منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • چرا همه مشاغل بین المللی به کاتالوگ های بین المللی نیاز دارند؟

چرا همه مشاغل بین المللی به کاتالوگ های بین المللی نیاز دارند؟

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
چرا همه مشاغل بین المللی به کاتالوگ های بین المللی نیاز دارند؟

فروش محصولات و خدمات در چندین کشور از طریق پلتفرم های متا – فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ – همچنان به رشد محبوبیت خود ادامه می دهد. چه در بخش املاک، مسافرت، رسانه، امور مالی، خودرو یا خرده‌فروشی باشید، متا به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا دسترسی خود را به سرعت گسترش دهند و مشتریان جدید را در مورد این محصولات و خدمات آگاه کنند.

با این حال، هر بازاریاب بین‌المللی که یک سایت تجارت الکترونیک (نه فقط در بخش خرده‌فروشی) را در متا تبلیغ کرده باشد، می‌داند که مقیاس‌بندی می‌تواند سخت‌تر از آن چیزی باشد که به نظر می‌رسد، به خصوص اگر مجبور باشید صفحاتی را در فیس‌بوک، پروفایل‌های اینستاگرام و کمپین‌های تبلیغاتی نگهداری کنید. چندین زبان.

کاتالوگ بین المللی چیست؟

کاتالوگ “سنتی” فیس بوک جزئیات اولیه موجودی شما را به یک پلتفرم تبلیغاتی برای یک کشور می دهد. به عنوان مثال، یک فروشگاه کفش می‌تواند یک فروشگاه اینستاگرام ایجاد کند و مرتباً متا را با نام محصولات، قیمت‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های موجود، همراه با تصاویر محصول، برای همه موجودی‌های موجود به‌روزرسانی کند. اگر آنها محصولات خود را در 11 کشور مختلف اروپایی بفروشند، باید 11 کاتالوگ “سنتی” متفاوت را به روز کرده و نگهداری کنند.

شرکت ها می توانند به طور متناوب اطلاعات کل موجودی جهانی خود را به صورت یکپارچه از طریق یک کاتالوگ بین المللی ارسال کنند. مزیت اصلی استفاده از کاتالوگ های بین المللی این است که آنها امکان تجربه ای واقعا پویا را فراهم می کنند که به طور خودکار با ویژگی های کاربر سازگار می شود. به عنوان مثال، یک هتل زنجیره‌ای ممکن است قیمت یک سفر اسکی را برای مشتریان فرانسوی به یورو و برای مردم ایالات متحده به دلار ارائه دهد.

تبلیغات با کاتالوگ های بین المللی

تبلیغات پویا – که اکنون به عنوان تبلیغات کاتالوگ Meta Advantage+ شناخته می‌شود – به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا یک قدم جلوتر بروند. هنگامی که شخصی از وب سایت خود بازدید می کند و کالایی را به سبد خرید خود اضافه می کند، سیگنال هایی را می توان به متا ارسال کرد و به پلتفرم اطلاع داد که کاربر یک کالا را به سبد خرید اضافه کرده است. سپس این به برند اجازه می‌دهد تا تبلیغات هدفمندی را ارائه دهد که به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا اقداماتی را انجام دهند، مانند نمایش تصاویری از محصولاتی که به آن‌ها علاقه‌مند هستند را رها می‌کنند.

یکی دیگر از مزیت های بزرگ کاتالوگ های بین المللی این است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا تبلیغات واقعاً پویا ایجاد کنند که به طور خودکار با ویژگی های کاربر تطبیق می یابد. به عنوان مثال، همان آگهی قیمت ها را به یورو، نام محصول و توضیحات به زبان ایتالیایی و پیوندی به سایت ایتالیایی زمانی که کاربر در ایتالیا است نشان می دهد، اما به ین با متن ژاپنی و پیوند به سایت ژاپنی زمانی که کاربر در ایتالیا است. مستقر در ژاپن

کاتالوگ های چند زبانه حتی در یک کشور

فروشگاه اینستاگرام Christian Louboutinویژگی زبان کاتالوگ های بین المللی برای مناطق چند زبانه بسیار مفید است. سیستم های متا با تعامل با محتوا، درک خوبی از زبان ارتباطی اولیه هر کاربر دارند. این بدان معنی است که حتی اگر فقط در یک کشور بفروشید، اگر مشتریان شما به زبان های مختلف صحبت می کنند، داشتن یک کاتالوگ چند زبانه منطقی خواهد بود.

برای مثال، تبلیغ‌کنندگانی که در بروکسل می‌فروشند، همیشه نمی‌توانند مطمئن باشند که به چه زبانی با مصرف‌کنندگان فردی ارتباط برقرار کنند، زیرا نمی‌توان تنها بر اساس geofencing متوجه شد که آیا ساکنان فرانسوی زبان هستند، فلاندری زبان‌های شهرهای اطراف هستند یا یوروکرات‌ها نیستند. راحت در هر یک از این دو زبان. استفاده از یک کاتالوگ بین‌المللی اجازه می‌دهد تبلیغات به زبانی نمایش داده شود که پلتفرم می‌داند با ترجیحات خاص هر کاربر مطابقت دارد، تجربه تبلیغات و در نتیجه اثربخشی کمپین را بهبود می‌بخشد.

چالش های فنی با کاتالوگ های چند ارزی و چند زبانه

ساخت کاتالوگ بین المللی می تواند از نظر فنی برای برندهایی که فروشگاه های متفاوتی برای هر کشور دارند مشکل ساز باشد. برای مثال، یک فروشگاه Magento (Adobe Commerce) یا Shopify متفاوت برای هر کشور، چندین فید جداگانه ایجاد می کند. در چنین مواردی، ادغام‌های داخلی را نمی‌توان آن‌طور که هست، حتی با یک تجمیع‌کننده خوراک استفاده کرد، زیرا همان محصول دارای شناسه‌های متفاوتی در هر کشور خواهد بود، که ساخت یک کاتالوگ واحد را برای متا یا سایر پلتفرم‌های تبلیغاتی غیرممکن می‌کند. در چنین مواردی، ایجاد یک لایه کد اضافی برای جفت کردن محصولات یا خدمات بر اساس ویژگی های منحصر به فرد آنها ضروری است.

سایر تبلیغ‌کنندگان با موجودی کمی متفاوت در بازارهای مختلف نیز برای ادغام همه محصولات خود در یک خوراک تلاش خواهند کرد. در چنین مواردی، دوباره باید یک لایه کد اضافی اضافه شود تا اطمینان حاصل شود که فیدهای اضافی (برای کشورها/زبان‌های خاص) همیشه می‌توانند محصول مربوطه را در فید اصلی پیدا کنند.

برای ساخت کاتالوگ بین المللی خود به کمک نیاز دارید؟

با ما تماس بگیرید!