

ایجاد محتوای خاص کاری است که همه برندها باید انجام دهند تا مخاطبان خود را در مراحل مختلف چرخه خرید خود جذب کنند.
محتوا رتبه های شما را چند برابر می کند، آگاهی از برند شما را ایجاد می کند و به ایجاد قیف های تبدیل بیشتر در سایت کمک می کند.
اما یک مشکل بزرگ برای ارسال محتوای جدید در سایت شما وجود دارد: زمان.
تعداد کمی از برندها می توانند تیم های نویسندگی را بپردازند، و تکیه بر فریلنسرها خطرات جدیدی مانند ناهماهنگی در صدا و کیفیت پایین را به همراه دارد.
چگونه به نویسندگان داخلی خود بیاموزیم که محتوای بیشتری را سریعتر و سازنده تر ایجاد کنند؟
در اینجا چند نکته وجود دارد:
از عذاب کشیدن بیش از تعداد کلمات دست بردارید
به نوعی، محتوای “طولانی” در برخی مواقع به بهترین تاکتیک تولید محتوا تبدیل شده است. تقریباً هر استراتژی محتوایی حول محور “هرچه کلمات بیشتر بهتر است” می چرخید و نویسندگان بر ایجاد مقاله های 4000 کلمه ای تاکید داشتند.
این روند را بسیار کند می کند.

آیا برای تسلط بر رسانه های اجتماعی آماده اید؟
یک متخصص خبره رسانه های اجتماعی شوید و جدیدترین استراتژی ها را (بر اساس پلتفرم اجتماعی) برای هدایت ترافیک ارگانیک به سایت های رسانه های اجتماعی خود بیاموزید.
اینجا را فشار دهید
اشتباه نکنید، برخی از موضوعات محتوا برای پوشش دادن به کلمات زیادی نیاز دارند. اما اینها موضوعات بسیار کمی هستند.
هنگامی که نیاز به پاسخ به یک سوال محبوب در سایت خود دارید، سریع به اصل مطلب برسید. اگر در مورد آن فکر کنید، افرادی که به دنبال پاسخ آنلاین هستند نیازی به معرفی و تعاریف طولانی شما ندارند. آنها نیاز به پاسخ دارند.
مطالب طولانی از تیم خود را متوقف کنید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به درستی در خدمت کاربر است. تیم خود را تشویق کنید تا هر عبارت جستجویی را که به آنها محول شده است جستجو کنند و چند مقاله با مشخصات بالا را مطالعه کنند. این مقالات احتمالاً به خوبی متمرکز خواهند شد تا فوراً ارزش ارائه دهند.
همانطور که توسط گوگل تایید شده است، تعداد کلمات یکی از اولویت های سئو نیست. محتوای شما چقدر نیازهای خوانندگان را برآورده می کند.
از هوش مصنوعی به خوبی استفاده کنید
من استفاده از ChatGPT (یا ابزارهای مشابه مبتنی بر هوش مصنوعی) را برای نوشتن محتوا برای شما توصیه نمی کنم. در حالی که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است خوب به نظر برسد و حتی مفید باشد، اما فاقد صدا و تجربه است. همچنین قابل کشف است.
با این حال، ابزارهای هوش مصنوعی می توانند بهره وری تیم نوشتن شما را تا حد زیادی بهبود بخشند اگر:
- یک طرح کلی برای مقاله آینده خود بخواهید
- از او بخواهید برای مقالات نوشته شده شما استنباط ایجاد کند
- از آن بخواهید سؤالات رایجی را برای پوشش پیشنهاد دهد
- از او بخواهید که مقدمه یا خلاصه ای از مقاله شما بنویسد
- از او بخواهید کلمات کلیدی یا مفاهیم مرتبط را برای پوشش پیشنهاد دهد،
- از او بخواهید مقاله شما را تصحیح کند و بهبودهایی را پیشنهاد کند،
- ابزار را برای بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو درخواست کنید،
- از او بخواهید مقاله شما را با رقبای رتبه بالا مقایسه کند،
- از او بخواهید که سؤالات و پاسخ های مرتبط و غیره را پیشنهاد کند.
همچنین ادغام های جالب زیادی برای ChatGPT وجود دارد که برای نویسندگان مفید خواهد بود. برای مثال، Text Optimizer برای هر سوالی که وارد میکنید، یک پاسخ بهینهسازی معنایی ایجاد میکند:


ایده های رقبای خود را بدزدید
نگاه کردن به آنچه که رقبای شما انجام می دهند یک راه عالی برای فهمیدن اینکه چه چیزی کار می کند است. همانطور که قبلاً پیشنهاد کردم، مطمئن شوید که شما یا تیمتان واقعاً به دنبال کلمات کلیدی مورد نظر خود هستید و برخی از محتوایی را که در رتبه اول گوگل قرار دارند را بخوانید.
این به شما ایده می دهد که محتوای شما چگونه باید باشد و چگونه تصمیمات سازنده و متمرکزتری هنگام نوشتن مطالب خود بگیرید. WebCEO به شما این امکان را می دهد که محتوای رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و یک نقشه کلید واژه دقیق ایجاد کنید که به شما امکان می دهد بدانید مقاله شما احتمالاً کجاست. این کار تیم شما را با نوشتن و بهینه سازی مقالات خود بسیار آسان تر می کند:


بر اساس پلتفرم وبلاگ نویسی شما، ممکن است راه های بیشتری برای اطمینان از اینکه محتوای شما به خوبی محتوای رقبای شما بهینه شده است وجود داشته باشد.
نظری را به اشتراک بگذارید
این افسانه را باور نکنید که نمی توانید به مقالات منتشر شده در جای دیگر استناد کنید. هیچ چیز نمی تواند دور از حقیقت باشد. فقط در نظر داشته باشید که اگر به مقاله ای استناد می کنید باید نظر یا نظر خود را همراهی کنید.
مثال: فوربس مقاله جالبی در رابطه با ظهور هزاره ها در صنعت شما می نویسد. شما یک یافته و توضیح آماری عمده را از مقاله در یک پست وبلاگ کپی و جایگذاری می کنید.
این محتوا بیشتر فضایی را که به طور معمول به تنهایی پر می کنید را اشغال می کند. با این حال، برای موفقیت مقاله ضروری است که نظر خود را در مورد اطلاعاتی که ارائه کرده اید بنویسید. به ما بگویید چرا فکر می کنید مقاله درست، غلط است یا شاید به آمار خود به عنوان مقایسه اشاره کنید.
محتوای فصلی ایجاد کنید
تقویم سالانه فرصت های زیادی برای الهام گرفتن برای ایجاد محتوای فصلی فراهم می کند. بین تعطیلات زیادی که مردم جشن می گیرند و خود فصل ها، می توانید به راحتی با کمک بازاریابی محتوای خلاقانه فروش را افزایش دهید.



آیا برای تسلط بر رسانه های اجتماعی آماده اید؟
یک متخصص خبره رسانه های اجتماعی شوید و جدیدترین استراتژی ها را (بر اساس پلتفرم اجتماعی) برای هدایت ترافیک ارگانیک به سایت های رسانه های اجتماعی خود بیاموزید.
اینجا را فشار دهید
مثلا:
- محتوای خود را بر روحیه تعطیلات متمرکز کنید
- تعطیلات را با محصولات، خدمات یا بازارهای خود مرتبط کنید
- رویدادهای تعطیلات محلی را پوشش دهید
سعی کنید قطعاتی را با هم بچینید که بر این قسمتهای مرتبط با تقویم تمرکز دارند:
تغییر فصل – زمستان بهار تابستان پاییز
تعطیلات محبوب
- روز سال نو (1 ژانویه)
- روز ولنتاین (14 فوریه)
- شروع ساعت تابستانی (13 مارس)
- روز اول آوریل (1 آوریل)
- روز مادر (دومین یکشنبه ماه می)
- روز پدر (دومین تا آخرین یکشنبه ماه ژوئن)
- روز استقلال ایالات متحده (4 جولای)
- روز برابری زنان (26 اوت)
- روز کارگر (اولین دوشنبه ماه سپتامبر)
- هالووین (31 اکتبر)
- روز شکرگزاری (پنجشنبه آخر نوامبر)
- خلاصه ای از تعطیلات زمستانی (هفته آخر آبان)
تعطیلات دیوانه کننده
- روز چیزهای بی اهمیت (4 ژانویه)
- ارسال کارت به روز دوست (7 فوریه)
- روز چیزهای قدیمی (2 مارس)
- روز جهانی خنده (14 آوریل)
- روز ملی رقص مرغ (14 مه)
- روز جهانی محیط زیست (5 ژوئن)
- روز جنون خود را در آغوش بگیرید (13 ژوئیه)
- روز جهانی چپ دست ها (13 اوت)
- روز ملی همسایه خوب (28 سپتامبر)
- روز جهانی گیاهخواری (1 اکتبر)
- روز جهانی مهربانی (13 نوامبر)
- روز ملی کوکی (4 دسامبر)
در سال آینده، حتماً به محتوای فصلی گذشته خود نگاه کنید و آن را برای فصل آینده به روز کنید. این نیست که همیشه محتوای جدید ایجاد کنید، بلکه محتوای قدیمی شما را نیز نشان می دهد. این باعث صرفه جویی در زمان زیادی می شود!
برای اینکه این تاکتیک حتی بیشتر مفید باشد، از یکی از تقویمهای وردپرس استفاده کنید تا محتوای فصلی خود را راحتتر زمانبندی کنید. برخی از جایگزین های وردپرس دارای تقویم های سرمقاله داخلی هستند.
تولید محتوا زمان و تلاش زیادی را می طلبد، اما هر چه بیشتر موضوعات را آزمایش کنید، سریعتر محتوای موفقی ایجاد می کنید. این مهارت به سرعت به دست نمی آید. ایده های بالا را بدزدید تا سریعتر محتوا ایجاد کنید!