان به شدت مختل خواهد شد.
ما چک لیستی ایجاد کردهایم تا ببینیم کسبوکار شما در کجا ممکن است به پشتیبانی نیاز داشته باشد و هنگام پیمایش این تغییرات راهنمایی ارائه دهیم.