

اکنون که بازاریابی آنلاین روش غالب برای تبلیغ یک تجارت است، مهم است که درباره کانال های بازاریابی دیجیتال بیشتر بدانید. همه کسب و کارها باید استفاده از اینترنت را برای تبلیغ کسب و کار خود در نظر بگیرند. در اینجا نحوه تصمیم گیری بهترین کانال های بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شما آمده است.
اطلاع
قبل از کاوش در کانال های بازاریابی دیجیتال، باید از زیر و بم برند خود آگاه باشید. این بدان معنی است که بدانید کسب و کار شما چگونه با رسانه های خاص برای سبک های تبلیغاتی مرتبط است. بسته به نوع کسب و کار، ممکن است استفاده از برخی از انواع کانال های بازاریابی دیجیتال منطقی نباشد. در اینجا 5 گزینه بازاریابی دیجیتال وجود دارد که می توانید از آنها در تجارت خود استفاده کنید.
1. بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
تقریباً هر کسب و کاری می تواند از بازاریابی رسانه های اجتماعی بهره مند شود. در واقعیت، افراد بیشتری نسبت به سایر ابزارهای بازاریابی به تبلیغات رسانه های اجتماعی توجه می کنند. این به این دلیل است که بسیاری از تبلیغات در این پلتفرمها به سبکی تبلیغ میشوند که محتوای عادی را تقلید میکند.
این سپس ذهن فرد را فریب می دهد تا بیشتر با منبع پست/محتوا تعامل داشته باشد. برخی از وب سایت های رایج رسانه های اجتماعی عبارتند از: Pinterest، Instagram، Facebook و Youtube.
چه ویدیو، عکس یا محتوای دیگر، مهم است که به طور مرتب در رسانه های اجتماعی پست کنید تا از این نوع کانال بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.

آیا برای تسلط بر رسانه های اجتماعی آماده اید؟
یک متخصص خبره رسانه های اجتماعی شوید و جدیدترین استراتژی ها را (بر اساس پلتفرم اجتماعی) برای هدایت ترافیک ارگانیک به سایت های رسانه های اجتماعی خود بیاموزید.
اینجا را فشار دهید
2. وب سایت ها
ساخت یک وب سایت خوش ساخت برای عملیات تجاری یکی از ضروری ترین بخش های تبلیغات است. وب سایت ها مرکز اطلاعاتی هستند که افراد از آنها برای به دست آوردن اطلاعات در مورد شرکت شما استفاده می کنند. وب سایت شما به شما امکان می دهد از انواع مکان ها به صورت آنلاین ترافیک ایجاد کنید.
رسانه های اجتماعی، سئو، ترافیک مستقیم و بازاریابی ایمیلی همگی می توانند برای هدایت مشتریان به وب سایت شما استفاده شوند. هنگامی که شما یک وب سایت دارید، مصرف کنندگان می توانند بهتر از برند شما مطلع و مطمئن باشند. مطمئن شوید که تمام منابع مرتبط را در وب سایت فهرست کرده اید.
دی استفنسون، وبلاگ نویس بازاریابی در Write My X و 1day2write می گوید: این کار کسانی را که می خواهند از برند شما حمایت کنند راضی می کند.
3. بازاریابی ایمیلی
این نوع کانال بازاریابی دیجیتال می تواند اضافی باشد، اما کاملا موثر است. در حالی که دریافت یک ایمیل قدیمی خسته کننده کسی را هیجان زده نمی کند، کسب و کارها همچنان می توانند از بازاریابی ایمیلی استفاده کنند. ایمیل ها بهترین راه برای ایجاد کانال های آنلاین هستند.
اساسا، بازاریابی ایمیلی به شما این امکان را می دهد که مشتری را در چندین کانال هدف قرار دهید. این کانالهای دیگر شامل رسانههای اجتماعی، تبلیغات معاملاتی، صفحه اصلی وبسایت و موارد دیگر است. وقتی صحبت از بازاریابی ایمیلی به میان می آید، امکانات بی پایانی وجود دارد. شما همچنین می توانید از شخصی در شرکت خود بخواهید که برای به دست آوردن وفاداری، پیام های شخصی برای مشتریان یا مشتریان ارسال کند.
بازاریابی ایمیلی یک راه عالی برای ترویج تبلیغات و ارتباط با مصرف کنندگان است.
4. سئو
بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو نوع جدیدی از بازاریابی است. بازاریابی سئو به استراتژی پیاده سازی کلمات کلیدی در تبلیغات برای به دست آوردن ترافیک زیاد اشاره دارد. با استفاده از سئو می توانید سایت های خود را به صفحه اصلی موتورهای جستجو نزدیک کنید. این نتیجه به افراد بیشتری اجازه می دهد تا کسب و کار شما را کشف کنند.
بیشتر افراد جذب سایت هایی در صفحه اول نتایج می شوند. این بدان معناست که شما باید واقعاً در بازاریابی سئو سرمایه گذاری کنید تا آن را به نتیجه برسانید. این کار را می توان از طریق بک لینک، تحقیق کلمات کلیدی، خرید دامنه های مناسب وب سایت و ساخت یک وب سایت با کیفیت انجام داد. “بهینه سازی موتورهای جستجو این پتانسیل را دارد که سرمایه گذاری ارزشمندی برای کسب و کار شما باشد.
تایلر ریگز، نویسنده کسبوکار در Assignment Help و Britstudent، توصیه میکند اگرچه شرمآور است، باید این را امتحان کنید، به خصوص اگر میدانید باید شانس خود را برای یافتن از طریق نتایج جستجو افزایش دهید.
5. ترافیک مستقیم
بسیاری اهمیت ترافیک مستقیم را درک نمی کنند. به عبارت ساده تر، ترافیک مستقیم هر ترافیکی است که به وب سایت خود وارد می کنید و به صورت آنلاین ایجاد نشده است. اگرچه ترافیک مستقیم معمولاً در برنامه های رادیویی یا تبلیغات فیزیکی انجام می شود، اما هنوز هم به همان اندازه اهمیت دارد.
اکثر مردم پس از شنیدن سایت شما از جای دیگری به دنبال آن می گردند. ایجاد ترافیک مستقیم تا حد امکان یک حرکت تجاری عالی است.
اگرچه دیجیتال مارکتینگ بر صنعت تبلیغات مسلط است، اما این بدان معنا نیست که سایر ابزارهای بازاریابی اهمیتی ندارند.
تصمیم بگیرید که از چه کانال هایی استفاده کنید
این 5 کانال بازاریابی تنها تعدادی از محبوب ترین کانال های مورد استفاده در اینترنت هستند. موارد دیگری نیز وجود دارد که می توانید آنها را کشف کنید، بنابراین پتانسیل تبلیغاتی کسب و کار خود را محدود نکنید.