منو سایت

DigitalMarketer بازاریاب سال 2021/2022

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
DigitalMarketer بازاریاب سال 2021/2022

DigitalMarketer بازاریاب سال 2021/2022

تاثیرگذارترین بازاریاب برای شما چه کسی است؟

این 10 نامزد توسط جامعه DigitalMarketer، یک شبکه گسترده از بیش از 120000 بازاریاب و آژانس که به طور خستگی ناپذیر برای ایجاد و تمرین مؤثرترین روش ها در بازاریابی مدرن کار می کنند، نامزد شدند.

رای گیری در 23 سپتامبر 2022 به پایان می رسد – اکنون رای دهید!

DigitalMarketer بازاریاب سال 2021/2022

الکس کاتونی نویسنده، سخنران و بنیانگذار Copy Posse است. یک ارتش جهانی از کپی رایترهای معتبر با اشتیاق برای ایجاد جامعه، اعتبار و تحقق تنها با کلمات قدرتمند و دقیق. الکس بیش از 10 سال تجربه در بازاریابی آنلاین و برندسازی دارد. او مجری برنامه Flight Club Mastermind و خالق برنامه مربیگری Copy Posse Launch Pad است.

دانشکده بازاریابی دیجیتال

دوره های DigitalMarketer: تسلط بر بازاریابی ایمیلی

DigitalMarketer بازاریاب سال 2021/2022

عزیر به همراه همسرش فرزانه استودیوی دیجیتال SF را اداره می کند. او یکی از معدود متخصصانی است که هم Google Partners و هم YouTube Certified هستند.

محتوای او به طور مرتب در پورتال هایی مانند SEMRush، Social Media Examiner، DigitalMarketer نمایش داده می شود و او همچنین یکی از سخنرانان اصلی در Traffic & Conversion 2022 است.

کانال یوتیوب او بیش از 20000 مشترک دارد و یکی از بهترین کانال ها برای یادگیری گوگل ادز است.

او در 4 سال گذشته در زمینه بازاریابی ویدئویی فعالیت داشته و بیش از 1200 ویدیو در یوتیوب آپلود کرده است.

دانشکده بازاریابی دیجیتال

دوره های DigitalMarketer: شتاب دهنده مقیاس آژانس

DigitalMarketer بازاریاب سال 2021/2022

جولیا مک کوی – هکر محتوا

جولیا مک کوی یک کارآفرین، نویسنده و استراتژیست پیشرو در ایجاد محتوای استثنایی و حضور برند است که به صورت آنلاین ماندگار است. در 19 سالگی، در سال 2011، او آخرین 75 دلار خود را برای راه اندازی یک آژانس 7 رقمی به نام Express Writers استفاده کرد که به 5 میلیون دلار رسید و ده سال بعد فروخت. او شش کتاب نوشته است، بیش از یک میلیون زندگی را از طریق کتابش Woman Rising تحت تاثیر قرار داده است، و داستانش سه بار در فوربس منتشر شده است. در دهه 2020، او خود را وقف اجرای هکر محتوا کرد، جایی که به کارآفرینان خلاق استراتژی، مهارت‌ها و سیستم‌هایی را آموزش می‌دهد که برای ایجاد یک کسب‌وکار خودپایدار به آن‌ها نیاز دارند تا در نهایت آزاد شوند تا میراث ماندگار و تأثیر بین نسلی ایجاد کنند.

نویسنده DigitalMarketer

DigitalMarketer بازاریاب سال 2021/2022

ماکسول فین یک کارآفرین سریال و مرجع پیشرو در تبلیغات TikTok و FB است. Max بیش از 10k آموزش داده و برای برخی از بزرگترین برندهای جهان تبلیغات اجرا کرده است.

مکس ده ها استارت آپ را در دهه گذشته الهام گرفته و شخصاً راهنمایی کرده است. او مشتاق کمک به کارآفرینان روزمره برای موفقیت است. از سال 2018، دوره های تبلیغاتی فیس بوک او میلیون ها سود را به همراه داشته و به بیش از 10000 بازاریاب کمک کرده تا با تسلط بر این پلتفرم به موفقیت های عظیم دست یابند.

دانشکده بازاریابی دیجیتال

دوره های DigitalMarketer: چگونه اولین تبلیغ TikTok خود را اجرا کنید و در 30 روز سودآور شوید

DigitalMarketer بازاریاب سال 2021/2022

مندی مک ایون موسس و مدیر عامل Mod Girl Marketing، یک آژانس دیجیتال برنده جوایز است. مندی به عنوان سخنران، مربی، سازنده محتوا و پادکست مشهور، توسط LinkedIn به عنوان 24 بازاریاب برتر B2B و توسط G2 به عنوان 20 بازاریاب برتر زن معرفی شده است. مندی و تیم کلاس جهانی او با استفاده از لینکدین و ایمیل درآمد فروش اجتماعی را برای تیم های سازمانی به ارمغان می آورند.

دانشکده بازاریابی دیجیتال

دوره‌های DigitalMarketer: چگونه در کمتر از 30 روز بدون تبلیغات، قرار گرفتن در معرض لینکدین خود را سه برابر کنید

DigitalMarketer بازاریاب سال 2021/2022

رامون ری – منطقه نابغه

رامون ری یک کارشناس موفق موفقیت در مشاغل کوچک و بنیانگذار SmartHustle.com است.

او چهار شرکت تاسیس کرده و دو تای آنها را فروخته است و چهار بار نویسنده است. آخرین کتاب رامون، مدیر عامل مشهور، همه چیز درباره برندسازی شخصی است.

او یک سخنران کلیدی جهانی، میزبان و مجری رویداد، کارآفرین و نویسنده پرفروش است.

دانشکده بازاریابی دیجیتال

دوره های DigitalMarketer: بازاریاب مشهور با رشد برند شخصی شما

DigitalMarketer بازاریاب سال 2021/2022

کینیا مدیر اجرایی If You brand It است، یک شرکت بازاریابی و مشاوره در سن دیگو، کالیفرنیا، جایی که او به طور استراتژیک به صاحبان مشاغل کمک می کند تا استراتژی های بازاریابی ویدیویی را توسعه دهند. کینیا تصمیم گرفت در مورد پلت فرم TikTok به عنوان راهی برای تبلیغ کسب و کار خود در طول همه گیری همه گیر بیاموزد. تنها در 2 سال، کینیا حساب خود را به بیش از 489000 فالوور افزایش داده است و همچنین به مشتریان کمک کرده است تا میلیون ها دنبال کننده داشته باشند. به عنوان یک شریک برند Keenya Kelly، مطمئناً به مخاطبان زن قوی Keenya متشکل از تأثیرگذاران و کارآفرینان دسترسی خواهید داشت.

نویسنده DigitalMarketer

DigitalMarketer بازاریاب سال 2021/2022

جان موران یک استراتژیست ارشد حساب در Solutions 8، یکی از برترین آژانس های تبلیغاتی گوگل در جهان است. صلاحیت های پیشرفته در تمام جنبه های بازاریابی دیجیتال کامل، از جمله طراحی، محتوا، ترافیک پولی (PPC)، سئو، CRO، ردیابی KPI، پیاده سازی، مستندسازی و آموزش کاربر. بسیار با انگیزه و مشتاق با عملکرد فوق العاده و رشد حرفه ای بر اساس سابقه دستاورد و موفقیت پروژه.

دانشکده بازاریابی دیجیتال

دوره های DigitalMarketer: تسلط بر ترافیک پولی

DigitalMarketer بازاریاب سال 2021/2022

لورن پترولو مدیر عامل و بنیانگذار آژانس بازاریابی برنده جوایز Mongoose Media LLC، مستقر در اورلاندو، فلوریدا است. او همچنین بنیانگذار فروشگاه تجارت الکترونیک بوتیک آسیایی بیوتی اسنشالز، مدیر بازاریابی لباس شنای کودک دوستدار محیط زیست Beau & Belle Littles و یکی از بنیانگذاران سرویس چت بات Bot Blondes است.

دانشکده بازاریابی دیجیتال

دوره های DigitalMarketer: تسلط بر بازاریابی تجارت الکترونیک