منو سایت

5 روش ایجاد لینک صادقانه

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
5 روش ایجاد لینک صادقانه

5 روش ایجاد لینک صادقانه

پیوندها کلیدی برای رتبه بندی موتورهای جستجو هستند.

بدون اینکه سایت های دیگر به صفحه شما لینک دهند، 0 شانس رتبه بندی دارد.

اما چیز دیگری وجود دارد.

لینک ها ترافیک ارجاع ایجاد می کنند و برند شما را می سازند.

اغراق آمیز نیست اگر بگوییم پیوندها برای تمام تاکتیک های بازاریابی دیجیتال ضروری هستند.

اما با آن، او همچنین چالش برانگیزترین است.

چگونه برای وب سایت خود بک لینک کسب می کنید؟

امیدوارم هنوز سایت خود را به صدها سایت مقاله یا دایرکتوری لنگ ارسال نکرده باشید. شما نظرات وبلاگ را اسپم نمی کنید، درست است؟

برای دریافت لینک به سایت خود نیازی به تکیه بر یک تاکتیک ندارید. بسیار بهتر است که با دریافت لینک از منابع مختلف قانونی، پروفایلی با پیوندهای متنوع بسازید.

در اینجا چهار راه صادقانه وجود دارد که می توانید لینک های ورودی با کیفیت بالا را برای سایت خود به دست آورید – انواع پیوندهایی که Honest Abe به آنها افتخار می کند.

5 روش ایجاد لینک صادقانه

برنامه بازاریابی دیجیتال را دریافت کنید

با یک سفر ارزش مشتری که به طور استراتژیک رابطه ای با مشتریان بالقوه جدید ایجاد می کند و آنها را به مشتریان وفادار و تکراری تبدیل می کند. اینجا را فشار دهید

1. محتوایی ایجاد کنید که زیاد به اشتراک گذاشته شود (در اینجا نحوه انجام آن آمده است)

یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن لینک های ورودی، ایجاد محتوایی است که قابلیت اشتراک گذاری بالایی دارد. این تاکتیک برتر از بقیه است زیرا با یک قطعه محتوا می توانید صدها یا هزاران ارجاع کسب کنید.

این نیز به همان اندازه که یک تاکتیک لینک سازی است، یک تاکتیک تحقیق در مورد مخاطبان است. شما می توانید دریابید که چه چیزی در جایگاه شما به خوبی پیش می رود و به نظر می رسد که مخاطب هدف شما با چه چیزی ارتباط دارد.

بنابراین چگونه محتوایی ایجاد می کنید که قابلیت اشتراک گذاری بالایی داشته باشد؟

ما تمایل داریم به محتوای قابل اشتراک گذاری در زمینه محتوای ویروسی فکر کنیم، مانند اینفوگرافیک ها یا ویدیوهایی که هزاران بازدید و اشتراک گذاری ایجاد کرده اند.

در واقع، لازم نیست آنقدر بزرگ باشد.

برای به دست آوردن لینک های ورودی نیازی به ایجاد اینفوگرافیک یا ویدیوهای گران قیمت ندارید. می توانید یک پست وبلاگ بنویسید، یک راهنما منتشر کنید یا هر نوع محتوای دیگری را که می خواهید ایجاد کنید.

نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که باید نوعی قلاب در محتوا داشته باشید. چیزی که خواننده را جذب می کند، برای مخاطبان گسترده ای اعمال می شود و بینندگان را وادار به انتقال آن می کند.

به یاد داشته باشید، بهترین راه برای ایجاد چنین محتوایی شامل موارد زیر است:

  • قهرمان
  • شرور
  • قوس داستان احساسی
  • پیام معنادار فوق العاده الهام بخش
  • دارایی قابل دانلود به عنوان آهنربای سرب
  • زمان و مکان مناسب (فصلی)

از Visuaping استفاده کنید تا در مورد موضوع مرتبطی که در Reddit یا یک رسانه بیف مانند Mashable بحث می شود، آگاه شوید. به این ترتیب شما فورا متوجه می شوید که موضوع شما چه زمانی داغ است و می توانید با ایجاد محتوای خود به این روند بپیوندید. این یک راه خوب برای حفظ آن پیوندها است.

5 روش ایجاد لینک صادقانه

وقتی محتوایی ایجاد می‌کنید که شامل یک یا چند مورد از این عناصر است، نه تنها احتمال اینکه مردم آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند، افزایش می‌یابد، بلکه رسانه‌ها نیز تمایل به انتشار آن دارند و ارجاع‌هایی با کیفیت بالا برای شما به ارمغان می‌آورند.

اینها همچنین می توانند پروژه های بلند مدت باشند، مانند میزبانی یک پادکست یا یک مجموعه یوتیوب.

2. به سؤالات مطبوعات پاسخ دهید

یک راه واقعاً آسان برای دریافت پیوندهای ورودی جدید، پاسخ به سؤالات مطبوعاتی است.

می توانید برای سرویس رایگانی مانند Help a Reporter Out (HARO) ثبت نام کنید، که لیستی از سوالات خبرنگاران/وبلاگرهایی را که به دنبال منابع هستند برای شما ارسال می کند.

هنگامی که اولین ایمیل HARO خود را دریافت کردید، آن را برای هر موضوعی که مناسب صنعت و/یا داستان (برند) شما است، اسکن کنید. مطمئن شوید که بلافاصله پاسخ ها را می دهید.

اگر می خواستم یک لینک ورودی برای سایت خود دریافت کنم، به آدرس ایمیل ارائه شده پاسخ می دهم و اعتبار خود را ارائه می دهم + یک پیشنهاد سریع که می تواند در مقاله استفاده شود.

خبرنگاران اغلب روی ضرب‌الاجل‌های محدود کار می‌کنند و ممکن است وقت نداشته باشند به ایمیل شما پاسخ دهند، اگر فقط بگوید: «سلام، من متخصص XX هستم، به من بگویید چه سؤالاتی دارید».

شما باید انتخاب کردن پیشنهاد شما را پس از تنها یک ایمیل برای آنها آسان کنید. واقعی، دقیق، اما مختصر باشید.

ممکن است شما برای هر درخواستی که به آن پاسخ می دهید انتخاب نشوید، اما طبق تجربه من، اگر یک پیشنهاد خوب فکر شده را در پاسخ استعلام خود بگنجانید، نرخ پذیرش بالایی خواهید داشت.

مطمئن شوید که پاسخ خود را با بیانیه اعتبار شروع کنید، سپس یک نقل قول کوتاه اما مفصل بنویسید که به راحتی در مقاله قابل استفاده باشد (هیچکس از نقل قول های عمومی و جعلی خوشش نمی آید) و برای پیگیری در دسترس باشد.

اوه، و البته اگر می‌خواهید پیوندی دریافت کنید، URL خود را نیز وارد کنید!

توییتر مکان عالی دیگری برای جستجوی فرصت های ارتباطی است. گزارشگران و وبلاگ نویسان درخواست داستان خود را با استفاده از هشتگ های لایک در توییتر ارسال می کنند #journo request، #PR requests، #writingcommunity و #blogger request.

5 روش ایجاد لینک صادقانه

این هشتگ ها را دنبال کنید و وقتی حرفی برای گفتن داشتید دوباره توییت کنید!

3. از محتوای قبلاً محبوب استفاده کنید

شخصی قبلاً چیزی پیدا کرده است که ویروسی شده است. شما می توانید از این موفقیت به دو طریق بهره ببرید:

  • از او یاد بگیرید
  • آن را برای ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری خود آماده کنید

می‌توانید در فیس‌بوک، ردیت و تامبلر برای محتوایی (مرتبط با صنعت شما) که لایک/نظر/اشتراک‌گذاری زیادی دریافت می‌کند جستجو کنید. سپس راهی برای ایجاد محتوای خود بر اساس آنچه پیدا کردید پیدا کنید:

  • ایجاد یک لیست (فرمت Buzzfeed را در نظر بگیرید)
  • یک مقاله «واکنش» بنویسید و محتوای شخص ثالث را در آن جاسازی کنید

اضافه می‌کنم که اگر نمی‌خواهید مستقیماً از به‌روزرسانی‌های دیگران کپی/پیست کنید، باید به دنبال ویدیوهای ویروسی، اینفوگرافیک یا تصاویر مرتبط با صنعت خود باشید.

سپس می توانید ویدیو/تصویر را در پست وبلاگ خود جاسازی کنید و داستان خود را بنویسید تا آن را مرور کنید.

فقط مطمئن شوید که اجازه نویسنده را برای ارسال متقابل این محتوا دریافت کرده اید.

هنگام استفاده از محتوا برای ایجاد لینک، بر ایجاد یک جامعه برای موفقیت طولانی مدت تمرکز کنید.

4. محتوای آموزشی ایجاد کنید

تعجب خواهید کرد که چقدر تقاضا برای محتوای آموزشی واقعا مفید است.

جامعه بزرگی از معلمان و والدینی که در خانه تحصیل می کنند وجود دارد که با خوشحالی به محتوای شما لینک می دهند اگر دستورالعمل های خوبی ارائه دهد که برای کاربرانشان مفید باشد.

محتوایی را برای آموزش دانش‌آموزان برای ایجاد PDF (کتاب‌های الکترونیکی) یا سازماندهی فهرست‌های خواندن خود در نظر بگیرید. مربیان هنوز تشنه درس های مفید هستند تا به فرزندان خود چیز جدیدی بیاموزند.

و این پیوندها قیمتی ندارند، زیرا مربیان هرگز به شما پیوند نمی دهند مگر اینکه شایسته آن باشند، و گوگل این را می داند.

با این حال، برای اینکه این تاکتیک کار کند شما به دو مرحله نیاز دارید:

  • محتوایی ایجاد کنید که واقعا مفید باشد
  • با دانشکده مورد نظر خود تماس بگیرید تا از آنها دعوت کنید تا آن را بررسی کنند و ارتباط برقرار کنند

Text Optimizer ابزاری است که به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که واقعاً مشکلات را حل کند. این پرسش‌ها را مشخص می‌کند که باید در یک سایت معین به آنها پرداخته شود:

5 روش ایجاد لینک صادقانه

برای تبلیغ، مطمئن شوید که ابزارهایی مانند Pitchbox ایجاد کنید که این سرنخ ها را پیدا کند، آنها را بر اساس وضعیت سازماندهی کند (این که آیا تماس گرفته اید و آیا آنها پاسخ داده اند) و پیگیری ها را خودکار می کند.

ممکن است بخواهید یک آدرس ایمیل اختصاصی برای مدیریت دسترسی خود تنظیم کنید، و من فکر می کنم استفاده از آدرس ایمیل اصلی یا یک آدرس ایمیل رایگان (مانند جیمیل یا یاهو) هر دو استراتژی های بلند مدت خوبی نیستند.

می توانید با استفاده از ابزارهایی مانند Namify یک دامنه ارزان انتخاب کنید تا یک آدرس ایمیل با مارک مناسب برای دسترسی خود داشته باشید. و در اینجا راهنمای خوبی برای تنظیم آدرس ایمیل مارک تجاری خود به صورت رایگان است.

5. به رقابت نگاه کنید

یک راه آسان برای شناسایی برخی از وب‌سایت‌هایی که می‌توانید از آنها پیوند دریافت کنید، بررسی اینکه چه کسی به رقبای شما پیوند می‌دهد.

با استفاده از ابزار تحقیق رقیب SE Ranking می توانید به سرعت و به راحتی این کار جاسوسی را انجام دهید.

به سادگی آدرس وب سایت رقیب خود را وارد کنید و ابزار لیستی از سایت هایی را که به آنها پیوند می دهند به همراه رتبه صفحه برای آن پیوندهای ورودی به شما نشان می دهد.

هنگامی که فهرستی از پیوندهای دریافتی دارید، می‌توانید فهرست را برای سایت‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها پیوند دریافت کنید، فیلتر کنید و سپس برای شروع آن بحث، با هر سایت تماس بگیرید.

شما می‌توانید همین روند را برای همه رقبای خود تکرار کنید، در نتیجه شانس خود را برای افزایش دید نه تنها در سایت‌هایی که قبلاً فقط در مورد رقابت نوشته‌اند، افزایش می‌دهد، بلکه بک لینک‌های بسیار مهم را نیز به دست می‌آورید.

Buzzsumo روش عالی دیگری برای تجزیه و تحلیل پیوندهای رقبای شماست. یک چیز عالی در مورد استفاده از این ابزار این است که تحقیقات لینک سازی و تحقیقات رسانه های اجتماعی را ترکیب می کند. برای هر صفحه پیوند شده، شماره های رسانه های اجتماعی مانند لایک های فیس بوک و Reddit Engagement را به شما نشان می دهد:

5 روش ایجاد لینک صادقانه

ارتباطات خود را نظارت و سازماندهی کنید

ارتباطات خوب به سختی به دست می آیند! طبیعی است که بخواهید بهترین‌هایی را که برنده می‌شوید زیر نظر داشته باشید. Link Checker ابزار جالبی است که لینک های شما را کنترل می کند و در صورت وجود هرگونه علامت قرمز مانند شرایط خطا به شما هشدار می دهد. همچنین می توانید پیوندهای خود را برای سازماندهی بهتر آنها برچسب بزنید.

5 روش ایجاد لینک صادقانه

چگونه لینک می سازید؟

امیدواریم این لیست از استراتژی‌های لینک‌سازی ایده‌های جدیدی برای کسب لینک‌های ورودی به روشی صادقانه و پایدار به شما ارائه کرده باشد.

با این استراتژی های لینک سازی صادقانه که ریشه در بهترین شیوه ها دارد، یک پایه محکم بسازید.

5 روش ایجاد لینک صادقانه