
واتس اپ راه جدیدی را برای کسب و کارها راه اندازی کرده است تا ارتباطات خود را یکپارچه کنند
این کار یا از طریق پلتفرم تجاری واتس اپ برای شرکت های متوسط و بزرگ که در مقیاس بزرگ با هم ارتباط برقرار می کنند، یا از طریق برنامه تجاری برای شرکت های کوچکتر که مکالمات یک به یک با مشتریان را مدیریت می کنند، انجام می شود.
این ادغام جدید ارائه می دهد:
- در جایی که مشتریان در حال حاضر هستند ارتباط برقرار کنید. شما میتوانید پیامهایی را برای مخاطبان خود در پلتفرمی که قبلاً به آن مجهز شدهاند، بدون تنظیمات پیچیده ارسال کنید. همچنین می توانید پشته فناوری موجود خود را برای مدیریت مکالمات خود ادغام کنید.
- با تسریع فرآیند ارتباط، ارائه تعاملات هدفمند و به موقع و ارائه گفتگوهای شخصی، ارزش و تجربیات تجاری را بهبود بخشید.
- مشتریان را با تعامل با آنها از طریق یک تجربه “پیامرسانی غنی” حفظ کنید و آنها را در طول سفر مشتری خود راضی نگه دارید و در عین حال از دادههای ایمن و مطابقت با SOC-2 اطمینان حاصل کنید.
در اطلاعیه راهاندازی واتساپ آمده است که راهاندازی آن از طریق راهاندازی Cloud API آسان خواهد بود. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا نیز تاکید کرد که مشاغل در هر اندازه می توانند از این تجربه بهره مند شوند.
ارتباط دو طرفه از طریق API
رابط برنامه نویسی برنامه واتس اپ (API) به گونه ای ساخته شده است که به کسب و کارها این امکان را می دهد که به سرعت به سؤالات مشتری پاسخ دهند و همچنین با پیام هایی که توسط کسب و کار شما آغاز شده است به مشتریان دسترسی پیدا کنند تا به آنها کمک کند تا سفر خود را برای خرید پیش ببرند.
ارتباط API شامل ویژگی های اضافی مانند:
- ارسال خودکار فایلها، تصاویر و مکانها
- با ویژگیهای تعاملی مانند فهرست پیام یا دکمههای پاسخ، پاسخها را آسانتر کنید
- با استفاده از ویژگی فوق، جریان پاسخ خود را با پاسخ های ساختاریافته و فراخوان های واضح برای اقدام خودکار کنید
- تعامل پیام را در سطح هر مخاطب با رسیدهای خوانده شده اندازه گیری کنید
- ارائه محصولات و خدمات با اطلاعیه های چند محصولی و تک محصولی
در مورد ادغام واتس اپ با کسب و کار خود با ما صحبت کنید