فهرست بازاریابی خدمات مالی مبتنی بر داده

فهرست بازاریابی خدمات مالی مبتنی بر داده

برندهای خدمات مالی روزانه با داده های مشتریان از بازدیدهای ساده از وب سایت گرفته تا اطلاعات مالی شخصی بسیار حساس کار می کنند. چه در بخش فین‌تک، بیمه، یا بیمه سنتی و بخش‌های مالی کار کنید، کسب‌وکار شما امروز با چالش‌های جدیدی در مورد استفاده از داده‌ها برای بازاریابی مواجه است.

مصرف کنندگان بیشتر از نحوه استفاده برندهای مالی از داده های شخصی خود برای بازاریابی برای آنها آگاه شده اند. قوانین حفظ حریم خصوصی و تغییرات خط مشی کوکی ها نیز موانع جدیدی را برای پتانسیل رشد آنلاین مارک های خدمات مالی ایجاد می کند.

علاوه بر این، بازنگری‌های آتی قوانین، راه‌اندازی ابزارهای مناسب را برای تبلیغ‌کنندگان خدمات مالی حیاتی می‌سازد. و درک عمیقی از نحوه جمع‌آوری و استفاده از داده‌ها داشته باشند تا مطابقت داشته باشند و اثربخشی بازاریابی به دلیل این تغییرات کاهش پیدا نکند.

در آخرین راهنمای ما، چک لیست بازاریابی خدمات مالی مبتنی بر داده، پتانسیل تحول آفرین استراتژی های بازاریابی مبتنی بر داده در صنایع مالی و فین تک را بررسی می کنیم. ما به استفاده از داده ها برای بازاریابی می پردازیم و به عواملی که نیاز به بررسی دقیق دارند، از جمله: