

آیا می دانید بهترین زمان برای ارسال پست در Tiktok در سال 2022 چیست؟ میفهمی چرا مهمه؟ اگر قرار است پست شما با مخاطبان ایده آل شما ملاقات کند و آنها را وادار به انجام اقدامات مورد نظر کند، باید آن را زمانی که آنلاین و فعال هستند و زمانی که آماده تعامل با پیشنهادات شما هستند پست کنید.
برای اینکه مطمئن شوید وقتی مخاطبانتان از خواب بیدار میشوند، پستهای خود را دارید، ادامه دهید و بهترین زمانها را برای ارسال در TikTok در سال 2022 بیابید.
ابتدا مکان مخاطبین خود و زمان فعال بودن آنها را بشناسید. شما باید بدانید که تجزیه و تحلیل Tiktok چگونه کار می کند.
1. مناطق زمانی مخاطبان خود را بشناسید
برای دانستن این داده ها، باید تجزیه و تحلیل فعالیت را در حساب Tiktok خود می دیدم. بنابراین، من نمایه خود را به حساب Tiktok Pro به روز کردم که در آن TikTok به افراد اجازه می دهد تا چیزهای زیادی در مورد دنبال کنندگان خود بیاموزند. اگر در حال حاضر یک حساب کاربری حرفه ای ندارید، زمان آن رسیده است که آن را ارتقا دهید و تمام بینش لازم را در مورد مخاطبان و رفتار آنها به دست آورید.
کار بعدی که انجام دادم این بود که از برگه فالوورها و مناطق زمانی فعال آنها متوجه شدم مخاطبان/فالوورهای من کجا هستند.
با توجه به اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، در اینجا بهترین زمان های پیشنهادی برای ارسال پست در Tiktok وجود دارد.
- دوشنبه: 6 صبح، 10 صبح، 10 شب
- سه شنبه: 2 صبح، 4 صبح، 9 صبح
- چهارشنبه: 7 صبح، 8 صبح، 11 شب
- پنجشنبه: 9، 12، 19 ساعت
- جمعه: 5 صبح، 13، 3 بعد از ظهر
- شنبه: 11:00، 19:00، 20:00
- یکشنبه: 7 صبح، 8 صبح، 4 بعد از ظهر
با این حال، شما باید زمان را با توجه به مناطق زمانی مخاطبان خود محاسبه و تبدیل کنید.
2. مخاطبان شما در کجا قرار دارند؟

اکثر فالوورهای من در ایالت های مختلف آمریکا و سایر کشورها هستند، بنابراین من همیشه پست هایم را برنامه ریزی می کنم تا بر اساس مناطق زمانی متفاوت ظاهر شوند. برای دانستن این موضوع، تجزیه و تحلیل TikTok را مطالعه کنید و کشورها و ایالت های مختلف آن را ببینید. سپس، از روی حجم بازدیدها، می توانید ببینید که کجا بیشترین فالوور را دارید و سعی کنید پست های خود را برای آن مناطق زمانی برنامه ریزی کنید.
3. فالوورهای شما چه زمانی فعال هستند؟

دوران بازاریابی کور گذشته است. این روزها در TikTok، میتوانید ببینید که فالوورهایتان چگونه درگیر هستند و چقدر این کار را انجام میدهند. با این اطلاعات به سادگی ساعات فعال بودن آنها را محاسبه کرده و به زمان مناسب خود تبدیل کنید. پست خود را برای این ساعت ها برنامه ریزی کنید و تغییر در تعامل را در محتوای خود مشاهده کنید. همچنین، به بخش محتوای زیر تحلیل پست نگاه کنید. متوجه خواهید شد که برخی ویدیوها در زمانهای خاص نسبت به زمانهای دیگر تعامل بیشتری را به دست میآورند.
4. به محتوایی که اجرا می کند توجه کنید

یکی دیگر از زمینههای مهم که باید اولویتبندی شود، نوع ویدیویی است که در یک مقطع زمانی خاص تعامل بیشتری را به دست آورده است. من معمولا زمان بیشتری را صرف تحقیق در مورد روند و طراحی ویدیوهایم می کنم تا نیازهای مخاطبانم را برآورده کنم. بازاریابی هوشمند یعنی اجازه دادن به هر کاری که در TikTok انجام می دهم مکرراً برای من کار کند.
برای هر پستی که تعامل گستردهای پیدا میکند، پستهای مشابه را با چند اضافات دوباره کار میکنم و زمانی که فالوورهایم بیدار و فعال هستند، پست میکنم. در دنیای دیجیتال، محتوا همچنان پادشاه است و اگر با فالوورهای شما طنین انداز نشود، بازدیدها، لایکها و اشتراکگذاریها کم میشود، چیزی که شما میخواهید نیست.
5. هشتگ ها را فراموش نکنید.
هر آنچه را که در TikTok می فروشید، به دنبال تعامل بیشتر هستید و هشتگ ها ثابت کرده اند که یک ویژگی مفید برای انتشار این خبر هستند. در حالی که ارسال پست در بهترین زمان در Tiktok ضروری است، استفاده از هشتگ ها به شما کمک می کند هنگام بازدید از برنامه TikTok، پست ها در فیدهای مخاطبان شما ظاهر شوند. به این ترتیب، آنها هرگز پستی را از دست نمی دهند.
6. پست گذاشتن در TikTok در صبح بهتر است یا عصر؟
این یک سؤال متداول است و من می خواهم صاحبان مشاغل بدانند که این سؤال برای همه مخاطبان متفاوت است.
برخی افراد میگویند شنبهها برای پستهای TikTok نامناسب هستند، زیرا مردم بهخصوص در تابستان با خانواده بیرون خواهند رفت. در حالی که ممکن است این درست باشد، تجزیه و تحلیل شما در روز شنبه همچنان داور خواهد بود. من هر روز هفته پست میکنم اما در فواصل زمانی مختلف، زیرا میدانم فالوورهای من چه زمانی در برنامه حضور خواهند داشت و میخواهند در آخر هفته چه نکاتی را بشنوند. در نهایت، من دوست دارم یک ویدیوی رقص یا تناسب اندام، چیزی سرگرم کننده و انگیزاننده اضافه کنم.

دانلود کنید: راهنمای تنظیم تبلیغات TikTok. با نحوه ایجاد سریع ۱۶ تبلیغ TikTok در کمترین زمان ممکن آشنا شوید. اینجا را فشار دهید
من همیشه تحلیل های دیگر حساب های رسانه های اجتماعی خود، یوتیوب، فیس بوک و اینستاگرام را بررسی می کنم تا فعالیت های مخاطبانم را ببینم. من همیشه داشتن پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی را توصیه می کنم زیرا برای رشد کسب و کار مفید است. بنابراین به شما کمک می کند بفهمید که چگونه و چه زمانی مخاطبان شما فعال هستند و از این اطلاعات برای بازاریابی TikTok من استفاده کنید.
از نظر استراتژیک، هر بازاریاب دیجیتال باید هر از چندگاهی عملکرد محتوای خود را تجزیه و تحلیل کند، اینکه کدام پست در آن لحظه بیشترین تاثیر را دارد یا زمانی که در آن زمان خاص از روز پست میکنید، چند بازدید داشتهاید. با به دست آوردن نتایج، می توانید تغییراتی در استراتژی خود ایجاد کنید تا نتیجه بهتری برای کسب و کار خود داشته باشید.
هنگامی که به بهترین زمان برای ارسال پست تسلط پیدا کردید، رشد کسب و کار خوبی را در TikTok مشاهده خواهید کرد. اکنون زمان شروع ایجاد محتوای عالی و رشد نام تجاری خود در TikTok است.