
و نه، لازم نیست کپی رایتر باشید یا استخدام کنید. بیشتر.
آیا این پست به تنهایی می تواند به شما در نوشتن نسخه فروش بالا کمک کند؟ به خواندن ادامه دهید.
به نظر کار زیاد است؟ شاید.
آیا کار خواهد کرد بله
زمانی که برخی از کارآفرینان و بازاریابان به نوشتن متن فکر می کنند، یا به هوش مصنوعی یا گوگل روی می آورند تا راه خود را از طریق آن طی کنند. شاید آنها خوش شانس باشند و یک الگوی رایگان دریافت کنند که بتوانند آن را کپی و جایگذاری کنند.
متأسفانه این تنبلی است. و تلاش تنبل مساوی است با نتایج کند. اما شما تنبل نیستید. شما اینجا هستید تا این مقاله را بررسی کنید و فوراً وارد کار شوید.
برای موفقیت در فروش باید چه کاری انجام دهید:
صدای تحقیقات مشتری
این تحقیق شامل یادگیری همه چیزهایی است که باید در مورد مشتریان فعلی و آینده خود بدانید.
بنابراین می توانید یاد بگیرید:
- خواسته های آنها
- نیازهای آنها
- ناامیدی آنها
- موفقیت های آنها
- انگیزه های آنها
- تردیدهای آنها
- تصمیمات ناموفق گذشته
- آنچه در مورد رقبای شما می گویند
- آنچه در مورد برند شما می گویند
- آنها در مورد خود چه فکر می کنند؟
اگر از این مرحله بگذرید، خطر نمیدانید که مشتریان ایدهآل شما چه میگویند یا چگونه آن را میگویند.
این بدان معناست که شما در معرض خطر عدم ارتباط با آنها در هر سطحی هستید.
بدون این تحقیق، به جای استفاده از کلمات و عبارات مشتریان بالقوه، کورکورانه راه خود را تایپ کرده و حدس می زنید.
و حدس بزنید… این تحقیق به تنهایی می تواند 90 درصد نسخه شما را برای شما بنویسد.
شما می توانید این تحقیق را به روش های مختلفی انجام دهید. می توانید با برخی از مشتریان خود مصاحبه کنید و احتمالاً از آنها نظرسنجی کنید.
همچنین می توانید نظرات مثبت و منفی خود را بخوانید و آنها را بر اساس لیست بالا مرتب کنید. آخرین اما نه کم اهمیت، شما می توانید نظرات را در رسانه های اجتماعی و حتی انجمن ها بخوانید.
در پایان این نظرسنجی، میخواهید یک صفحه گسترده سازمانیافته با دادههایی که با استفاده از نکات بالا جمعآوری و مرتبسازی کردهاید داشته باشید. از این صفحه گسترده برای کمک به مدیریت کپی خود استفاده کنید.
تحقیق بالا به شما می گوید که چه بگویید و چگونه آن را بگویید. اگر بزرگترین مسدودکننده شما در مورد کپیرایتینگ نمیداند چه چیزی بنویسد، پس از انجام تحقیقات Voice of the Customer آن را از بین خواهید برد.
ساختار قیف خود را
این جایی است که شما قبل از کار بر روی دارایی های خود عقب نشینی می کنید و قیف خود را ساختار می دهید. از منابع ترافیکی خود (رسانه های اجتماعی، تبلیغات پولی، وبلاگ ها و غیره) و اینکه مرحله نهایی آنها (خرید) باید باشد، شروع کنید.
هنگامی که ابتدا و انتهای قیف خود را ترسیم کردید، پر کردن آنچه در بین آن باقی مانده آسان تر است. همچنین می توانید بگویید که به چه تعداد دارایی نیاز دارید.
فرض کنید محصولی را با قیمت پایین می فروشید. قیف ساده شما می تواند تبلیغات > صفحه فرود آهنربای سرب > دنباله ایمیل > خرید باشد.
اگر محصولی با قیمت بالا می فروشید، قیف ساده شما می تواند تبلیغات > صفحه فرود سرنخ / چالش 3 روزه > دنباله ایمیل > خرید باشد.
این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که قیف شما چه تعداد دارایی داشته باشد. با این حال، باید در این مورد واقع بین باشید، زیرا اگر محصولی با قیمت بالا می فروشید و مخاطبان شما سردرگم هستند، باید دارایی های بیشتری را وارد کنید تا آنها را به سمت پایین تر حرکت دهید.
اگر محصولی کمهزینه میفروشید، داراییهای کمتر در قیف ممکن است منطقیتر باشد زیرا کار قانعکننده کمتری برای انجام وجود دارد.
مهم نیست که چه تعداد دارایی قیف درگیر است، باید مطمئن شوید که یک دارایی می تواند به آرامی مشتریان بالقوه شما را به دیگری منتقل کند و صدای شما در هر کدام یکسان باشد.
این به این معنی است که داراییهای شما، مانند صفحه فروش و ایمیلهایتان، باید بر روی یکدیگر ساخته شوند و در عین حال صدای برند شما را حفظ کنند و همچنان دادههای احساسات مشتری شما را از نظرسنجی بالا در بر گیرند.
صفحه فروش و ایمیل های فروش شما
هنگامی که تحقیقات خود را انجام دادید و قیف خود را قاب سیمی کردید، آماده هستید تا صفحه فروش و کپی ایمیل فروش خود را جمع آوری کنید.
توجه داشته باشید که چگونه نوشتم “قرار دادن” و نه “نوشتن”، این به این دلیل است که کپی با استفاده از چارچوب های اثبات شده کنار هم قرار می گیرد نه اینکه بنشینید و از ابتدا بنویسید بدون هیچ راهنمایی یا جهت.
همچنین از داده های بازخورد مشتری (نظرسنجی) خود برای نوشتن صفحه فروش و ایمیل های خود استفاده خواهید کرد. از کلمات و عبارات آنها استفاده کنید! به آنها نشان دهید که دقیقا می دانید به چه چیزی نیاز دارند.
وقتی نوبت به کپی صفحه فروش شما می رسد، می خواهید چارچوب مناسبی را بر اساس مرحله آگاهی مخاطبان خود (چقدر از مشکل خود و راه حل شما می دانند) و پیچیدگی بازار (چقدر از بازار شما می دانند) انتخاب کنید.

اگر مشتریان احتمالی شما از مسائل آگاه باشند، می دانند که مشکلی دارند، اما هیچ راه حلی برای آن نمی دانند. بنابراین، وظیفه کپی شما این است که درد آنها را برجسته کنید و به آنها بگویید که در نهایت با محصول شما آن را حل خواهند کرد. ممکن است برای نشان دادن وضعیت فعلی، وضعیت مطلوب و نحوه عملکرد محصول شما به عنوان یک پل، کپی طولانی تری لازم باشد. شما همچنین به یک واجد شرایط نیاز دارید تا بدانند محصول شما برای آنهاست. به همین دلیل است که چارچوب مورد علاقه من برای این QUEST است.
- واجد شرایط بودن – با شروع با “ایده آل برای…” محصول شما برای چه کسانی است.
- درک کنید – کاری کنید آنها احساس کنند که دقیقاً کجا ایستاده اند.
- آموزش دهید – به آنها نشان دهید که چه می دانید و چه کاری انجام داده اند اشتباه است.
- تشویق کنید – به آنها اثبات اجتماعی نشان دهید.
- انتقال – به آنها بگویید برای حل مشکل چه کاری انجام دهند.
اگر مشتریان احتمالی شما از راهحلها آگاه باشند، میدانند که مشکلی دارند و میدانند راهحلهایی وجود دارد، اما نمیدانند چگونه آن راهحلها را بیابند یا کجا به دنبال آنها بگردند. بنابراین، وظیفه کپی شما این است که راه حل شما را به عنوان جام مقدس آنها برجسته کند. فریمورک های مورد علاقه من برای این کار PAS و AIDA هستند.
- مشکل – آنها دردی را که هر روز با آن زندگی می کنند برجسته می کنند.
- برانگیختگی – کاری کنید که آنها این درد را عمیقاً احساس کنند.
- راه حل – به آنها نشان دهید که چگونه محصول شما می تواند درد را از بین ببرد.
و،
- توجه – توجه آنها را با بیانیه یا عنوانی تکان دهنده جلب کنید.
- علاقه – با فاکتور “وای!” به آنها چیز جدیدی یا جالب نشان دهید.
- میل – به آنها اجازه دهید بدانند که به آنچه شما دارید نیاز دارند و نمی توانند بدون آن زندگی کنند.
- اقدام – به آنها بگویید که چه کاری انجام دهند، مانند خرید.
پس از تعیین سطح آگاهی و پیچیدگی بازار مشتریان بالقوه خود، می توانید نسخه فروش خود را با استفاده از هر یک از چارچوب های فوق جمع آوری کنید.
پیچیدگی بازار به این معناست که مشتریان بالقوه شما چقدر از بازار شما می دانند. اگر آنها در مورد کوچینگ گروهی که محصول شماست نمی دانند، پیچیدگی بازار پایینی دارند، بنابراین به نسخه طولانی تری نیاز خواهید داشت.
وقتی صحبت از ایمیل های فروش شما می شود، می توانید از هر یک از چارچوب های بالا استفاده کنید. همان مراحل آگاهی و قوانین پیچیدگی بازار اعمال می شود.
اما حتی پس از خواندن همه این موارد، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که برای بهبود نرخ تبدیل خود چه کاری می توانید انجام دهید.
ابتدا، احتمالاً باید بفهمید که چرا نسخه شما ممکن است عملکرد خوبی نداشته باشد.
خب… تست خرابکاری کپی من به شما کمک می کند بفهمید که چگونه کپی شما ممکن است تبدیل های شما را خراب کند و چگونه می توانید آن را برطرف کنید.
در نهایت خواهید دانست که برای فروش نسخه تجاری خود روی چه چیزی کار کنید.
برای اجرای چنین تغییراتی، نکات و استراتژی هایی را از من (کپی رایتر تبدیل) دریافت خواهید کرد.
شما مجبور نخواهید بود “چگونه بنویسید کپی که تبدیل می شود” را جستجو کنید زیرا من راهنمای شما خواهم بود.
اما اگر به یک سیستم هدفیابی کپی سریع نیاز دارید تا به شما کمک کند تا نسخه تبلیغاتی خود را با تبدیل بالا در یک روز بنویسید، نه یک هفته، بسته کپی فروش من را بررسی کنید.
به زودی میبینمت! من النی هستم
پست آناتومی فروش با تبدیل بالا اولین بار در DigitalMarketer ظاهر شد.