وقت آن است که اطلاعات اقلام مدرسه قدیمی خود را به روز کنید! تغییرات متا به فروشگاههای فیسبوک و اینستاگرام میآیند، و این بدان معناست که لیستهای شما باید برخی از الزامات جدید را برآورده کنند.
از 18 جولای 2022، متا اطلاعات اصلی مورد نیاز برای نمایش یک مورد را تغییر خواهد داد. بنابراین خریداران می توانند قبل از پرداخت تصمیمات آگاهانه تری بگیرند.
پس این برای شما چه معنایی دارد؟ اگر محصولاتی را بر روی هر یک از این پلتفرمها میفروشید، باید مطمئن شوید که هر کدام از آنها همه الزامات جدید را رعایت میکنند. در غیر این صورت، محصولات شما به سادگی در فروشگاه های ما ظاهر نمی شوند.
اما استرس نداشته باشید! ما می دانیم که این ممکن است کمی دردسرساز باشد، بنابراین چک لیستی از همه چیزهایی که باید تغییر دهید جمع آوری کرده ایم تا محصولات شما همچنان در متا ظاهر شوند:
1. توضیحات مورد نمی تواند با عنوان مطابقت داشته باشد
متا از شما می خواهد که در مورد هر جزئیات کوچکی در مورد محصولات خود صحبت کنید. به همین دلیل است که نمی توانید از نام محصول به عنوان توضیحات کالا استفاده کنید!
توضیحات محصول برای متقاعد کردن خریداران ضروری است. آنها باید واضح، مختصر و قانع کننده باشند. بالاخره شما می خواهید مردم محصول شما را بخرند، درست است؟ اما دقیقاً چه چیزی را باید در توضیحات محصول خود بگنجانید تا آن را جذاب کنید؟ در اینجا چند نکته برای نوشتن بهترین توصیفی که متا و خریداران آینده شما دوست خواهند داشت وجود دارد:
– بر ویژگی های محصول خود که بیشترین جذابیت را برای مشتری دارد تاکید کنید. چه چیزی محصول شما را منحصر به فرد می کند؟ چرا باید بخرند؟ در توضیحات خود واضح و مختصر باشید.
– برای توصیف محصول خود از زبان درشت استفاده کنید. این به معنای استفاده از زبان گلدار یا اغراق آمیز نیست. فقط مطمئن شوید که توضیحات شما قانع کننده است. برای ترسیم تصویری در ذهن مشتری از افعال فعال و اسامی بتن استفاده کنید.
– در نهایت، حتماً یک فراخوان برای اقدام در توضیحات محصول خود لحاظ کنید. به مشتری بگویید که می خواهید چه کاری انجام دهد و انجام آن را برای او آسان کنید.
یک استاد معتبر بازاریابی تجارت الکترونیک شوید
جامع ترین گواهینامه بازاریابی تجارت الکترونیک صنعت برای بازاریاب مدرن. محصولات را تبدیل کنید سودمرورگرها در خریداران& خریداران گذشته در مشتریان مادام العمر با کپی کردن این روش بازاریابی اثبات شده که توسط بهترین E-Com Mavericks در بازی امروز توسعه یافته است.
اینجا را فشار دهید
2. تصاویر باید حداقل 500 در 500 پیکسل باشند
در دنیای امروز، یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد. و وقتی نوبت به فروش آنلاین محصولات می رسد، این کلمات باید قانع کننده باشند. از این گذشته، خریداران بالقوه نمیتوانند شخصاً محصول را تحویل بگیرند و مشاهده کنند، بنابراین به تصاویر تکیه میکنند تا ایدهای از آنچه میخرند به آنها بدهند. و اگر آن تصاویر چیزی کمتر از کامل باشند، می تواند به معنای تفاوت بین فروش و شکست در رقابت باشد.
بنابراین، اندازه تصاویر خود را تغییر دهید و دوباره آپلود کنید!
3. توضیحات نمی توانند حاوی لینک باشند
تمام پیوندهای موجود در توضیحات مورد خود را حذف کنید. با این الزام، متا سعی می کند ترافیک رانندگی به سایر وب سایت ها را به حداقل برساند. به این ترتیب خریدار می تواند معامله را در داخل فروشگاه انجام دهد.
4. اقلام در دسته بندی های خاص محصول باید اندازه باشند
هنگام خرید آنلاین، یکی از مهم ترین مواردی که باید در نظر بگیرید اندازه کالایی است که می خواهید بخرید. از این گذشته، شما نمی خواهید در نهایت با چیزی خیلی کوچک یا خیلی بزرگ روبرو شوید.
بنابراین، اقلامی که در دستههای زیر قرار میگیرند باید اطلاعات اندازه را ارائه دهند:
● لوازم جانبی پوشاک
● لوازم جانبی مد برای نوزادان و نوزادان
● لوازم جانبی لباس
بنابراین دسته بندی اقلام خود را بررسی کنید و فراموش نکنید که در صورت نیاز اندازه ها را اضافه کنید! 5. اقلام برای مدت زیادی از انبار خارج شده اند
بیایید با آن روبرو شویم: هیچ چیز ناامید کننده تر از پیدا کردن لباس کامل (یا شلوار جین، یا کیف دستی…) آنلاین نیست، فقط به این دلیل که اندازه شما موجود نیست. سعی می کنیم در صورت بروز خطایی صفحه را به روز کنیم، اما افسوس که شانسی نداریم. پس با دست خالی سایت را ترک می کنید و قسم می خورید که دیگر برنگردید.
از دیدگاه مشتری در مورد آن فکر کنید: هنگامی که در حال مرور آنلاین هستید، می خواهید آنچه را که به دنبالش هستید سریع و آسان بیابید. اگر کالایی موجود نباشد، فضای صفحه را تلف کرده و زمان را برای خریدار تلف کرده است.
به همین دلیل است که متا اقلامی را که تقریباً 12 ماه از انبارشان خارج شده اند پنهان می کند. بنابراین اگر مورد موجود است، مقدار موجود را به روز کنید!
پس برای چی منتظری؟ محصولات خود را تا 18 جولای برای فروش در فیس بوک و اینستاگرام آماده کنید!
اگر هنوز مطمئن نیستید که چگونه تمام اطلاعات مورد نیاز را تغییر دهید، تیم ما خوشحال است که به شما کمک کند. فقط با ما تماس بگیرید یا برای ما ایمیل بفرستید – خوشحال می شویم کمک کنیم. در ضمن آرامش خود را حفظ کنید و خرید کنید!