چرا T-Marketers کلید موفقیت در عصر جدید بازاریابی را در دست دارند؟

چرا T-Marketers کلید موفقیت در عصر جدید بازاریابی را در دست دارند؟

مزایای یک بازاریاب T شکل بودن و استفاده از تخصص در حوزه های دیجیتال مختلف برای ماندن در بالای این چشم انداز بازاریابی که به سرعت در حال تغییر است بسیار مهم است.

ما شاهد سطوح بی سابقه ای از اختلال دیجیتال در بازاریابی هستیم. هوش مصنوعی همچنین مسئولیت های بازاریابی بیشتری را بر عهده می گیرد و این نگرانی را ایجاد می کند که نقش های بازاریابی انسانی ممکن است منسوخ شود.

مطمئناً اینطور نخواهد بود. حداقل نه به این زودی. اما توانایی پذیرش سریع فناوری‌های جدید و اجرای مستقل آزمایش‌های بازاریابی می‌تواند بین موفقیت و زائد بودن تفاوت ایجاد کند. اینجاست که معامله گران تی وارد می شوند.

برنامه بازاریابی دیجیتال را دریافت کنید

با یک سفر ارزش مشتری که به طور استراتژیک رابطه ای با مشتریان بالقوه جدید ایجاد می کند و آنها را به مشتریان وفادار و تکراری تبدیل می کند. اینجا را فشار دهید

ذاتاً، T-trader ها خود شروع کننده هستند و خودتان آن را انجام می دهند. آنها خود را در تخصص خود محدود نمی کنند، اما در تلاش برای درک تمام جنبه های دیجیتال مارکتینگ در حالی که به تخصص در یکی دست می یابند.

ایجاد تیمی از بازاریابان T شکل می تواند بسیار مفید باشد، زیرا تضمین می کند که همه تصویر بزرگتر را درک کنند و در عین حال شکاف های تخصص در تخصص های مختلف بازاریابی را پر کنند. بیایید نگاهی دقیق تر به مزایای بازاریابی T شکل – برای شما و شرکتتان بیندازیم.

مزایای یک بازاریاب T شکل بودن

ژنرال گرایان توانایی بسیاری از چیزها را دارند، اما در هیچ کدام برتری ندارند. I-traders در یک زمینه تخصص متخصص هستند. گوشه خود را در فضایی حک می کنند. از سوی دیگر، T-marketers در جنبه های مختلف بازاریابی ماهر اما در یکی از آنها خبره هستند.

بنابراین، به راحتی می توان گفت که T-traders یک انتخاب عالی برای آن است محیط های چابک و سریع و فرهنگ های استارتاپی. از همین رو:

1. دانش میان رشته ای

بازاریاب‌های تی می‌توانند فرصت‌هایی را برای همکاری با تیم‌های دیگر در رشته‌های مختلف، مانند بازاریابی محتوا برای تولید سرنخ و رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد جامعه شناسایی کنند. این می تواند منجر به کار تیمی موثرتر، افزایش کارایی و کاهش هزینه های بازاریابی شود.

به عنوان مثال، یک بازاریاب T آشنا با بازاریابی دیجیتال و سنتی ممکن است از یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال برای تکمیل کمپین تبلیغات چاپی گسترده تر استفاده کند.

علاوه بر این، بازاریابان تی به شرکت ها کمک می کنند تا با جلوگیری از استخدام متخصصان بازاریابی تمام وقت مجزا، بارهای کاری مختلف را مدیریت کنند. آنها همچنین درک می کنند که چگونه عناصر مختلف بازاریابی با هم تناسب دارند و می توانند منابع را برای اطمینان از موفقیت کمپین های بازاریابی تخصیص دهند.

2. فرصت کار در هر صنعتی

بیشتر ابتکارات یا فعالیت‌های بازاریابی در صنعت ناشناس هستند. داشتن یک بازاریاب T شکل، انجام وظایف مختلف در هر شرکت یا صنعتی را آسان می کند. برای زمینه، می‌توانید به‌طور یکپارچه مسیریابی کنید و در یک بازار، فناوری یا صنعت جدید بدون به خطر انداختن ارائه خدمات با کیفیت، جابجا شوید.

علاوه بر این، شرکت ها به دنبال متخصصان بازاریابی انعطاف پذیری هستند که بتوانند دیدگاه های جدیدی را ارائه دهند و بدون توجه به صنعت، نتایجی را ارائه دهند.

به همین ترتیب، انعطاف‌پذیری به دست آمده از یک بازاریاب T شکل، شما را برای برآورده کردن چنین خواسته‌هایی مناسب می‌سازد. شما می توانید به دلیل مهارت های بازاریابی متنوعی که روی میز ارائه می دهید، از درهای مختلف عبور کنید.

3. شانس بیشتری برای استخدام شدن

مهارت ها اساس تجربه شما هستند و شرکت ها بر اساس مهارت ها استخدام می کنند نه نقش ها. 64 درصد از کارشناسان می گویند غربالگری مهارت برای استخدام کاندید مناسب حیاتی است، که بسیار مهم تر از روش های سنتی استخدام است.

به همین ترتیب، داشتن مهارت‌های متنوعی که در جایگاه‌های مختلف قرار دارند، شانس شما را برای استخدام افزایش می‌دهد. بنابراین مهم نیست که بازار کار چقدر رقابتی است، می توانید به شغل رویایی خود به عنوان یک معامله گر تی مطمئن باشید.

4. به شما کمک می کند تا مهارت های نرم ارزشمندی را توسعه دهید

T-marketer بودن به شما یک مسیر جامع را برای توسعه مهارت های نرم مورد تقاضا می دهد که می تواند چشم انداز شغلی شما را تقویت کند. به عهده گرفتن مسئولیت های مختلف و کار در بخش های مختلف مستلزم این است که چندین کلاه به طور همزمان بر سر داشته باشید.

بنابراین، می‌توانید مجموعه‌ای قوی از مهارت‌های نرم را ایجاد کنید که برای هر صنعتی قابل استفاده است.

میتونی بلند شی متفکر انتقادی، ارتباط مؤثر، همکار، رهبر، و یک مذاکره کننده عالی برای نام بردن از چند مورد. شما همچنین یاد می گیرید که به سرعت با تغییرات تکنولوژیکی، رفتار مشتری و روند بازار سازگار شوید.

مزایای داشتن متخصصان بازاریابی T شکل در تیم شما

وجود T-marketers در تیم بازاریابی شما شبیه به نصب میخ های گرد در سوراخ های گرد است. آنها کاملا مناسب هستند. در این یادداشت، اجازه دهید به برخی از مزایای داشتن چنین تناسب کامل در تیم شما نگاه کنیم.

1. دارایی های با ارزش برای هر شرکت

تجربه و ترکیب منحصربه‌فرد مهارت‌های نرم و فنی که T-marketers دارند، آنها را به استعدادهای ارزشمندی برای هر شرکتی تبدیل می‌کند. به آنها نیمه خدایان بازاریابی نیز گفته می شود که قادرند چارچوب بازاریابی را از صفر به صد به صورت فردی یا جمعی انتقال دهند.

چه کسی با کسی که اساساً در همه چیز خوب است و می تواند به طور مؤثر مسائل را مدیریت کند به عنوان یک مسئولیت رفتار می کند؟ البته، مگر اینکه آنها مزیت رقابتی ارائه شده توسط T-marketers را ندانند یا در مدیریت منابع انسانی بسیار بد باشند.

2. دیدگاه کامل در مورد استراتژی دیجیتال

از فروش گرفته تا مدیریت ارتباط با مشتری تا تجزیه و تحلیل، T-marketers یک رویکرد جامع و یکپارچه برای استراتژی های بازاریابی دیجیتال ارائه می دهند.

به عنوان مثال، یک بازاریاب T با تجربه در UX و CRO می‌تواند دیدگاه منحصربه‌فردی را در رابطه با اسناد بازاریابی سنتی در نقاط مختلف تماس مشتری ارائه دهد. این می تواند به شما کمک کند تا سفر مشتری را بهتر درک کنید و در کانال هایی سرمایه گذاری کنید که واقعاً نتایج را ارائه می دهند.

بازاریابان تی همچنین یک رویکرد مبتنی بر داده ارائه می‌دهند، عملکرد کمپین‌های خود را در لحظه ارزیابی می‌کنند و با اجرای آزمایش‌های کوچک در مقیاس کوچک، تصمیم‌های آگاهانه می‌گیرند.

3. ارائه راه حل های خلاقانه برای مشکلات

T-marketers متفکران خلاق بسیار خوبی هستند زیرا در معرض حوزه های مختلف بازاریابی قرار دارند و آن ها را درک می کنند. این به آنها اجازه می دهد تا راه حل های ممکن را برای مشکلات در صورت بروز پیشنهاد دهند.

علاوه بر این، آنها می توانند شکاف های بازاریابی را که به طور بالقوه می تواند رشد شرکت را به خطر بیندازد، شناسایی کنند.

4. توانایی دستیابی به نتایج کامل

دانش در زمینه های مختلف بازاریابی، T-marketers را همه کاره می کند. آنها می توانند فراتر از مرزهای تخصص خود فکر کنند و هنگام توسعه استراتژی های بازاریابی، تصویر بزرگتر را در نظر بگیرند.

این بدان معنی است که آنها اهداف تجاری گسترده تر، عوامل خارجی و چگونگی پیشرفت در محیط رقابتی را در نظر می گیرند.

5. همکاران مجرب

معامله گران تی می توانند مسئولیت های کوچکی را بر عهده بگیرند و به همکاران در بخش های مختلف کمک کنند و در عین حال اهداف شرکت را زیر نظر داشته باشند.

آنها انعطاف پذیر هستند و می توانند رویکرد و استراتژی های خود را بر اساس اطلاعات و بازخورد دیگران تنظیم کنند. همچنین، آنها پذیرای ایده های جدید هستند و مایل به همکاری با دیگران برای یافتن بهترین راه حل هستند.

6. یکپارچگی سازمانی

امروزه همه چیز چند کاناله یا چند کاناله است. خوشبختانه، بازاریابان T شکل می توانند چندین عملکرد سازمانی – مانند نام تجاری، توسعه محصول و روابط با مشتری – را با هم ادغام کنند که منجر به نتایج بازاریابی بهتری می شود.

آنها با ایجاد هم افزایی بین بخش های مختلف برای دستیابی به اهداف بازاریابی مشترک، یکپارچگی سازمانی را فراهم می کنند. و آنها این کار را با ایجاد کانال های ارتباطی واضح و ایجاد استراتژی های بازاریابی منسجم انجام می دهند.

7. در تیم ها بهتر کار کنید

کار در سیلوها به سرعت در دنیای تجارت امروز منسوخ می شود. خوشبختانه، داشتن T-marketers در نیروی کار می تواند به شما کمک کند تا کار تیمی را تقویت کنید و سریعتر به اهداف شرکت برسید.

علاوه بر این، T-marketers می توانند راهنمایی کنند و دانش خود را با سایر اعضای تیم به اشتراک بگذارند و به ایجاد یک تیم بازاریابی قوی تر و با تجربه کمک کنند.

مزایای بازاریابی T شکل فراتر از این است که یک جک از همه معاملات باشد

اولین قدم برای استفاده از بازاریابی T شکل، داشتن درک اولیه از بازاریابی T شکل است. T-traders علاوه بر صنعتگر بودن، برای اکوسیستم تجاری در حال رشد سریع نیز عالی هستند. این به این دلیل است که تخصص آنها فراتر از طیف بازاریابی است.

بنابراین، اگر به دنبال گسترش هنر خود و تبدیل شدن به یک متخصص بازاریابی بسیار مورد توجه هستید، تبدیل شدن به یک بازاریاب T شکل را در نظر بگیرید. به همین ترتیب، سازمانی که می‌خواهد از رقبا متمایز شود، باید بر ایجاد یک تیم بازاریابی چند وجهی که شامل بازاریابان تی است تمرکز کند.