
این گزیده ای مستقیم از دوره گواهینامه تسلط بر ترافیک پولی توسط قاسم اسلم است.
تمام شد… یادگیری ماشینی برنده شد. بازاریاب ها با شکست دادن ماشین ها، شکست دادن گوگل و شکست دادن فیس بوک برنده بودند. با گذشت زمان، آنها بیش از حد باهوش شدند.
اگر از یادگیری ماشین پیروی نکنید، ضرر خواهید کرد. این یک لایه کامل از تصمیم گیری را اضافه می کند که ما حتی نمی بینیم.
وقتی صحبت از یادگیری ماشینی به میان می آید، صبر کلیدی است.
به منظور بهینه سازی الگوریتم، باید تا حد امکان نقاط داده جمع آوری شود. با یک استراتژی هدفگیری گستردهتر، یادگیری ماشینی به شما این امکان را میدهد که جیبهایی از ترافیک قابل دوام را کشف کنید که گمان نمیکردید وجود داشته باشند.
پست چرا و چگونه یادگیری ماشینی بر تبلیغات پولی چیره شد اولین بار در DigitalMarketer پدیدار شد.