منو سایت

مشخصات تبلیغاتی TikTok – AccuraCast

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
مشخصات تبلیغاتی TikTok - AccuraCast


چرا باید در TikTok تبلیغ کنید؟
TikTok، پلتفرم ویدیویی کوتاه فرم محبوب، فرصتی منحصر به فرد برای برندها فراهم می‌کند تا از طریق قالب‌های تبلیغاتی جذاب به مخاطبان جوان و درگیر دست یابند. برای دسترسی موثر به کاربران در پلتفرم، برای برندها مهم است که اندازه‌ها و قالب‌های تبلیغاتی مختلف و همچنین بهترین شیوه‌ها برای ایجاد تبلیغات با کارایی بالا را درک کنند.


فرمت های اصلی تبلیغات در TikTok چیست؟
یکی از راه‌های اصلی برای دسترسی برندها به کاربران در TikTok، تبلیغات ویدیویی درون فید است. این تبلیغات ویدیوهای 5 تا 60 ثانیه ای هستند که در فیدهای کاربران در کنار سایر محتواها ظاهر می شوند. برای جلب توجه کاربران، بهتر است محتوای جذاب و سرگرم کننده ای را انتخاب کنید که برای برند و مخاطب هدف شما مناسب باشد.

یکی دیگر از راه های دسترسی به کاربران پلتفرم از طریق کسب برند است. این تبلیغات بلافاصله زمانی که کاربر برنامه TikTok را باز می کند ظاهر می شود و می تواند یک ویدیوی 3-5 ثانیه ای یا یک تصویر واحد باشد. رزولوشن پیشنهادی برای جذب برند 1080 پیکسل عرض در 1920 پیکسل ارتفاع با نسبت تصویر 9:16 است.

تبلیغات چرخ و فلک درون فید گزینه دیگری برای برندهایی است که به دنبال دسترسی به کاربران در TikTok هستند. این تبلیغات به برندها اجازه می‌دهد چندین تصویر یا ویدیو را در یک آگهی به اشتراک بگذارند و کاربران می‌توانند برای مشاهده محتوا، انگشت خود را به چپ یا راست بکشند. وضوح پیشنهادی برای تبلیغات چرخ و فلک درون فید 1080 پیکسل عرض در 1920 پیکسل با نسبت تصویر 9:16 است.


مشخصات ویدیوی تبلیغاتی TikTok چیست؟
  • نسبت تصویر: 9:16، 1:1 یا 16:9
  • وضوح ویدئو: وضوح تصویر باید حداقل 540*960 پیکسل، 640*640 پیکسل یا 960*540 پیکسل باشد.
  • مدت ویدیو: فیلم ها می توانند بین 5 تا 60 ثانیه باشند. ما ویدیوهای کوتاه 9-15 ثانیه ای را توصیه می کنیم
  • انواع فایل: mp4، .mov، .mpeg، .3gp یا avi
  • حجم فایل: کمتر از 500 مگابایت


آیا TikTok الزامات عکس نمایه را دارد؟
  • نسبت تصویر: 1:1
  • حجم فایل: کمتر از 50 کیلوبایت
  • نوع فایل: JPEG، JPG یا PNG


دستورالعمل‌های TikTok برای نام‌های برند/برنامه چیست؟
  • برای نام های تجاری، TikTok از 2-20 کاراکتر انگلیسی پشتیبانی می کند.
  • برای نام برنامه ها، 4-40 کاراکتر انگلیسی را پشتیبانی می کند
  • شکلک ها نباید در نام و نام تجاری برنامه گنجانده شوند
  • علائم نگارشی و فاصله ها به عنوان کاراکتر به حساب می آیند.


آیا محدودیتی برای متن توضیحات آگهی در TikTok وجود دارد؟
  • برای توضیحات، ما از 1 تا 100 کاراکتر انگلیسی پشتیبانی می کنیم
  • شکلک ها یا این کاراکترهای خاص: “{ }” یا “#” در توضیحات مجاز نیستند
  • علائم نگارشی و فاصله ها به عنوان کاراکتر به حساب می آیند.


قالب‌ها و اندازه‌های تبلیغاتی TikTok فرصت‌های مختلفی را برای برندها فراهم می‌کند تا به مخاطبان جوان و بصری گرا دست یابند. با درک قالب‌های تبلیغاتی مختلف در دسترس و پیروی از بهترین شیوه‌ها برای ایجاد تبلیغات با عملکرد بالا، برندها می‌توانند به طور موثر از این پلتفرم برای دستیابی و جذب مشتریان استفاده کنند.

سوالات بیشتر؟

با ما تماس بگیرید