![TikTok در مقابل تبلیغات فیس بوک: کدام یک برای تجارت شما مناسب است؟ [VIDEO]](http://learnmaarketing.ir/wp-content/uploads/2023/07/How-to-Maximize-Your-Content-Output-on-TikTok-768x432.jpg)
گزیده ای از کلاس Master Ads TikTok
روش فورد یک استراتژی برای به حداکثر رساندن خروجی خلاقانه با تجزیه فرآیند خلاقانه به اجزای مدولار است. روش فورد به جای اینکه یک آگهی را به عنوان یک واحد در نظر بگیرد، آن را به بخشهای کوچکتر، مانند قلابهای باز کردن، پوششهای متنی و بیرونی تقسیم میکند.
برخی از بزرگترین تفاوت های TikTok و Facebook
- تبلیغات TikTok خیلی سریعتر خسته می شوند. با TikTok، باید تبلیغات خلاقانه تری ایجاد کنید.
- تصاویر و انیمیشن های اصلی در TikTok کار نمی کنند
- صفحه نمایش املاک و مستغلات
- صدا در TikTok بسیار مهمتر است
- طول ویدیوها
- نوع ویدیوها
پیام تبلیغاتی
بزرگترین اشتباهی که مرتکب میشود این است که وقتی از فیسبوک میآیند، افراد خلاقیت فیسبوک خود را به کار میگیرند و فقط آن را در TikTok کپی میکنند، که شامل نسبت اندازه و روندها میشود – که شکست میخورد. اگر تلاش خود را روی شکستن یک خلاقیت در TikTok متمرکز کنید، بازگشت سرمایه برای آن خلاقیت به طور قابل توجهی بیشتر از زمانی است که ما فقط روی خلاقیت در فیس بوک تمرکز کنیم. این یک خیابان یک طرفه است نه یک خیابان دو طرفه.
خستگی تبلیغاتی
تبلیغات فیسبوک بیشتر دوام دارند، در حالی که تبلیغات TikTok به طور قابل توجهی سریعتر خسته می شوند. با TikTok، باید خروجی خلاقانه خود را به طور چشمگیری افزایش دهید و تبلیغات بسیار بیشتری ایجاد کنید. یک راه برای شکست در TikTok این است که به اندازه کافی خلاق نباشید و تسلیم شوید.
نوع محتوا
دانستن انواع محتوایی که برای هر پلتفرمی به خوبی کار میکنند و چه مواردی خوب نیستند، مهم است. در جایی که تصاویر و انیمیشن ها ممکن است در فیس بوک کار کنند، همیشه در TikTok به موفقیت یکسانی تبدیل نمی شوند. شما می خواهید مطمئن شوید که محتوای تبلیغاتی شما تا حد امکان اصلی است.
صفحه نمایش املاک و مستغلات
اگر از نسبت تصویر 9:16 در TikTok استفاده نکنید، اشتباهات زیادی رخ می دهد. با صرف زمان اضافی برای تبدیل صحیح محتوای TikTok خود از این اشتباه جلوگیری کنید تا نوارهای سیاه در بالا و پایین تبلیغ خود را حفظ نکنید، که فرصتی از دست رفته برای فضای تبلیغات است. TikTok تمام صفحه را به شما می دهد، از آن استفاده کنید!
یک صدا
هنگام پیمایش در فیس بوک، صدا مهمترین چیز نیست، زیرا صدای TikTok جزء بزرگی در ارتباط با مخاطبان شما است. صدا بخشی از فرهنگ برنامه است و می تواند محتوای شما را بسازد یا خراب کند.
طول محتوا
درک اهمیت طول محتوا نیز موفقیت شما را در پلتفرم تعیین می کند. چیزی که ممکن است برای فیس بوک کار کند همیشه در TikTok ترجمه و کار نمی کند. فرهنگ محتوا در هر پلتفرم متفاوت است، بنابراین ثبت آن بر اساس آن مهم خواهد بود.