و سه چیز که به شما کمک می کند ذهن خود را از دست ندهید.
من شما را نمی دانم، اما رابطه من با رسانه های اجتماعی در دسته عشق- نفرت قرار می گیرد.
به قدری آسان است که درگیر خدمات مشتری و کارهای روزمره خود شوید که واقعاً… رسانه های اجتماعی و بازاریابی کسب و کار شما به سرعت در جایگاه دوم قرار می گیرند.
و من واقعاً صادق خواهم بود و اعتراف میکنم که وقتی گاهی اوقات در رسانههای اجتماعی هستم، تمایل دارم در اسکرول کردن و نگاه کردن به آنچه که رقبای من انجام میدهند گرفتار میشوم… و سپس خودم را سرزنش میکنم که به اندازه آنها خلاق نیستم. ..یا اینکه باید زمان بیشتری را صرف ضبط ویدیو می کردم و غیره. و غیره.
آیا تا به حال این طور احساس کرده ای؟
می دانم که دارید، بنابراین من اینجا هستم تا به شما بگویم 1) شما تنها نیستید و 2) باید در بازاریابی کسب و کار خود در رسانه های اجتماعی همه چیز را ساده نگه دارید.
من به مشتریانم می گویم که باید رسانه های اجتماعی را به عنوان کارت ویزیت دیجیتال خود در نظر بگیرند.
وقتی با شخصی ملاقات میکنید که در مورد کسب و کار شما (چه آنلاین باشد و چه حضوری) میدانید که اولین کاری که او انجام میدهد این است که وارد نوار جستجوی Google شده و نام شما یا کسب و کارتان را بنویسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما
در اینجا سه کار اصلی وجود دارد که باید انجام دهید تا رسانه های اجتماعی ساده و پیام های خود منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشند:
1. روی شخصیت تمرکز کنید
مردم از افرادی که می شناسند، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند خرید می کنند. اگر تنها محتوایی که پست میکنید آموزشی یا در مورد صنعت شماست و هرگز نشان دهنده شخصیت شما نیست – هدف رسانههای اجتماعی را از دست دادهاید.
رسانه های اجتماعی فقط همین هستند… اجتماعی. هفته ای یک بار پستی را در نظر بگیرید که برای شما مهم است … چیزی شخصی که مشتری ایده آل شما دوست دارد درباره شما بداند.
هنگام نوشتن کپشن، به نوع فردی که می خواهید از این محتوا استفاده کنید فکر کنید.
هستند آنها…
- نوع غالب که “خط پایین” را می خواهد و روی نتایج تمرکز می کند؟
- یک تیپ تأثیرگذار که مثبت است و عاشق تعاملات سرگرم کننده است؟
- یک نوع از خویشاوندان باثبات که راحت و همکار است و خواهان آرامش و هماهنگی در زندگی است؟
- یک تیپ وظیفه شناس که بی احساس است و روی داده ها و حقایق تمرکز می کند؟
وقتی فکر میکنید WHO محتوای شما را مصرف میکند، پیامهای شما باید احساسات افرادی را برانگیزد که احتمالاً از شما خرید میکنند.
2. ثبات پادشاه است
چه کسی را برای مدیریت رسانه های اجتماعی خود استخدام کرده باشید و چه خودتان این کار را انجام دهید، یک چیز در هر پلتفرم رسانه اجتماعی قطعی است.
هنگامی که در ارسال پست و تعامل ثابت باشید، 100٪ شبکه خود را به صورت آنلاین رشد خواهید داد.
این قانون سرانگشتی من است… شما باید حداقل سه بار در هفته در پلتفرم رسانه های اجتماعی پست بگذارید، جایی که مشتری ایده آل شما احتمالاً بیشتر وقت خود را در آن می گذراند.
باز هم، رسانه های اجتماعی شکلی از کارت ویزیت دیجیتال شما هستند. هنگامی که افراد جدید از صفحه رسانه اجتماعی شما بازدید می کنند، ما می خواهیم آنها محتوای جذابی را ببینند. این به اعتبار و اقتدار شما کمک می کند و به شما کمک می کند تا به عنوان یک رهبر صنعت در فضای خود شناخته شوید.
بسته به پلتفرم، انتشار انواع مختلف محتوا چیز خوبی است.
برای مثال، اگر در لینکدین فعال هستید، هر هفته یک نظرسنجی، یک چرخ فلک (این یک پست با اسلایدهای زیادی است) و یک پست ثابت (بدون ویدیو) پست کنید. حتما شرکت ها و افراد را در این پست ها تگ کنید (در صورت لزوم) تا محتوای شما در فیدهای آنها نیز نمایش داده شود.
اگر در اینستاگرام یا فیسبوک فعال هستید، چند بار در هفته یک ویدیو اضافه کنید. نکته: همیشه زیرنویسها را روی این ویدیوها قرار دهید زیرا 60+ درصد از افرادی که در تلفن خود تماشا میکنند، صدا خاموش است.
آیا می خواهید در بازاریابی محتوا گواهینامه دریافت کنید؟
از ابزارها و کانالها استفاده کنید تا به طور قابل پیشبینی و سودآوری آگاهی، سرنخها، فروش و ارجاعها را افزایش دهید – همه چیزهایی که برای تبدیل شدن به یک استاد واقعی بازاریابی دیجیتال باید بدانید. اینجا را کلیک کنید
3. محتوایی ایجاد کنید که بفروشد
بیایید در مورد اینکه چه کسی محتوای شما را مصرف می کند … مشتری کامل شما صحبت کنیم. به تمرکز بر شخصیت برگردید و از خود بپرسید مشتری ایده آل شما چه نوع شخصیتی است؟ آنها همچنین می توانند ترکیبی از انواع باشند … بنابراین احساس نکنید که مجبور نیستید آن را فقط به یک نوع محدود کنید.
هنگامی که ایده خوبی از “نوع” آنها دارید، باید از کلماتی استفاده کنید که آنها را به سمت اقدام شما تحریک می کند (خرید مورد، زمان بندی تماس و غیره).
در زیر کلمات و احساساتی که باید بر اساس تیپ شخصیتی روی آنها تمرکز کرد، آورده شده است.
غالب: این تیپ ها مستقیم، قاطع، محکم، بی حوصله و خواستار هستند. اگر میخواهید توجه آنها را حفظ کنید و آنها را وادار به یادگیری بیشتر کنید، باید پیامهای شما کوتاه و دقیق باشند. آنها به سرعت تصمیم می گیرند و واقعاً دوست ندارند وقت آنها را تلف کنید.
اینفلوئنسر: این تیپ ها مشتاق، پرانرژی، برون گرا، پرحرف و باز هستند. پیام های شما باید دوستانه و گرم باشد و روی نکات مثبت تمرکز کند. آنها همچنین به سرعت تصمیم می گیرند و می خواهند در طول این فرآیند زمان خوبی داشته باشند.
رابطه برقرار شده: این افراد آرام، باثبات، آرام، متواضع و بی تصمیم هستند. پیام شما باید نشان دهد که چگونه راه حل شما نه تنها برای آنها، بلکه برای افراد اطرافشان (تیم، خانواده، و غیره بسته به چیزی که می فروشید) نیز سودمند خواهد بود. آنها را تحت فشار قرار ندهید تا عمل کنند و به آنها زمان کافی برای تصمیم گیری بدهید.
وجدانی: این گونه ها تحلیلی، دقیق، غیر عاطفی، رسمی و منطقی هستند. پیام های شما باید بر داده ها و حقایق متمرکز شوند. آنها علاقه ای به داستان های شما درباره کارهایی که آخر هفته گذشته با خانواده انجام دادید ندارند. اطلاعات دقیق و زمان کافی برای تصمیم گیری بدهید.
آیا می خواهید در مورد سبک ارتباطی منحصر به فرد خود بیشتر بدانید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به www.heatherlisle.com مراجعه کنید.
پست رابطه عشق و نفرت با رسانه های اجتماعی… اولین بار در DigitalMarketer ظاهر شد.