منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • نامزدهای نهایی جوایز Adobe Experience Maker 2021 معرفی شدند

نامزدهای نهایی جوایز Adobe Experience Maker 2021 معرفی شدند

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
نامزدهای نهایی جوایز Adobe Experience Maker 2021 معرفی شدند

در Adobe، ما همیشه از روش‌هایی الهام گرفته‌ایم که مشتریانمان کسب‌وکار خود را از طریق تجربیات دیجیتالی نوآورانه تغییر می‌دهند. در حالی که سال گذشته چالش‌های زیادی را به همراه داشت، مشتریان Adobe Experience Cloud همچنان به نوآوری و افزایش مرزهای دیجیتالی ادامه می‌دهند و نشان می‌دهند که چگونه ترکیب مناسبی از خلاقیت، محتوا و داده‌ها می‌تواند هر تجربه‌ای را افزایش دهد.

هر سال، روش‌های شگفت‌انگیزی را که مشتریانمان از راه‌حل‌های Adobe Experience Cloud برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، شرکا و جوامع خود استفاده می‌کنند، روشن می‌کنیم. برای جوایز Adobe Experience Maker 2021، فینالیست های امسال از میان مجموعه ای از آثار ارسالی بزرگتر و متنوع تر از همیشه انتخاب شدند. تعداد ارسال‌ها تقریباً 60 درصد نسبت به سال گذشته جهش کرد، با ورودی‌هایی که از مشتریان سراسر جهان وارد شد. با تشکر از همه کسانی که داستان های خود را با ما به اشتراک گذاشتند.

در مرکز توجه، تجربه استثنایی مشتری است

برای جوایز Adobe Experience Maker 2021، ما به دنبال افراد، تیم‌ها و شرکت‌هایی بودیم که از فناوری برای باز کردن امکانات جدید و تعریف مجدد تجربیات دیجیتال استفاده می‌کنند. در حالی که هر ارسالی چالش‌ها و اهداف متفاوتی را بیان می‌کرد، هر کدام نمونه‌ای درخشان از این که چگونه تجربیات عالی می‌توانند الهام‌بخش باشند و نحوه تعامل ما با دنیای اطرافمان را تغییر دهند، ارائه کردند.

نامزدهای نهایی جوایز Adobe Experience Maker 2021 در هر یک از 12 دسته جهانی عبارتند از:

وکیل

شناخت شرکتی که رویکرد مشتری اول را برای ارتقای تجربه مشتری به ارتفاعات جدید اتخاذ می کند.

  • پارک های مرکزی
  • Roche (نامزد 3|اشتراک گذاری)
  • Tabcorp

سفیر

شناسایی فردی که تخصص خود را برای کمک به همتایان یا همکاران خود در موفقیت در تحول دیجیتال و ابتکارات مدیریت تجربه مشتری به اشتراک می گذارد.

  • گلن واتسون، Ego Pharmaceuticals
  • جس کائو، F5
  • Katherine Kum-Seun، Home Depot کانادا

آنالیزور

به رسمیت شناختن شرکتی که بر هنر و علم تصمیم‌گیری مبتنی بر داده برای بهینه‌سازی سفرهای مشتری و ایجاد تأثیر قابل توجه در کسب‌وکار مسلط است.

  • هی
  • پیتنی بووز
  • اجزای RS

معمار

به رسمیت شناختن شرکتی که محتوا و استراتژی بازاریابی خود را برای ساده کردن سفرهای مشتری و ارائه محتوای شخصی شده به مخاطبان مناسب در زمان مناسب یکپارچه کرده است.

  • بوز
  • Costa Crociere (نامزد شده توسط Accenture)
  • شبکه های پالو آلتو

سازنده تغییر

شناخت شرکت یا فردی که برای ایجاد تجربیاتی که تأثیر اجتماعی یا زیست محیطی را به همراه دارد، نوآوری کرده است.

  • صلیب سرخ آمریکا
  • دانشگاه مردم
  • اتحاد چکمه های Walgreens

نزدیکتر

به رسمیت شناختن شرکتی که یک موتور B2B در سطح جهانی ساخته است که به رشد قابل توجهی در فرآیندها، رزروها یا درآمد دست می یابد.

  • ثروت کیوی
  • MisterTemp (نامزد شده توسط WAISSO)
  • NWEA

روشنگر

شناخت شرکت، فرد یا تیمی که در یافتن راه‌هایی برای تبدیل موقعیت‌های چالش برانگیز به تجربیات الهام‌بخش و استثنایی مشتری، انعطاف‌پذیری زیادی از خود نشان داده است.

  • بانک سرمایه گذاری برلین (نامزد شده توسط eggs unimedia GmbH)
  • دانشگاه صنعتی سوئینبرن
  • اداره سرشماری ایالات متحده

ذره بین

به رسمیت شناختن شرکتی که از قدرت چندین برنامه Adobe Experience Cloud برای ارائه تجربیات کاربری استثنایی و تأثیرات تجاری قابل اندازه گیری استفاده کرده است.

مغز متفکر

به رسمیت شناختن شرکتی که تجربه تجارت را در چندین کانال برای انجام هر زمان و هر مکان گرد هم آورده است.

  • غرب صنعت (نامزد شده توسط Rightpoint)
  • Mondelez International, Inc. (نامزد شده توسط BORN Group)
  • Topps Tiles (نامزد شده توسط Tom & Co.)

ارکستر

به رسمیت شناختن شرکتی که سفرهای مشتری را در کانال‌ها، مناطق جغرافیایی یا پلتفرم‌ها برای ارائه تجربیات متقاعدکننده و منسجم هماهنگ کرده است.

  • CaixaBank
  • Eicher Motors (نامزد شده توسط TCZ Digital Private Ltd.)
  • روز کاری

ترانسفورماتور

به رسمیت شناختن شرکتی که تحول دیجیتالی را به‌وجود آورده است که منجر به تأثیر مثبت تجاری قابل توجهی شده است.

  • Fiserv (نامزد شده توسط Capgemini)
  • شرکت مک دونالد
  • نجات کودکان انگلستان

ماوریک (انتخاب مخاطبان)

شناخت شرکت یا فردی که مرزهای نوآوری را در تجربه مشتری، بازاریابی، تبلیغات یا تجارت از طریق استفاده جسورانه از فناوری و تفکر خارج از چارچوب پیش می‌برد.

  • بازار آستانه (معرفی شده توسط Netsmartz LLC)
  • جف مان، شرکت مک دونالد
  • ام جی موتور هند

خوش بگذرون! در مراسم گالا جوایز Adobe Experience Maker 2021 به صورت زنده شرکت کنید

لطفاً برای پیوستن به پخش زنده جشن جوایز، تقویم خود را علامت بزنید. از شما دعوت شده است تا با ما جشن بگیرید زیرا ما از فینالیست های جوایز 2021 تقدیر می کنیم و برندگان خود را در دو رویداد مجازی اختصاصی اعلام می کنیم.

  • چهارشنبه 23 ژوئن، ساعت 5:00 – 6:15 بعد از ظهر به وقت محلی (AMER، SEA، ژاپن، ANZ) در اینجا پاسخ دهید.
  • پنجشنبه 24 ژوئن 16:00 تا 17:00 BST (EMEA & India) در اینجا پاسخ دهید.

ما مشتاقانه منتظریم تا با شما یک لیوان بلند کنیم زیرا در کانون توجه فینالیست ها و برندگان برجسته امسال قرار می گیریم.