منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • چارچوب حفظ حریم خصوصی داده اتحادیه اروپا و ایالات متحده نگرانی های GDPR را کاهش می دهد

چارچوب حفظ حریم خصوصی داده اتحادیه اروپا و ایالات متحده نگرانی های GDPR را کاهش می دهد

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
چارچوب حفظ حریم خصوصی داده اتحادیه اروپا و ایالات متحده نگرانی های GDPR را کاهش می دهد

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، آخر هفته گذشته فرمان اجرایی را برای اجرای چارچوب انتقال داده بین اتحادیه اروپا و ایالات متحده امضا کرد که در ابتدا در ماه مارس اعلام شد برای تغییر پادمان های محرمانه برای مجموعه اطلاعاتی ایالات متحده برای برآورده کردن الزامات اتحادیه اروپا.

پادمان‌های جدید در مورد فعالیت‌های جمع‌آوری اطلاعات ایالات متحده مستلزم آن است که آنها فقط آنچه لازم و متناسب است را انجام دهند. یک سیستم دو لایه ایجاد می کند – ابتدا برای یک ناظر آژانس اطلاعاتی، سپس به دادگاهی از قضات مستقل که تصمیمات آنها سازمان های اطلاعاتی را ملزم می کند.

هنگامی که توافق موقت برای اولین بار در مارس 2022 به کمیسیون اروپا ارائه شد، رئیس جمهور اورسولا فون در لاین گفت که این توافقنامه حمایت قانونی قوی تری ارائه می دهد و به نگرانی های دادگاه اتحادیه اروپا پاسخ می دهد.

این خبر خوبی برای مشاغل اروپایی است که در بلاتکلیفی به سر می‌برند و نمی‌دانند می‌توانند به استفاده از Google Analytics یا GA4، AWS، Microsoft Azure و سایر سرویس‌های محبوب مستقر در ایالات متحده ادامه دهند، زیرا استفاده از این سرویس‌ها برخلاف قوانین اتحادیه اروپا است. . این نگرانی‌ها اکنون باید از بین بروند، به این معنی که کسب‌وکارها می‌توانند تصمیمات مناسب خود را بگیرند.

نتایج این دستور به ویژه برای سازمان های چند ملیتی که چنین الزامات قانونی تصمیمات تجاری و بازاریابی پراکنده ای را تحمیل می کند، بسیار مهم خواهد بود. برندهایی که نگران اجبار سرمایه‌گذاری در فناوری‌های مختلف در اروپا در مقابل آمریکا بودند و به طور بالقوه به کسب‌وکارشان آسیب می‌رساند، اکنون می‌توانند از آن فاصله گرفته و بهترین ابزارها را برای نیازهای تجاری خود انتخاب کنند بدون اینکه به دلیل نگرانی‌ها مجبور به انتخاب‌های غیربهینه شوند. در مورد جریان داده بین اتحادیه اروپا و ایالات متحده

مقامات اتحادیه اروپا گفتند که تکمیل فرآیند پیچیده تصویب حدود شش ماه طول می کشد. اما در حال حاضر، توصیه ما به مشتریان این است که به GA4 ارتقا دهند و نگران دست کشیدن از سایر خدمات مستقر در ایالات متحده نباشند.