
متا از بودجه بازاریابی B2B چشم پوشی نکرده است
وقتی صحبت از تبلیغات B2B می شود، اولین پلتفرمی که احتمالاً به ذهن می رسد LinkedIn است و این منطقی است. هیچ پلتفرمی به اندازه لینکدین گزینههای هدفگیری را برای دستیابی به تصمیمگیرندگان کلیدی در یک محیط حرفهای ارائه نمیکند. اما متا می خواهد که این تغییر کند.
متا با مأموریت ارائه مقصدی به بازاریابان B2B برای ایجاد تعامل بین کسب و کار و ارتباط با مشتریان خود، اخیراً مجموعه جدیدی از B2B را با هدف قرار دادن بخش های مخاطب راه اندازی کرده است.
اکنون هنگامی که یک کمپین ایجاد می کنید، به گزینه های هدف گذاری زیر در فیس بوک، اینستاگرام، مسنجر و واتس اپ دسترسی دارید تا نتایج معنی داری دریافت کنید:
- تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات: بخشی از مخاطبان B2B که تبلیغات را برای تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات بر اساس عنوان شغلی آنها هدف قرار می دهد.
- عناوین و علایق تصمیم گیرندگان کسب و کار: بخشی از مخاطبان B2B که تبلیغات را برای تصمیم گیرندگان تجاری بر اساس عناوین شغلی و علایق آنها هدف قرار می دهد.
- تصمیم گیرندگان کسب و کار: بخشی از مخاطبان B2B که تبلیغات را برای تصمیم گیرندگان تجاری در مهندسی/IT، عملیات، منابع انسانی، استراتژی یا بازاریابی بر اساس عنوان شغلی آنها هدف قرار می دهد.
- کسب و کار فعال جدید: مدیران مشاغل درگیر ایجاد شده در 6، 12 یا 24 ماه گذشته. (توجه: این 3 بخش را نشان می دهد که برای هر بازه زمانی یک بخش وجود دارد.)