
هر شکلی از انیمیشن باید به عنوان یک تبلیغ ویدیویی در لینکدین آپلود شود. مانند بسیاری از شبکهها، دامنه توجه کاربران محدود است، بنابراین ویدیوهای کوتاه و دقیق را هدف قرار دهید. لینکدین توصیه می کند که تبلیغات ویدیویی بین 15 تا 30 ثانیه برای تعامل بهینه باشد. باید توجه بینندگان را در چند ثانیه اول ویدیو جلب کنید. محتوای ” خیره کننده” تمایل دارد از تصاویر جذاب، قلاب های قانع کننده، یا سوالات جذاب برای برانگیختن علاقه اولیه استفاده کند.
- نوع فایل ویدئویی: MP4
- مدت زمان ویدیو: 3 ثانیه تا 30 دقیقه
- نسبت تصویر: 4:5، 9:16، 16:9، 1:1
- تصویر کوچک ویدیو: اختیاری اما توصیه می شود، JPG یا PNG، 2 مگابایت
- حجم فایل ویدیویی: 75 کیلوبایت (دقیقه) – 200 مگابایت (حداکثر)
- نرخ فریم پیشنهادی: 30 فریم در ثانیه
ویدیوهای پرتره (4:5) – 720 x 1280 پیکسل – بهترین هستند زیرا روی موبایل و دسکتاپ کار می کنند و بیشترین صفحه نمایش را اشغال می کنند. اگر بودجه شما اجازه چند بعد ویدیو را می دهد، به ترتیب اولویت، عمودی، عمودی (9:16)، مربع (1:1) و منظره (16:9) را توصیه می کنیم.
از ویدیوهای طولانیتر میتوان برای بازاریابی مجدد مخاطبانی استفاده کرد، جایی که کاربر احتمالاً با نام تجاری آشنا است. این ویدیوها باید برند شما را در اوایل ویدیو بهطور برجسته نشان دهند، و توصیه میکنیم از طریق عناصر بصری و متنی، مطمئن شوید که نکات کلیدی و فراخوان ویدیوتان واضح است. بسیاری از بینندگان ویدیوهای LinkedIn را با صدای خاموش تماشا می کنند، بنابراین گنجاندن زیرنویس یا همپوشانی متن بسیار مهم است.