
Reddit یک پلتفرم اجتماعی بینظیر است که مزایای منحصر به فردی را ارائه میکند که در هیچ جای دیگری نمیتوان یافت – یک جامعه طولانی مدت و فعال از افراد مشتاق به موضوعات مختلف. تبلیغات Reddit میتواند منبعی برای ترافیک برتر با مخاطبان بسیار درگیر و هدفگذاری فوقالعاده خاص باشد. کسبوکارها بیشتر و بیشتر به دنبال پلتفرمهای تبلیغاتی جدید هستند تا پویاترین و فعالترین جوامع را پیدا کنند. اما آیا برای همه مشاغل مناسب است؟
علیرغم اینکه ردیت یکی از تأثیرگذارترین پلتفرم های اجتماعی است، به ندرت در کنار شبکه های اجتماعی اصلی ذکر شده است. روزانه 52 میلیون کاربر فعال و بیش از 1.5 میلیارد کاربر ثبت شده دارد. Reddit یک پلت فرم عالی برای تحقیقات محصول و کاربران است زیرا کاربران آن بسیار آگاه و صاحب نظر هستند. همچنین می تواند به عنوان مکانی برای خدمات مشتری و بازخورد محصول باشد.
Reddit یک جامعه نزدیک به هم است به گونه ای که دیگر پلتفرم های اجتماعی چنین نیستند. کاربران Reddit بر آنچه در جهان و در جامعه Reddit می گذرد متمرکز هستند و به طرز قابل توجهی تعامل دارند.
چرا برندها باید تبلیغات در Reddit را در نظر بگیرند؟
پلتفرم تبلیغاتی Reddit، بر خلاف سایر پلتفرمها، مملو از تبلیغات نیست، به این معنی که CPM پایینتر است، و به کسبوکارها اجازه میدهد تا به مخاطبان ویژهای دسترسی پیدا کنند که به همه چیز علاقه دارند، از r/WorldNews، r/Soccer، بازیهایی مانند r/EldenRing، فیلمها و سریالهایی مانند r/HouseOfTheDragon و موضوعات تجاری مانند r/AskMarketing، تا برخی موضوعات خاص عجیب و غریب مانند r/FormerPizzaHuts و r/LowBatterySounds. برندها می توانند با هدف قرار دادن مخاطبان بر اساس علایقشان، به کاربران بسیار درگیر در subreddits دسترسی پیدا کنند. Reddit همچنین به دلیل تمرکز بر دانش برای بازاریابی B2B خوب است.
پایگاه کاربر متنوع و توانایی انتخاب مخاطبان هدف از سراسر وب میتواند آن را در افزایش ترافیک بسیار مؤثر کند، حتی بیشتر از فیسبوک، توییتر و تیکتاک. همچنین میتوانید Reddit Pixel را در وبسایت خود نصب کنید تا بازدیدکنندگان وب را مجدداً هدفگیری کنید یا دادههای خود را از طرف اول برای ایجاد مخاطب سفارشی آپلود کنید. با این حال، گزینههای استاندارد هدفیابی غیرمکانی – مانند سن و جنسیت – در دسترس نیستند.
توصیه های ما برای تبلیغات در Reddit
بر اساس تجربه ما در اجرای تعدادی از کمپین ها در Reddit، ما چند نکته کلیدی را پیشنهاد می کنیم که هنگام در نظر گرفتن این پلت فرم به خاطر داشته باشید:
- لیست موضوعات مورد بحث در Reddit را بررسی کنید تا مشخص کنید که آیا آنها برای برنامه بازاریابی شما کار می کنند یا خیر. بهترین راه برای استفاده از Reddit این است که به یک تأثیرگذار تبدیل شوید و پستهای مؤثرتری را برای مخاطبان بیشتری تبلیغ کنید.
- تبلیغات بنری سنتی معمولا در Reddit با شکست مواجه می شوند. تبلیغات در این جوامع باید هم با موضوع و هم با لحن شبکه مطابقت داشته باشد – این امر می تواند به ویژه برای تازه واردان چالش برانگیز باشد.
- یکی دیگر از ویژگی های جذاب Reddit، عنصر تبلیغات بزرگ است که به طور برجسته در فیدهای ساب ردیت قرار می گیرد، جایی که می توان تبلیغات ویدیویی را نمایش داد. آنها به دلیل اندازه و قرارگیری در صفحه می توانند تأثیر زیادی داشته باشند، اما باید به درستی هدف گذاری شوند و با مخاطبان طنین انداز شوند.
اسکرین شات بالا تبلیغی برای شورت های یوتیوب است که جام جهانی فوتبال را به نمایش می گذارد و در زیر ردیت بازی های فانتزی قرار گرفته است. این به دلیل عدم تطابق مخاطب با پیام، عملکرد چندان خوبی نداشت.
- هزینه تبلیغات در Reddit، به خصوص برای این سطح از قرار گرفتن در معرض، می تواند کمتر از سایر پلت فرم های تبلیغاتی محبوب تر باشد.
در طول سالها، پستهای تبلیغاتی در Reddit کاملاً موفق بودهاند، بهویژه برای خردهفروشی، بازی، ورزشهای الکترونیکی، کالاهای مصرفی و شرکتهای فناوری که به دنبال دسترسی به جوامع فشرده هستند.
اخیراً، تعدادی از برندهای تجارت الکترونیک شروع به استفاده از پلتفرم های بحث آنلاین برای تبلیغ محصولات خود و همچنین دریافت ایده برای محصولات جدید از طریق بازخورد بدون فیلتر کرده اند. اگر میخواهید درباره تبلیغات Reddit و اینکه آیا آنها میتوانند برای برند شما مؤثر باشند، تماس بگیرید.
با ما تماس بگیرید