

پس از سالها گمانهزنی درباره موجه بودن تبلیغات پیرامون هوش مصنوعی، اکثر ما به عنوان بازاریاب و کارآفرین پذیرفتهایم که وعده ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی واقعی است.
واضح است که فناوری هوش مصنوعی تقریباً بر هر جنبه از کار و زندگی ما تأثیر می گذارد (و شاید به طور اساسی متحول می شود).
پادکست نیز از این قاعده مستثنی نیست.
و در حالی که قطعاً چالشهایی وجود دارد که هوش مصنوعی برای ما به عنوان پادکستها، تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان ارائه میکند، مزایای باورنکردنی نیز وجود دارد.
به طور خاص، این مزایا حول روشهایی است که هوش مصنوعی کار ما را در ایجاد، هدفگیری مجدد و بازاریابی نمایشهایمان آسانتر میکند تا آنها را در مقابل شنوندگان ایدهآل و در نهایت مشتریان و مشتریان قرار دهیم.
بنابراین در این مقاله، 5 ابزار پادکست هوش مصنوعی را بررسی می کنیم که می توانید از امروز استفاده کنید تا نمایش بهتری ایجاد کنید و با پول کمتر و در زمان کمتر به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.
1. یادداشتهای نمایش پادکست تولید شده توسط هوش مصنوعی
اگر مانند اکثر مجریان پادکست هستید، نوشتن یادداشتهای نمایش برای هر قسمت احتمالاً یکی از قسمتهای کمتر مورد علاقه شما در فرآیند تولید است.
خوشبختانه تعداد فزایندهای از دستیاران تایپ هوش مصنوعی مانند Capsho به وجود آمدهاند تا به شما کمک کنند این کار وقتگیر (بدون ذکر کسلکننده) را حذف کنید.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل صوتی تمام شده خود را آپلود کنید و Capsho به طور خودکار یادداشت های نمایش را برای قسمت شما می نویسد، عنوانی را پیشنهاد می دهد، متنی ایجاد می کند، نقل قول ها را می آورد، زیرنویس های اجتماعی ایجاد می کند و حتی قسمت شما را به یک پست در وبلاگ، خبرنامه هدایت می کند. و مقاله لینکدین
توجه داشته باشید که برای هموار کردن آنچه که هوش مصنوعی تولید میکند، همچنان باید تنظیمات دستی انجام دهید، اما برای بسیاری از هاستها، Capsho یا ابزارهای مشابه مانند Swell یا Podcast Marketing.ai میتوانند 90 درصد راه را به شما برسانند.
2. دارایی های تبلیغاتی تولید شده توسط هوش مصنوعی پادکست
یکی از بهترین راهها برای تبلیغ نمایش خود، تبدیل آن به یک ویدیوی کوتاه است.
و در حالی که غربال کردن دستی قسمتهای شما در جستجوی کلیپ عالی میتواند یک فرآیند پر زحمت باشد، یک بار دیگر هوش مصنوعی به کمک میآید.
اگر قبلاً در حال ضبط ویدیو برای پادکست خود هستید، Vidyo یک ابزار بسیار خوب است که به طور خودکار کلیپ های قانع کننده را از هر فایل ویدیویی که آپلود می کنید، شناسایی، دانلود و زیرنویس می کند.
علاوه بر تعدادی قالب قابل تنظیم با کیفیت بالا، Vidyo همچنین دارای یک ویژگی عالی است که به طور خودکار بین بلندگوها قطع می شود و به تماشای شما با کلیپ های طولانی تر کمک می کند.
اگر در حال ضبط ویدیو برای پادکست خود نیستید، نگران نباشید.
Dubb یکی دیگر از ابزارهای پخش پادکست است که انیمیشن ها و رونوشت های پس زمینه تولید شده توسط هوش مصنوعی را از فایل های صوتی آپلود شده شما تولید می کند تا فوراً ویدیوهای منحصر به فرد و جذاب ایجاد کند.
3. AI پادکست پس از تولید
تا کنون، ابزارهای هوش مصنوعی را بررسی کردهایم تا به شما کمک کنیم قسمتهای از پیش ضبطشدهتان را تغییر دهید. اما تعدادی ابزار طراحی شده اند تا در وهله اول ایجاد یک نمایش با کیفیت بالا را آسان تر کنند.
Descript برای طولانیترین زمان در صحنه بوده است و دارای مجموعه کاملی از ویژگیهای ویرایشی است، از جمله ایجاد رونوشت تولید شده توسط هوش مصنوعی، پاکسازی صدا، حذف خودکار کلمات پرکننده و غیره.

آیا می خواهید در بازاریابی محتوا گواهینامه دریافت کنید؟
از ابزارها و کانالها استفاده کنید تا به طور قابل پیشبینی و سودآوری آگاهی، سرنخها، فروش و ارجاعها را افزایش دهید – همه چیزهایی که برای تبدیل شدن به یک استاد بازاریابی دیجیتال واقعی باید بدانید. اینجا را کلیک کنید
اما در حالی که Descript مطمئناً مجموعهای از ویژگیهای قدرتمند دارد، از تنها گزینه دور است.
شاید جذاب ترین ابزار جدید Adobe Podcast باشد.
در حالی که هنوز در مرحله بتا است، Adobe چندین ویژگی رایگان از جمله ویژگی های آنها را منتشر کرده است حیرت آور یک ابزار تقویت گفتار که از هوش مصنوعی برای تبدیل تقریباً هر ضبطی به محصول نهایی با کیفیت NPR استفاده می کند (به طور جدی).
با ابزارهایی مانند Enhance Speech، موانع ورود از نظر تجهیزات ضبط، نرم افزار و دانش فنی به سرعت در حال کاهش است، یعنی یک لایه کمتر از اصطکاک بین ایده های شما و مخاطبان شما.
4. AI Voice Generation
یکی از جذاب ترین کاربردهای هوش مصنوعی در مورد پادکست، تولید صدای هوش مصنوعی است.
شاید شما نویسنده ای باشید که دوست دارید پست های وبلاگ خود را به قسمت های پادکست تبدیل کنید، اما برای مثال وقت ندارید.
مشکلی نیست.
با Listnr، می توانید به سادگی متن خود را آپلود کنید، صدای خود را انتخاب کنید (در حال حاضر بیش از 70 زبان با ده ها متغیر تاکیدی در هر کدام موجود است)، و یک نسخه صوتی از مقاله خود را در عرض چند دقیقه تولید کنید.
اما بگویید که می خواهید چیزها را کمی شخصی تر کنید.
علاوه بر ابزارهای پس از تولید و ویرایش، ویژگی Overdub Descript به شما امکان می دهد یک مدل صدای هوش مصنوعی را با صدای خود آموزش دهید.
پس از آموزش مدل، میتوانید از Overdub برای هر کاری استفاده کنید، از وارد کردن یک کلمه جایگزین برای کلمهای که در هنگام ضبط اشتباه نوشتید تا تولید محتوای صوتی سفارشی جدید بر اساس متن.
5. تغییر ویدئو هوش مصنوعی
آخرین ورودی ما در لیست ممکن است برای همه پادکستها صدق نکند، اما بدون شک یکی از جالبترین ابزارهای هوش مصنوعی است که تاکنون با آن برخورد کردهام، به خصوص اگر در حال ضبط ویدیو برای پادکست خود هستید.
وقتی صحبت از کیفیت تولید می شود، نمی توان انکار کرد که تماس چشمی با دوربین یکی از مهم ترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود.
برای ویدیوهای انفرادی، تماس چشمی امکان تجربه شخصی و صمیمیتر را برای بینندگان شما فراهم میکند. در مصاحبه ها، این عمق ارتباط به مهمان شما گسترش می یابد و در نتیجه مصاحبه های بهتر و تجربه بهتری هم برای آنها و هم برای مخاطبان شما ایجاد می شود.
مشکل (همانطور که همه ما در تماسهای بیشمار زوم تجربه کردهایم) این است که نمیتوانید دوربین و ویدیوی مهمانتان (یا فیلمنامهتان) را همزمان تماشا کنید.
برای حل این مشکل، اکثر پادکستهای ویدیویی جدی و یوتیوببرها در نهایت سرمایهگذاری در تله پرومترهای حجیم و اغلب گران قیمت را انتخاب میکنند.
با این حال، با ابزار تماس چشمی جدید NVIDIA (بخشی از برنامه Broadcast آنها)، تله پرومترها ممکن است به زودی منسوخ شوند.
این ابزار از هوش مصنوعی برای ویرایش یکپارچه فید ویدیوی شما در زمان واقعی استفاده می کند، بنابراین چشمان شما همیشه به دوربین قفل می شود، حتی زمانی که یادداشت برداری می کنید یا از روی اسکریپت می خوانید.
صادقانه بگویم، این یک نوع ذهن گردان است.
متأسفانه Broadcast در حال حاضر فقط برای ویندوز در دسترس است، اگرچه شک ندارم که به زودی ابزارهای بیشتری مانند این را برای سایر سیستم عامل ها خواهیم دید.
هوش مصنوعی چه تاثیری بر روند تولید شما خواهد داشت؟

مسابقه تسلیحاتی هوش مصنوعی، هم از نظر توسعه فناوریها و برنامههای کاربردی جدید و هم پذیرش این ابزارها توسط کسبوکارهای کوچک، بازاریابان و سازندگانی که به دنبال جلوتر بودن از رقبا هستند، در جریان است.
در حالی که مطمئناً هنوز پیچیدگی هایی برای تکمیل وجود دارد، واضح است که ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی به عنوان گزینه های قابل اجرا ظاهر شده اند تا به ما کمک کنند محتوای بهتری سریعتر و ارزان تر از چند سال پیش ایجاد کنیم.
اگر شما هم مثل من هستید، این شما را هیجان زده می کند.
این بدان معناست که ما میتوانیم زمان کمتری را صرف کارهای اداری کوچکی کنیم که از استعدادها و دیدگاههای منحصربهفرد ما استفاده نمیکند، و زمان بیشتری را صرف کارهای خلاقانه مبتنی بر ایدهای میکنیم که فقط ما میتوانیم انجام دهیم.
و این همان کاری است که در نهایت به ما امکان می دهد تجارت خود را به جلو ببریم.