

اینکه هر روز چند وقت یکبار باید در TikTok پست بگذارید، سوالی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار در مورد آن متعجب هستند. مانند سایر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، پست کردن مداوم در TikTok قطعا یکی از راههای افزایش دسترسی و جذب مخاطب است.
نشان دادن به مخاطبان خود، حتی زمانی که تمایلی به آن ندارید، راهی عالی برای جلب اعتماد آنها و وفادار نگه داشتن آنها به برندتان است. هنگامی که به طور مداوم پست می کنید، آنها احساس می کنند با شما ارتباط بیشتری دارند و به احتمال زیاد از پیشنهادات شما خرید می کنند.
بنابراین در سال 2022 چند بار در روز باید در Tiktok پست ارسال کنید؟
توصیه می کنم 1 تا 3 بار در روز مطالب غنی و با ارزش را پست کنید. ویدیوهای کوتاه یک ابزار بازاریابی عالی هستند و از آنجایی که TikTok خانه این نوع محتوا است، باید از این مزیت استفاده کنید. ارسال بیش از یک بار در روز شانس شما را برای دیده شدن توسط مخاطبان مورد نظرتان افزایش می دهد.
اما همیشه به یاد داشته باشید که محتوای ارزشمند بیش از فرکانس است.
برای هر کسب و کاری، سازگاری حیاتی است، درست همانطور که در اینجا گفتم. این برای اطمینان از پیشرفت در هر کسب و کاری ضروری است و شما باید این استراتژی را عادی کنید. با این حال، فقط ارسال چند ویدیو در روز یا همگام شدن با روندهای دیگر پلتفرمها نیست، بلکه تمرکز بر ارزش محتوا است.
پس در مورد آن فکر کنید. قبل از اینکه ثبات به کسب و کار شما حکم کند، چه نوع محتوایی را پست می کنید؟ آیا همان مطالب را با رویکردی متفاوت تکرار می کنید؟ مخاطبان روز به روز باهوشتر میشوند و میتوانند بفهمند چه زمانی ایدههای محتوایی شما تمام شده است. نکته کلیدی این است که به برند خود معتبر بمانید و فقط محتوای مرتبط را پست کنید. برای تحقیق، تحقیق و یافتن چیزی منحصر به فرد که می تواند برند شما را از سایرین متمایز کند، وقت بگذارید.
به غیر از دانستن اینکه چند بار در روز باید در TikTok پست کنید، سایر مسائل حیاتی که میتوانند بر پستهای TikTok شما تأثیر بگذارند در زیر فهرست شدهاند:
1. بهترین زمان برای ارسال به حساب کاربری خود را بدانید
عامل شماره یک تعیین کننده در تعداد دفعات ارسال پست، درک جمعیت شناسی مخاطبان است.
مخاطبان شما چه کسانی هستند و در کجا قرار دارند؟
بازاریابی کور هرگز در هیچ پلتفرمی جذاب نخواهد بود، بنابراین برای جلب توجه مخاطبان خود، آنها را در جایی که هستند ملاقات کنید. از تعریف جایگاه، کشف بعدی شما این است که مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ از این کشف، محل زندگی آنها و منطقه زمانی آنها را خواهید دانست. ویدیوهای خود را زمانی که احتمالاً آنلاین هستند و در حال استراحت یا کمتر مشغول هستند پست کنید تا بتوانند ویدیوها را تماشا کنند، پیام را درک کنند و اقدامی انجام دهند.

دانلود کنید: راهنمای تنظیم تبلیغات TikTok. با نحوه ایجاد سریع ۱۶ تبلیغ TikTok در کمترین زمان ممکن آشنا شوید. اینجا را فشار دهید
اگر در مناطق زمانی مختلف باشیم چه؟
چند نفر این سوال را از من پرسیده اند. به لطف زمین در حال چرخش، همه ما نمی توانیم همزمان بیدار باشیم. اما زمانبندی Tiktok شما همیشه بیدار است و حتی شما را بیدار میکند، بنابراین به آن بروید، ضبط کنید، ویرایش کنید و تمام ویدیوهای خود را زمانبندی کنید. زمانبندی را با مناطق زمانی مختلف مخاطبان خود تنظیم کنید و هرگز محتوای ویدیویی ارزشمند خود را از دست ندهید.
2. به هشتگ ها فکر کنید و از آنها استفاده کنید
هشتگ ها کلیدواژه های پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند و ابزاری عالی برای کمک به شما برای جلب توجه بیشتر به محتوای خود هستند. بهینه سازی موتورهای جستجو مستلزم آن است که از کلمات کلیدی مرتبط در پست های خود برای دسترسی بهتر استفاده کنید. این شبیه کاری است که هشتگ ها برای محتوای TikTok شما انجام می دهند.
با یافتن کلمات کلیدی که به برند شما و آنچه که مخاطبان شما در پلتفرم به دنبال آن هستند متصل می شوند و از آنها با هشتگ استفاده کنید، شروع کنید. هشتگ ها را در کپشن ویدیوهای خود قرار دهید. هنگامی که کاربران از نوار جستجوی TikTok بازدید می کنند، ویدیو یا پست بسیار بهینه شده شما می تواند ظاهر شود و ترافیک را به نمایه شما ارسال کند.
برای نتیجه گیری، دانستن اینکه چند بار در روز باید در TikTok در سال 2022 پست بگذارید، با شناخت مخاطبان و برنامه زمانی آنها شروع می شود. از منظر بازاریابی، باید زمانی را پیدا کنید تا حداقل از زمان فعال بودن آنها در TikTok مطلع شوید تا بتوانند محتوای ارزشمندی را که ارائه میدهید به دست آورند.
به یاد داشته باشید که در پست های منظم محتوای ارزشمند خود، پیشنهادات با کیفیت و منحصر به فرد را در اولویت قرار دهید. کیفیت باید با ثبات همراه باشد. سپس می توانید رشد کسب و کار خود را در TikTok مشاهده کنید.
بنابراین، منتظر بمانید، شروع به ایجاد محتوای خود کنید و آن ویدیوها را برنامه ریزی کنید.