منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • ایجاد جامعه برای حفظ اعضا، آگاهی، وفاداری، محتوا و حمایت

ایجاد جامعه برای حفظ اعضا، آگاهی، وفاداری، محتوا و حمایت

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
ایجاد جامعه برای حفظ اعضا، آگاهی، وفاداری، محتوا و حمایت

Community Builder چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

یک پرنده کوچولو به من گفت که می‌خواهی بدانی این چیزهای «انجمن» چیست که مدام در مورد آن می‌شنوی. من قول می دهم که ترسناک نیست، حداقل به اندازه Data Tracking و Analytics ترسناک نیست.

آه، اعداد!

ایجاد جامعه برای حفظ اعضا، آگاهی، وفاداری، محتوا و حمایت

نیازی به نگرانی نیست، شما در اینجا امن هستید و داده ها نمی توانند شما را پیدا کنند. حداقل در این پست خاص نه.

جامعه داستانی به قدمت زمان است و به سادگی همراه با بشریت تکامل می یابد. شاید وقت آن است که به حزب بپیوندید!

من عاشق کنجکاوی هستم، بنابراین اجازه دهید راهنمای شما در دنیای جادویی و کم‌قدردانی‌شده «جامعه‌سازی» باشم. وقتی مطالعه را تمام کردید، خواهید فهمید که یک انجمن چیست، چرا باید آن را بخواهید، و یک انجمن ساز چه کاری می تواند برای شما انجام دهد.

جامعه چیست و چرا اهمیت دارد؟

اگر از مردم مریام وبستر بپرسید، نسخه TL;DR این است که یک جامعه افرادی با علایق مشترک هستند که در یک منطقه خاص زندگی می کنند، یا گروهی از افراد با ویژگی ها یا علایق مشترک که در یک جامعه بزرگتر زندگی می کنند. اگر از من بپرسید این تعریف بدی نیست، اما فکر می کنم در این مورد می توانیم بهتر عمل کنیم.

جامعه یک مکان نیست – حتی آن بازی که شما و دوستانتان در آن رفت و آمد داشتید – و علیرغم تصور غلط رایج، تبادل اطلاعات از طریق اینترنت نیست. جامعه درباره احساس و روابطی است که بین افراد ایجاد می شود. همانطور که DigitalMarketer می گوید، “بخشی از مردم هستند که به دلیل اهداف، تجربیات و علایق مشترک، روابط برقرار می کنند.”

ایجاد جامعه برای حفظ اعضا، آگاهی، وفاداری، محتوا و حمایت

یک متخصص جامعه خبره شوید

بیاموزید که چگونه با مشتریان خود روابط معنادار ایجاد کنید و فرآیند جذب مشتری خود را خودکار کنید.

اینجا را فشار دهید

اعضای جامعه احساس اعتماد، تعلق و مراقبت از یکدیگر را توسعه خواهند داد.

این حس گرم و مبهم از جامعه ناشی از تجربه مشترک و تاریخ مشترک است… شاید بگویید مشترکات غیرعادی.

همانطور که گفتم، داستانی به قدمت زمان. همه ما به نوعی عضو جوامع بوده ایم، حتی اگر در یک پلتفرم یا انجمن نبوده باشد.

این چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد؟

وقتی یک جامعه به درستی انجام شود، اغلب می‌تواند هزینه‌ها را کاهش داده و درآمد را از طریق حفظ بالاتر، آگاهی از برند، وفاداری به برند، تغییر مسیر بلیط، توسعه محتوا و حمایت از اعضا افزایش دهد.

هنگامی که احساس تعلق ایجاد می شود، اعضای شما با یکدیگر پیوند برقرار می کنند. بهتر از آن، یکی بین شما و اعضایتان. همه با هم جشن می گیریم!

انجمن می تواند قوی ترین حلقه بازخورد مشتری باشد که تا به حال دیده اید! در بزرگترین انجمن ما، DM Engage (برای اعضای DM Lab ما)، می دانم که همیشه می توانم روی بازخورد صادقانه و سازنده اعضایمان حساب کنم، و آنها از درخواست آنچه می خواهند خجالتی نیستند.

قدرت محتوای تولید شده توسط کاربر؟ غیر قابل مقایسه تصور کنید این توصیه را در صفحه فرود ببینید.

ایجاد جامعه برای حفظ اعضا، آگاهی، وفاداری، محتوا و حمایت

من قصد ندارم به آن فشار بیاورم، اما می توانید شرط ببندید که پس از تجربه ای مانند این، Michael “Buzz” Bzyński مادام العمر عضو DigitalMarketer خواهد بود. با محیط مناسب، می توانید اسکرین شات های زیادی مانند این و حتی بهتر از آن، ویدیو بگیرید!

به عنوان پاداش، من و Buzz مادام العمر با هم دوست خواهیم بود!

Community Builder چیست؟

احمقانه است، نه به این دلیل که تعریف آن سخت است، بلکه به این دلیل که می تواند تعاریف زیادی داشته باشد!

برای من، این کسی است که ارتباطات و روابط را در مقیاس کوچک یا بزرگ حفظ می کند. می تواند یک به یک یا یک به چند باشد. آنها استراتژیک، نیمه سازمان یافته هستند، ترسی از بد بودن ندارند و همدل هستند. آنها یک “خانه” برای جمع شدن مردم ایجاد می کنند.

اگر از هر یک از افراد مورد علاقه من در توییتر بخواهید فالو کنند،…

«یک سازنده جامعه می‌تواند کسی باشد که برای ایجاد ساختاری کار می‌کند که امیدواریم به جامعه اجازه شکوفایی بدهد. پلتفرم، فرآیندها و انتخاب های مهم و گاه دشوار.» پاتریک اوکیفرئیس جامعه در CNN

یک جامعه ساز معمار تجربیات و روابط است، هر چقدر هم که خنده دار به نظر برسد. بدون آن، احتمالاً به آنچه که قصد انجام آن را دارید نخواهید رسید.

نگهبان، مدیر افراد، ناظر محتوا، استاد حلقه در سیرک شما… هر چه که آنها را صدا کنید کسانی هستند که خانه ای را می سازند که اعضای شما در آن زندگی می کنند و اعضای شما به تزئین آن مطابق با نیاز و سلیقه خود کمک می کنند.

یک جامعه ساز چه می کند؟

سوال بهتر این است که “آنها چه کاری انجام نمی دهند”؟

اتوکشی شما احتمالا اتو کردن خودشان، شاید. (من هر دو هستم.)

برنامه ریزی می کنند، می نویسند، ساختار می دهند، تبلیغ می کنند، می سوزند، شتاب ایجاد می کنند، واقعاً در احساسات خود هستند و هیچ کاری را بدون دلیل انجام نمی دهند.

مهم نیست که چقدر چیزی احمقانه یا غیر ضروری به نظر می رسد، دلیلی پشت این جنون وجود دارد.

توجه: هنگامی که فرد جامعه خود چنین ظاهری در چهره خود دارد، در حال نقشه کشیدن است، در منطقه هستند و چیزی شگفت انگیز یا وحشتناک در شرف وقوع است، با او صحبت نکنید. دوست خواهی داشت.

نکته مهم در اینجا این است که همه چیز در جامعه به نیت است. این بستگی به نحوه انتخاب اعضای شما برای نشان دادن و تعامل دارد، و اینکه چگونه Community Builder شما مکالمات، رویدادها و تجربه کلی را طراحی می کند. آنها مانند دانشمندان دیوانه هستند، با این تفاوت که دیوانه نیستند، آنها فقط قلب زیادی دارند و هنوز کافئین کافی ندارند.

در جامعه، بعضی چیزها به طور تصادفی اتفاق می‌افتد یا اتفاق می‌افتد؟ اگر قصد داشتید مکالمه ای را شروع کنید که در نهایت به یک لحظه پیوند معنادار بین اعضای شما تبدیل شد … آیا واقعاً شانس است؟ این چیزی است که من آن را یک ✨ حال و هوا ✨ با هم می نامم.

این جایی است که سحر و جادو اتفاق می افتد؛ فرد جامعه شما زمینه را برای گفتگوهای درست فراهم می کند. چگونه خوب، با مقداری کپی فراخوان، چند چت یک به یک، تعداد زیادی پست توله سگ (زیرا پست های توله سگ همیشه کار را انجام می دهند)، و یک سری محتوای استراتژیک که اعضای شما را راهنمایی می کند تا اقدامات شما را انجام دهند. قصد دارند که…

… فقط مرا جادوگر جامعه صدا کنید زیرا این معجون است که شما را فراهم می کند.

یک جامعه ساز به چه مهارت ها یا ویژگی هایی نیاز دارد؟

اگر می‌خواهید مانند میشل از خودتان کپی کنید، این عبارت است از: 40٪ بی احترامی، 40٪ سخت کوشی، 10٪ تمایل به اثبات اشتباه افراد متنفر و 10٪ کار سخت دیگر (فقط نه در بعدازظهر جمعه).

چیزی که شما به دنبال آن هستید، فردی است که از آزادی خلاقانه لذت می برد، دارای رگه های کنجکاو است و می داند که چگونه کار بدی انجام دهد. خود را به عنوان یک متخصص خدمات مشتری با مهارت های مدیریت پروژه و محتوا تصور کنید. جالب به نظر می رسد، درست است؟ این چنین است زیرا چنین است.

بیایید مهارت صحبت کنیم.

این ممکن است مانند یک oxymoron به نظر برسد، اما قدرتمند است نرم مهارت هایی برای تبدیل شدن به یک حرفه ای بزرگ در جامعه. بیایید با برخی از موارد واضح تر شروع کنیم.

  • سازماندهی شده است. جامعه ممکن است گیج شود. شما در بیست تب مختلف، سه پلتفرم مختلف، با چندین مکالمه در حال انجام و پینگ های Slack به طور همزمان هستید. شما باید به اندازه کافی سازماندهی کنید تا بدانید در هر لحظه چه اتفاقی در حال رخ دادن است. مطمئناً می تواند خسته کننده باشد، اما پسر، اوه پسر، سرگرم کننده است!
  • ارتباط. اگر نمی توانید ارتباط برقرار کنید چگونه می توانید با کسی رابطه برقرار کنید؟ مطمئنم که شدنی است، اما تصور کنید چقدر سخت است! هنگامی که شما سخنگوی برند هستید، ارتباط نوشتاری و شفاهی عالی ضروری است. بیایید به طور تصادفی قول 3 هزار جایزه را ندهیم در حالی که در واقع 1 هزار بود.
  • همدل. این شبیه به خدمات مشتری است. همیشه از مردم در بهترین روزشان چیزی نمی شنوید. شما باید بتوانید آنچه را که طرف مقابل می گوید درک کنید، گوش دهید و دیدگاه او را درک کنید. به این ترتیب می توانید پاسخ صادقانه ای به مشکل آنها ارائه دهید. اغلب در یک جامعه، ارتباط و رابطه آنقدر قوی می شود که شما با چیزهایی برخورد می کنید که انتظارش را ندارید. شما یک مدافع عضو و یک مدافع برند هستید. این یک عمل متعادل کننده است. اساس توانایی شما برای همدلی و برقراری ارتباط است.
  • رهبری. به عنوان یک متخصص جامعه، شما مسیرهایی را برای اعضای خود ایجاد می کنید تا آنها را الگو قرار دهند و آنها را رهبری کنند. اعضا از شما انتظار دارند که هرج و مرج را آرام کنید، دستورالعمل ها را اجرا کنید و در ابتدا نحوه تعامل را یاد بگیرید.
  • تعیین حد. از آنجایی که نقش‌های جامعه بسیار احساسی هستند، ما نیز باید کاملاً آگاه باشیم و بتوانیم نه تنها با اعضا، بلکه با همکاران و خودمان نیز مرزبندی کنیم. اگر از چیزی که ساخته شده محافظت می کنید، هر چند وقت یک بار بد نیستید. در حالی که جامعه برای اعضاست، خانه شماست و آنها فقط در آن زندگی می کنند. متخصص جامعه شما باید بداند چه زمانی از جامعه و چه زمانی از برند حمایت کند.
  • خلاقیت. شما این همه بازخورد دارید، خب حالا چی؟ وقت آن است که خلاقیت به خرج دهید و این بازخورد را به کار بگیرید! هیچ راه حل یکسانی برای جامعه وجود ندارد و آنها باید بتوانند نسخه کوتاهی ایجاد کنند و در صورت نیاز گزینه های جدیدی ارائه دهند.
  • کنجکاوی یکی از ارزش‌های اصلی قدیمی ما در DigitalMarketer این بود که «بدانیم چرا» و من فکر می‌کنم که این برای جامعه نیز صدق می‌کند. Responsiveness نام بازی است، بنابراین وقتی چیزی غیرمعمول با جامعه، شاخص های کلیدی عملکرد یا تعامل اعضا مشاهده می کنید، باید آن را در اسرع وقت کشف کنید. نه تنها این، بلکه دنیای جامعه با سرعت سرسام آوری در حال تکامل است. شما باید بتوانید با پیشرفت همراه باشید و با آن حرکت کنید.
  • راوی. ممکن است نتوانید از این پست بگویید، اما من می توانم یک داستان بد را اینجا و آنجا بچرخانم. شما کسی را می خواهید که بتواند یک تصویر بکشد، صحنه را تنظیم کند و روایت را کنترل کند. شما همه چیزهایی را می خواهید که نیاز به ساخت کلمات دارند تا بتوانند داستانی را بیان کنند که باعث عمل شود. بخش مهم دیگر داستان سرایی این است که چگونه فرد جامعه شما داستان های جامعه را ارائه می دهد که مدیریت و ذینفعان به آن اهمیت می دهند. ارجاعات، بازخوردها، ایده های محتوا، و غیره. می دانید، همه چیزهای خوب.

از کجا می توانم یکی را پیدا کنم؟

در حالی که این یکی ممکن است برای او خانه ای برای همیشه پیدا کرده باشد، بسیاری از متخصصان جامعه در دسترس هستند به تصویب رسید استخدام شد!

  • مشاغل دیجیتال از راه دور
    اگر از راه دور دوستانه هستید، این یکی را به شدت توصیه می کنم. این مختص جامعه نیست، اما گروه به قول خودشان آتش است. نامزدهای کیفیت، گروه کیفیت و دنیایی از امکانات!
  • CMX
    شرکت مسئول انجمن اسپارک من چندین گزینه دارد. یک هیئت شغلی، یک گروه Slack، و یک گروه فیس بوک وجود دارد. همه آگهی های شغلی رایگان هستند!
  • باشگاه جامعه
    شرکت دیگری که trifecta، یک هیئت شغلی، یک گروه Slack و یک جامعه را ارائه می دهد!
  • میزگرد جامعه
    یک جزء اصلی در دنیای جامعه است و آنها هیئت شغلی خود را دارند!
  • ما از نیویورک حمایت می کنیم
    اجازه دهید من فقط این را با مقدمه بگویم؛ من با خبرنامه آنها وسواس دارم. در این هنگام ثبت نام کنید و پست شغلی خود را به آنها ایمیل کنید.

در حالی که من مطمئن هستم که تعداد بیشتری وجود دارد، اینها برخی از موارد مورد علاقه من هستند! اکنون به آنجا بروید و مطابقت کامل را برای برند و اعضای خود پیدا کنید.