

بهعنوان یک صاحب کسبوکار، یافتن ایدههای محتوای عالی برای رشد Tiktok مهم است زیرا باید مخاطبان خود را روی پیشنهادات خود سرمایهگذاری کنید. شما باید بین به اشتراک گذاری محتوای سرگرم کننده ای که باعث ترافیک می شود و محتوای آموزشی که آنها را حفظ می کند، تعادلی پیدا کنید.
بنابراین، در اینجا چند نکته مفید برای ایده های محتوا وجود دارد که برای کاربران TikTok جذاب است و به شما کمک می کند فالوورهای بیشتری به دست آورید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این ایده ها را با جایگاه خود تطبیق دهید، آنها را به کار ببرید و رشد برند خود را تماشا کنید.
8 ایده محتوا برای رشد TikTok و دریافت فالوورهای بیشتر
1. محتوای الهام بخش را به طور منظم به اشتراک بگذارید.
الهام گرفتن هرگز از مد نمی افتد، و فقط مختص متخصصان سلامتی نیست. بهعنوان یک صاحب کسبوکار، میدانم که کمک به کسی فراتر از محدودیتهایش چقدر دشوار است. مربی معمولی همدلی را القا می کند. با این کار من برای مربیان و پیروان همکارم پیام های تشویقی می فرستم.
همه هوس الهام دارند. چه مخاطبان شما مربیگری باشند یا نه، می توانید با یک ترس رایج در جایگاه خود شروع کنید. هر محدودیتی را در روز انتخاب کنید، آن را تجزیه و تحلیل کنید و برای غلبه بر آنها نکات عملی ارائه دهید. این استراتژی تعامل و فالوورهای بیشتری را به نفع شما جذب می کند.
2. مطالب ارزشمند و آموزشی را به اشتراک بگذارید.
مردم به طور طبیعی به دنبال راههایی برای بهبود مهارتهای خود هستند و وقتی نکات ارزشمندی را با مخاطبانم به اشتراک میگذارم احساس رضایت و خوشحالی میکنم. به همین ترتیب، یکی از مطالبی که هزاران لایک، اشتراک گذاری و غیره را جذب می کند، محتوای آموزشی است. دستورالعمل ها یا راه حل های ساده برای یک کار دشوار، ترافیک را افزایش می دهد و باعث رشد می شود.
من یک ویدیو در مورد روش های مختلف استفاده/تغییر منظور از محتوای ویدیوی شما در اینجا به اشتراک گذاشته ام. این پست به طور قابل پیش بینی با واکنش ها و دنبال کنندگان زیادی روبرو شد.
باز هم، نکات آموزشی، ابزارهایی که به شما کمک می کنند و نحوه شروع کار با کاردستی را به اشتراک می گذارم. میتوانید برای موضوعاتی که محتوای آموزشی در مورد آنها ایجاد کنید، به سؤالات متداول منحصر به فرد خود نگاه کنید. به این ترتیب برای مشکلاتی که مخاطبانتان را تحت تاثیر قرار می دهند راه حل ارائه می کنید.

دانلود کنید: راهنمای تنظیم تبلیغات TikTok. با نحوه ایجاد سریع ۱۶ تبلیغ TikTok در کمترین زمان ممکن آشنا شوید. اینجا را فشار دهید
3. چالش ها و روندها را نادیده نگیرید.
شرکت در چالشهای TikTok یکی از راههای افزایش تعامل و افزایش ترافیک است. کاربران Tiktok عاشق چالشهای سرگرمکننده هستند و دوست دارند به آنها بپیوندند، بنابراین میتوانید به چالشی بپیوندید یا اگر میتوانید آن را شروع کنید. صداهای محبوب یا چالش رقص را نادیده نگیرید. شما می توانید یک چالش را دوباره ایجاد کنید، آن را متناسب با موقعیت خود تنظیم کنید و از تعهد لذت ببرید.
4. در مورد علایق خود صحبت کنید.
سرگرمی ها یا فعالیت های منظمی که در زمانی که کار نمی کنید در آن شرکت می کنید چیست؟ آنها را به اشتراک بگذارید، یک ویدیو بسازید و در TikTok خود پست کنید. آیا دوست دارید صبح ها مدیتیشن کنید یا ایروبیک انجام دهید؟ با خیال راحت نکاتی را در مورد نحوه گنجاندن آنها در برنامه روزانه خود به اشتراک بگذارید. یا چه کتاب تجاری می خوانید؟ سپس درس های آن کتاب ها یا فیلمی را که اخیراً تماشا کرده اید به اشتراک بگذارید. این باعث می شود که مخاطبان شما احساس ارتباط بیشتری با شما داشته باشند و اعتماد آنها را نسبت به پیشنهادات شما افزایش می دهد.
5. از مسائل جاری استفاده کنید.
در جامعه شما چه خبر است؟ می توانید محتوای جالبی در اطراف آن ایجاد کنید. یک ویدیو بسازید و نظر خود را به اشتراک بگذارید؛ این باعث جذب نظرات، لایک ها، اشتراک گذاری ها و دنبال کنندگان بیشتر می شود. با افزایش تعامل در صفحه شما، الگوریتم افراد بیشتری را جذب می کند تا آن را ببینند و شانس شما را برای دنبال کنندگان بیشتر افزایش می دهد.
6. به سراغ روند دوتایی و دوخت بروید.
این ویژگی های TikTok برای تعامل عالی هستند. کاربران مشتاقانه منتظر همکاری های سرگرم کننده دوئت ها و بخیه ها هستند. بنابراین، با خیال راحت آنها را کاوش کنید و به تدریج بازدیدها و فالوورهای بیشتری دریافت کنید.
7. تعطیلات ویژه را با دنبال کنندگان خود جشن بگیرید.
کریسمس، استقلال، هالووین و غیره تعطیلات خاصی هستند و مردم زمان بیشتری را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. بنابراین، از این دوره استفاده کنید و در مورد آنچه برند شما برای فصل انجام می دهد یا ارائه می دهد محتوا ایجاد کنید و آن را در صفحه خود ارسال کنید.
8. پرسش و پاسخ همچنان محتوای عالی است.
از زمانی که در سال 2021 راه اندازی شد، ویژگی های پرسش و پاسخ زمانی که نیاز دارم نظرات دنبال کنندگان خود را در مورد یک چالش، ویژگی یا روند جدید نمونه برداری کنم، مورد استفاده من بوده است. وقتی ویژگی «پاسخ» را فعال میکنم، نظر دهندگان من میتوانند نظرات خود را به عنوان سؤال علامتگذاری کنند تا بتوانم به آنها پاسخ دهم.
گاهی اوقات ممکن است برای پاسخ بصری به سؤالات و ایجاد تعامل در صفحه خود با متن یا ویدیو پاسخ دهم.
همچنین میتوانید جستجو کنید که تأثیرگذاران محتوایی که در جایگاه شما پست میکنند چه محتوایی را ارسال میکنند و سعی کنید از آنها کپی کنید. همچنین به شما بینشی در مورد موضوعاتی که در جایگاه شما هستند که باعث ایجاد ترافیک و فالوورها می شوند، می دهد. همچنین می توانید با آنها همکاری کنید و ترافیک بیشتری به صفحه و فالوورهای خود جلب کنید. این یک راه عالی برای رشد حساب TikTok و حتی شروع به کسب درآمد از برنامه است.