منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • 5 راز درگیر شدن با جامعه: نحوه کاهش سرخوردگی و ایجاد طرفداران فوق العاده

5 راز درگیر شدن با جامعه: نحوه کاهش سرخوردگی و ایجاد طرفداران فوق العاده

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
5 راز درگیر شدن با جامعه: نحوه کاهش سرخوردگی و ایجاد طرفداران فوق العاده

5 راز درگیر شدن با جامعه: نحوه کاهش سرخوردگی و ایجاد طرفداران فوق العاده

لعنتی دوباره این اتفاق افتاد شما به یک مهمانی رسیده‌اید که هیچ‌کس را نمی‌شناسید و میزبان هم جایی پیدا نمی‌شود. تانگوی مضطرب شروع می شود. آیا فقط باید وارد شوید؟ چه کسی را خطاب می کنید؟ آیا همه چیز در آشپزخانه است؟ چرا اینقدر بلند است (در عین حال درک کلمه ای که کسی می گوید غیرممکن است)؟ آیا آن اشلی اهل کالج یا داپلگانگری است که هرگز ندیده‌اید و وقتی می‌پرسید مشت کجاست نگاهی گیج به شما می‌اندازد؟

سپس به شما برخورد می کند… اوه نه. دستشویی کجاست؟

5 راز درگیر شدن با جامعه: نحوه کاهش سرخوردگی و ایجاد طرفداران فوق العاده

مت درست قبل از اینکه موجی از وحشت به شما برسد توجه شما را جلب می کند. در نهایت، میزبان، با تمام شکوه و دانش خود – او اینجاست تا روز و مثانه شما را نجات دهد! او به گرمی به شما سلام می کند و مکان را به شما نشان می دهد. قبل از اینکه او شما را به سمت گروهی از چهره های آشنا هدایت کند، دقیقاً محل حمام را یادداشت می کنید. آن زمان با دوستان مت والیبال بازی می کردی! شما بلافاصله از صحبت کردن با افرادی که علایق شما و مت، میزبان بیشترین علاقه را دارند، راحت می شوید.

ورود به یک مهمانی بدون میزبان می تواند احساس گیج کننده، بیگانگی و خسته کننده کند. و برای مشتریان شما، پیوستن به یک انجمن جدید بدون ثبت نام به همان اندازه بد است.

می‌خواهید مطمئن شوید که اعضای جدیدتان…

  • احساس گمراهی یا سرخوردگی نکنید
  • آنها اطلاعات، منابع و ابزار مورد نیاز خود را در دست دارند
  • جنبه های جدیدی از برنامه یا جامعه را که قبلاً در مورد آنها نمی دانستند، کشف کنید
  • با مدیر انجمن تماس بگیرید تا احساس حمایت کنید
  • انتظارات درستی داشته باشید و درک کنید که این سفر چه چیزی را برای آنها رقم می زند

در اینجا 5 راه آسان برای تعامل با اعضای جدید جامعه از ابتدا و تضمین موفقیت بلندمدت آنها آورده شده است.

5 راز درگیر شدن با جامعه: نحوه کاهش سرخوردگی و ایجاد طرفداران فوق العاده

یک متخصص جامعه خبره شوید

بیاموزید که چگونه با مشتریان خود روابط معناداری ایجاد کنید و فرآیند جذب مشتری خود را خودکار کنید.

اینجا را فشار دهید

ایمیل ها خوش آمدید

هرگز قدرت یک سری ایمیل خوش آمدگویی خوب را دست کم نگیرید. در بیشتر موارد، این اولین برداشت آنهاست و همه ما می دانیم که شما دو مورد از آنها را دریافت نمی کنید.

در اولین ایمیل، باید به آنها خوشامد بگوئید و به آنها خوشامد بگویید، خود را مجدداً معرفی کنید و به عضو جدید خود اطلاع دهید که چه انتظاری دارد. مطمئناً، آنها می دانند که شما کی هستید، اما کمی بینش بیشتر به آنها بدهید تا بتوانند واقعاً شروع به ایجاد این ارتباط کنند. دلیلی باشید که آنها برای غواصی هیجان زده می شوند، در واقع – مرد تبلیغاتی آنها باشید! مطمئن شوید که آنها می دانند که شما از ملاقات با آنها هیجان زده هستید و دسترسی به آنچه را که برای آن ثبت نام کرده اند – و در برخی موارد هزینه کرده اند – تا حد ممکن آسان کنید.

در ایمیل‌های بعدی، باید به آنها قدرت دهید و انتظارات خود را تعیین کنید. آن‌ها در دنیای جدیدی هستند و با کمک ایمیل‌های شما، خودکفا می‌شوند و به جای اینکه شما این ارتباطات را برای آن‌ها ایجاد کنید، خودکفا می‌شوند و احتمال بیشتری وجود دارد که به تنهایی با اعضا ارتباط برقرار کنند. هیچ چیز مثل این نیست که اول ببینی کسی سرش شیرجه می‌زند!

از این ایمیل ها به عنوان فرصتی برای به اشتراک گذاشتن منابع، دعوت از آنها به رویدادها، به چالش کشیدن آنها برای انجام اقداماتی مانند معرفی خود به جامعه و تکمیل تمرین هایی برای کمک به آنها برای حفظ اهداف خود استفاده کنید. این کار را برای چند هفته انجام دهید. سعی نکنید همه آن را در یک ایمیل قرار دهید مگر اینکه بخواهید 75 درصد از حرف های شما را نادیده بگیرند.

در پایان مجموعه شما، آنها باید دقیقا بدانند که از کجا شروع کنند، مراحل بعدی، کجا بروند، با چه کسی صحبت کنند، و دقیقاً تمام ارزش شگفت انگیز جامعه شما از کجا می آید!

تماس های تصویری

در حال حاضر، زوم به تمام بخش‌های دیگر زندگی ما نفوذ کرده است، پس چرا درگیر آن نباشیم؟

اگر پهنای باند دارید، یک تماس هفتگی ورود می‌تواند راهی فوق‌العاده برای خوش‌آمدگویی به اعضای جدید باشد. با تماس ویدیویی، ارتباط با اعضای خود آسان‌تر است، زیرا شما تقریباً رو در رو هستید و آن‌ها می‌توانند سؤالات را توسط یک شخص واقعی پاسخ دهند. یا بیگانگان، من کسی را از مریخ قضاوت نمی کنم که می خواهد وارد بازی گنجانده شود.

برای یک ساختار ساده سعی کنید…

  • تصور کنید که آنها چگونه می توانند با شما و کمکی که ارائه می دهید انتظار تعامل داشته باشند.
  • برای مکالمه انتظاراتی از جمله زمان، آداب معاشرت و مشارکت تعیین کنید.
  • بخش خاصی ایجاد کنید تا از آنها بخواهید خودشان را معرفی کنند، در مورد اینکه چقدر عالی هستند، لاف بزنند و دلیل پیوستنشان را به اشتراک بگذارید. این یک راه عالی برای آنها برای ملاقات با دیگر اعضای جدید و برای شما برای درک “چرا” آنها است.
  • آنها را از بهترین راه برای شروع استفاده کنید. این می‌تواند مجموعه‌ای از ویدئوهایی باشد که می‌توانند تماشا کنند، منابع اجتماعی که باید به آنها نگاه کنند، تمرین‌هایی برای انجام دادن، یا حتی چیزی به سادگی یک چالش برای شرکت در 5 بحث در هفته اول.
  • درباره دستورالعمل‌های جامعه و اینکه فرهنگ چگونه است، بحث کنید.
  • اگر بتوانید آنها را با یک برد کوچک مانند برنده شدن یک نشان، یک ویژگی در یک پست آینده یا حتی فقط یک سلام، از بین ببرید، امتیازهای اضافی!
  • در پایان برای سؤالات وقت بگذارید، برای بازخورد عالی!

پس از تماس، عضو جدید شما باید احساس کند که به خوبی مطلع است و یک یا سه کار برای انجام دادن باید انجام دهد تا حس خوبی در جهت گیری داشته باشد. معرفی آن‌ها به دیگر اعضا و ارائه خلاصه‌ای که آن‌ها را برای موفقیت آماده می‌کند، به جلوگیری از سرگردانی و القای حس تعلق کمک می‌کند.

ویدیوی خانگی

این استراتژی برای من جدید است، اما مورد علاقه آسان است. می‌توانید از یک سرویس ویدیویی استفاده کنید تا به اعضای خود اجازه دهید از تمام مزایای چت زنده بدون هیچ رشته‌ای استفاده کنند.

با تولستوی، می‌توانید چهره‌ای خندان، دستورالعمل‌های قابل فهم، مکالمه تعاملی و راهی آسان برای شروع در برنامه و سطح راحتی خود برای مبتدی خود فراهم کنید. این است ماجراجویی خود را انتخاب کنید بدون بازگشت به صفحه 374 برای بازده بزرگ در پایان.

از ماجراجویی ویدیویی برای تقویت دانش اعضای خود استفاده کنید، خود و سایر مدیران را معرفی کنید، به آنها نشان دهید که برای نیازهای خود کجا بروند و در آینده چه انتظاری داشته باشند، برخی از زمینه ها یا مکالمات مورد علاقه خود را به نمایش بگذارید، و آنها را با برنامه ای برای شروع تعامل کنار بگذارید. . در پایان ویدیو، آنها به وضوح می‌دانند که چه چیزی در آینده است و چگونه بهترین دوست جدید شما باشد.

معرفی خودم

تشویق اعضای خود به معرفی خود در محیطی راحت و کم تعهد از طریق یک موضوع مقدماتی یک راه ساده و معمول برای رسیدن به هدف شما است. شخصاً، اگر شامل شدن به این معنی باشد که مجبور نیستم در ویدیو حضور داشته باشم، پس این حتی بهتر است و به احتمال زیاد با سر در می‌روم.

می‌توانید یک کانال گفتگوی اختصاصی برای معرفی یا یک پست تشریفاتی ایجاد کنید که از اعضای جدید استقبال می‌کند و تعامل را تشویق می‌کند. برای یک سود کوچک عالی است. هر پیروزی احتمال عقب نشینی را کمتر می کند.

اگر به مهمانی خیالی قبلی برگردیم، این موضوع اولین ایستگاه میزبان زمانی است که شخصی از در عبور می کند. شما می خواهید به مهمانان خود اطلاع دهید که از کجا نوشیدنی ها و امکانات اولیه پیدا کنند و به آنها کمک کنید افرادی را که مایلند پیدا کنند جو با

یک راه آسان برای انجام این کار این است که به آنها بگویید دقیقاً چه چیزی را باید بدانند و شما چه چیزی را می خواهید بدانید.

  • خودتان را معرفی کنید
  • آنها را به چیزهایی که برای مبتدیان مفید است اشاره کنید
  • آنها را تشویق کنید تا خودشان را معرفی کنند و نکاتی را که دوست دارید به آنها برسند ارائه دهید.

من از طرفداران زیادی از سادگی هستم، بنابراین یک ویدیوی خوش آمدگویی عالی با CTA برای گروه اصلی خود، DM Engage برای اعضای آزمایشگاه دارم. من همه اعضای جدید را تگ می کنم تا وارد شوند و فقط به آنها ایده بدهم که قرار است وارد چه کاری شوند.

5 راز درگیر شدن با جامعه: نحوه کاهش سرخوردگی و ایجاد طرفداران فوق العاده

برای الهام بیشتر، بررسی کنید که Orbit هنگام پیوستن به سرور Discord آنها چه می‌پرسد.

5 راز درگیر شدن با جامعه: نحوه کاهش سرخوردگی و ایجاد طرفداران فوق العاده
5 راز درگیر شدن با جامعه: نحوه کاهش سرخوردگی و ایجاد طرفداران فوق العاده

این یک راه عالی برای فرو بردن انگشتان پا در آب جامعه و ایجاد رابطه است.

همچنین، تیم Orbit چیزی را تمرین می‌کند که من غیرقابل مذاکره می‌دانم…

آنها پاسخ می دهند، و نه فقط با استقبال، بلکه با پاسخی متفکرانه به آنچه شما نوشته اید! این نشان می دهد که آنها گوش می دهند و اگر چیزی نوشته بودم که می توانستند کمک کنند، تضمین می کنم منبعی برای من ارسال می شد.

اگر اعضای خود را تشویق به اشتراک گذاری کنید، اما پس از آن خود را تصدیق و متعهد نکنید، آنها را معلق می گذارید، و باحال ترین بچه ها در مهمانی می دانند که هرگز یک غنچه را آویزان نمی کنید.

واگن خوش آمدید همتا

یک راه فوق‌العاده مؤثر برای سوار شدن به اعضای جدید و اطمینان از اینکه آنها کاملاً غوطه‌ور هستند، تنظیم آنها با دیگران است. سلاح های مخفی شما حتی…

تیمی از کاربران فوق‌العاده، داوطلبان، ناظم‌ها، مبشرین و کلمات دیگر را برای افرادی که در جامعه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و دست‌های خود را بالا می‌برند، جمع کنید، زیرا می‌خواهند به دیگران کمک کنند همین امواج گرم را داشته باشند.

از این داوطلبان بخواهید وقتی کار مهمی انجام می‌دهید، چشم‌ها و گوش‌های شما باشند، مانند درست کردن ششمین فنجان قهوه.

آنها باید…

  • در هر پست خوش آمدگویی شرکت کنید
  • بعد از اینکه اعضای جدید دستشان را بالا بردند، خود را به آنها معرفی کنید
  • به “پست های تنهایی” که پست های دیگر دوست ندارند پاسخ دهید

قدم زدن در اتاقی که در آن غریبه هستید سخت است، اما بعد تصور کنید که این کار را انجام می دهید و شجاعت خود را به کار می گیرید تا خود را به هرکسی که می بینید معرفی کنید. بسیار ترسناک. اگر همه چیزهایی که تازه کار شجاع شما می شنود صدای جیرجیرک است، این یک تجربه وحشتناک است و باعث می شود آنها کمتر با هم ارتباط برقرار کنند یا دوباره پست کنند. با یک سبد خرید، این سناریو مربوط به گذشته است!

ترکیب و مطابقت

برای یک تجربه واقعا قدرتمند، بیش از یکی از این موارد را انجام دهید. در واقع، تا زمانی که Franken-Onboarding زیبای خود را داشته باشید، این را سفارشی کنید.

هر کس به طور متفاوتی تعامل دارد. هیچ راه حلی برای همه وجود ندارد و نباید وجود داشته باشد! تست کنید، اندازه بگیرید و آزمایش کنید تا زمانی که چیزی کاملاً منحصر به فرد به دست آورید که برای شما و همه بهترین دوستان جدیدتان مفید باشد.

بعد از روشن شدن چه اتفاقی می افتد؟

مرحله بعدی پس از ورود کاملاً به نیازهای جامعه شما و مأموریت شما برای جامعه شما بستگی دارد، اما در اینجا نکاتی وجود دارد که می تواند به شما در تعیین بهترین مسیر کمک کند.

  • بازخورد جمع آوری کنید و بر اساس آن عمل کنید یا توضیح دهید که چرا تغییری ایجاد نکردید. بازخورد تنها زمانی مفید است که از آن برای تصمیم گیری آگاهانه استفاده کنید و با اهداف/ماموریت شما مطابقت داشته باشد.
  • اگر عضو کاملی دارید، فردی که اگر بتوانید آن را شبیه سازی می کنید، بازخورد او را به طور خاص جمع آوری کنید. سفر عضویت آنها چگونه بود؟ چه چیزی باعث شد که بمانند؟ از کجا ارزش می گیرند؟ چه چیزی را تغییر خواهند داد؟ و غیره.
  • به توانمندسازی اعضای خود با دانش ادامه دهید. موارد خوبی را در جامعه خود مانند رویدادها، ابزارها و منابع به آنها یادآوری کنید.
  • یک برنامه 30/60/90 روزه از آنچه که آنها باید بر اساس تحقیقات خود به دست آورند یا کامل کنند ایجاد کنید و نحوه کمک به آنها را درج کنید.
  • هرگز پیوستن را متوقف نکنید. درست است، به تعامل با آنها ادامه دهید، بررسی کنید، تعامل داشته باشید و مطمئن شوید که آنها احساس می کنند شنیده می شوند. شمول همیشه اتفاق می افتد، فقط باید مراقب باشید.

جوامع دائماً در حال تغییر هستند، بنابراین هر از چند گاهی فرآیند ورود خود را مرور کنید تا مطمئن شوید که همچنان به آنچه می‌خواهید دست یافته است. بازخورد را جدی بگیرید، اما با کمی نمک. همه بررسی ها با ماموریت شما همسو نیستند و این اشکالی ندارد.

به یاد داشته باشید که هر جامعه ای برای همه نیست، شما فرسایش را تجربه خواهید کرد و همه اینها بخشی از فرآیند یادگیری است. تا زمانی که از اعضای خود مراقبت می کنید و آنچه را که نیاز دارند به آنها می دهید، مهمانی خواهید داشت که هیچ کس نمی تواند صحبت در مورد آن را متوقف کند و نمی تواند منتظر شرکت مجدد باشد.