

افزایش تعامل در Tiktok بهترین راه برای هر خانم ایجاد کننده دوره است تا بتواند دامنه خود را گسترش دهد و فروش بیشتری به دست آورد، به خصوص با مصرف روزافزون محتوا در Tiktok.
برای صاحبان کسبوکار، Titok یک پلتفرم ایجاد شش چهره است که میتوانید با افزایش تعامل خود، درآمد زیادی به دست آورید.
هیچ چیز مانند افرادی که ویدیوهای شما را دوست ندارند، نظر نمی دهند یا به اشتراک نمی گذارند، غیرت را از بین نمی برد، چه رسد به خرید دوره های شما.
من آنجا بوده ام و می دانم که چقدر خسته کننده است. اما داستان من زمانی تغییر کرد که عمداً درگیر برخی هک ها و نکاتی شدم که به زودی با شما به اشتراک خواهم گذاشت.
پنج هک ساده که برای جذب بیشتر در Tiktok استفاده کردم
1. به طور منظم پست کنید
این باید اولین چیزی باشد که هر سازنده محتوا به طور عمدی در مورد ساخت یک برند به دیگران می گوید. انتشار منظم نام تجاری یا پیشنهاد تجاری خود، شما را به عنوان یک اقتدار در جایگاه خود نشان می دهد.
اگر میخواهید نتایج واقعی را در حساب خود ببینید، باید حداقل یک یا دو بار در روز در حساب TikTok خود پست کنید. این برای تعهد شما چه می کند؟ این باعث می شود افراد برای مدتی بمانند و با شما تعامل داشته باشند.
من هر روز چندین بار پست میکنم، اما اگر تازه شروع کردهاید، ممکن است انجام آن سخت باشد. پس با ارسال یک پست در روز شروع کنید. نکته کلیدی این است که هر روز حاضر شوید و به مردم آنچه می خواهند بدهید.
2. با مخاطبان خود درگیر شوید.
نمی توانم تاکید کنم که پاسخ دادن به نظرات و واکنش های مربوط به پست یا ویدیوهای شما چقدر مهم است. همانطور که ما به دنبال تعامل هستیم، باید با درگیر شدن با مخاطبان خود، پایان معامله را حفظ کنیم.
این نه تنها به آنها می گوید که یک شخص واقعی پشت برند وجود دارد، بلکه آنها احساس ارزشمندی می کنند و اعتماد ایجاد می کند، که اگر می خواهید در دوره های آموزشی خود فروش داشته باشید بسیار مهم است. میتوانید با پاسخ دادن به نظرات با ویدیوهای جدید یا در بخش نظرات با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، اغلب به صورت زنده پخش میشوید و گفتگوی صمیمیتری با آنها داشته باشید.
علاوه بر این، پاسخهای شما به نظرات مخاطبان، تعداد تعامل را افزایش میدهد و الگوریتم را به نفع شما تغییر میدهد. بنابراین این یک استراتژی برنده است که هرگز روی آن نخوابید.
3. از پرسش و پاسخ استفاده کنید.
TikTok یک مرکز ویژگی است و آنها به روز رسانی و اضافه کردن ویژگی های بیشتری برای بهبود تجربه کاربری از پلتفرم ادامه می دهند.
یکی از ویژگی هایی که من زیاد استفاده می کنم پرسش و پاسخ است که ویژگی فوق العاده ای است که سازندگان دوره می توانند از آن استفاده کنند.
کاری که من انجام می دهم این است که پس از یک پست ویدیویی در TikTok، یک سری سؤال ایجاد می کنم و از مخاطبان می خواهم سؤالات خود را در مورد ویدیو یا پست اخیر وارد کنند.
سپس میتوانم ویدیوی دیگری بسازم که به همه سؤالات آنها پاسخ دهد یا به سؤالات فردی در چندین ویدیو پاسخ دهم. در هر صورت، من با مخاطبانم درگیر شدم و آنها را وادار کردم که پاسخ دهند، که این یک پیروزی دیگر برای من است.
4. مخاطب خود را بشناسید
شناخت خوب مخاطبان به شما کمک می کند تا با آنها تعامل داشته باشید و آنها را با موفقیت درگیر کنید. به عنوان مثال، اگر در حال فروش دوره های آموزشی با موضوع خاصی هستید، مخاطب ایده آل شما افرادی خواهند بود که به آن دانش نیاز دارند، افرادی که سعی در ورود به صنعت دارند و حتی رقبای شما.
همانطور که متوجه شدم مخاطبان من چه کسانی هستند، جمعیت آنها و سایر معیارها، محتوای خود را با اطلاعات مرتبط به روز کردم و شروع به ایجاد محتوایی کردم که برای مخاطبانم جذاب باشد. این باعث افزایش ترافیک من شد و منجر به تعامل بیشتر با صفحه من شد. ترافیک مهم است زیرا به این ترتیب از TikTok درآمد واقعی کسب می کنید و می توانید نکات بیشتری برای کسب درآمد از این بسته دریافت کنید.
همچنین، با این دانش، توانستم تحقیقات بیشتری در مورد TikTok انجام دهم تا ببینم سازندگان برتر در طاقچه من چه چیزی را پست میکنند. من با این اطلاعات چه کردم؟ من ویدیوهای مشابهی را بازسازی کردم زیرا با مخاطبانم طنین انداز شدند. قبلاً اشاره کردم که ثبات در تبلیغ برند شما برای متمایز شدن از سایرین ضروری است. برای به دست آوردن تعامل، باید به طور مداوم محتوایی ایجاد کنید که مخاطبان شما دوست دارند.
5. پیشنهادات دوئت و کلاژ را بررسی کنید.
بخش سرگرم کننده TikTok افزودن ویژگی های شگفت انگیزی است که تجربه کاربر را بهبود می بخشد. برخی از موارد مورد علاقه من ویژگی های “Duet snd stitch” هستند که به من اجازه می دهند مانند آنچه در اینجا انجام دادم، بخشی از ویدیوی شخص دیگری را برش دهم و به ویدیوی خود اضافه کنم. با استفاده از این ویژگی ها، می توانید ویدیوی شخص دیگری را متناسب با محتوای خود اضافه و ویرایش کنید.
وجود سازندگان بیشتر در ویدیوی خود باعث ایجاد یک زنجیره دوتایی می شود و تعامل بیشتری را با محتوای شما جذب می کند. هرچه زنجیره دوئت طولانیتر باشد، تعامل بیشتری خواهید داشت، به خصوص در هنگام استفاده از صدای بهروز.
علاوه بر این، اظهار نظر در مورد پستهای دیگر تولیدکنندگان محتوا باعث افزایش دید میشود و مخاطبان هدف شما را به سمت برند شما جذب میکند.
افزایش تعامل شما در TikTok نیازمند گامهای متفکرانهای برای تبلیغ مداوم برند و خودتان است، همانطور که من تلاش میکنم انجام دهم. بهعنوان یک خالق دوره زن، میتوانید از بسته ما در اینجا استفاده کنید که شامل تمام هکهایی است که من برای به دست آوردن بیش از 480000 فالوور TikTok در 2 سال استفاده کردم!