3 مزیت ساخت و استفاده از یک برند شخصی برای رشد کسب و کارتان

3 مزیت ساخت و استفاده از یک برند شخصی برای رشد کسب و کارتان

برندسازی شخصی فقط برای ستاره‌های راک مبتکر که می‌خواهند روی صحنه برقصند و مخاطب را با امیدها، رویاها و داستان‌های شگفت‌انگیز غافلگیر کنند، نیست.

لازم نیست به مخاطبانی مانند تونی رابینز فرمان دهید، مانند رایان دایس، پیچیده به نظر برسد، یا خرید یک کسب و کار را به آسانی خرید مواد غذایی مانند رولند فریزر انجام دهید.

فقط میتونی خودت باشی

برند شخصی که می‌سازید نه تنها جذب مشتریان جدید را آسان‌تر می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکارتان را به گونه‌ای توسعه دهید که واقعاً از آن لذت ببرید. این یک وضعیت برد-برد است!

ساختن یک برند شخصی به تلاش و ثبات نیاز دارد، اما پاداش آن بیش از ارزش آن است.

من قصد دارم 3 مورد از مهم ترین دلایلی که چرا برندسازی شخصی برای رشد کسب و کار ضروری است و اینکه چرا باید از امروز شروع به کار روی برند خود کنید را به شما نشان دهم.

اگر هنوز قانع نشده اید، در پایان این پست فکر می کنم قانع خواهید شد. پس بیایید شروع کنیم!

آیا می خواهید در بازاریابی محتوا گواهینامه دریافت کنید؟

از ابزارها و کانال‌ها استفاده کنید تا به طور قابل پیش‌بینی و سودآوری آگاهی، سرنخ‌ها، فروش و ارجاع‌ها را افزایش دهید – همه چیزهایی که برای تبدیل شدن به یک استاد بازاریابی دیجیتال واقعی باید بدانید. اینجا را کلیک کنید

مزیت شماره 1. مشتریانی را جذب خواهید کرد که از کار کردن با آنها لذت می برید

آیا می توانید تصور کنید که توسط افرادی احاطه شده اید که قبلاً شما را دوست دارند و می خواهند با شما کار کنند؟

پیدا کردن مشتریان مناسب مانند قرار ملاقات است. (می دانم، من هم از این تشبیه خسته شده ام.)

آیا ترجیح می دهید با کسی قرار بگذارید که آشکارا به شما علاقه دارد و تلاش می کند تا شما را بشناسد یا ترجیح می دهید با کسی که ولرم است و به نظر شما را دوست ندارد قرار ملاقات بگذارید؟

البته، قرار گرفتن با کسی که آشکارا به شما علاقه مند است و تلاش می کند تا شما را بشناسد، بسیار سرگرم کننده و لذت بخش تر است. همین امر در مورد یافتن مشتری نیز صدق می کند.

وقتی یک برند شخصی داشته باشید، مشتریانی را جذب خواهید کرد که واقعاً از کار با آنها لذت می برید.

آنها زبان شما، شوخی های شما و اینکه شما چه کسی هستید را خواهند فهمید. آنها این فرصت را خواهند داشت که شما را بشناسند و قبل از اینکه با شما تماس بگیرند تصمیم بگیرند که آیا شما را دوست دارند (یا نه).

بنابراین چگونه مشتریان مناسب را جذب می کنید؟

فقط خودت باش.

چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا به خودتان و برند شخصی خود وفادار بمانید.

  • معتبر باشید سعی نکن کسی باشی که نیستی مردم می توانند آن را ببینند و به شما اعتماد نخواهند کرد.
  • ثابت قدم باشید. این یکی از مهمترین جنبه های برندسازی شخصی است. شما باید با پیام، لحن و نحوه ارائه خود سازگار باشید.
  • خودت باش! این از همه مهمتر است. واقعی باشید، صادق باشید و واقعی باشید. مردم به خاطر آن از شما قدردانی و احترام خواهند گذاشت.

مزیت شماره 2: فروش بسیار آسان تر و سریعتر می شود

فروش سخته

این یکی از چیزهایی است که ما به عنوان کارآفرین بیش از همه از آن متنفریم. ما ترجیح می‌دهیم روی چیزهای سرگرم‌کننده تمرکز کنیم – سرهم‌بندی با محصولاتمان، فکر کردن در مورد ویژگی‌های جدید و صحبت با مشتریان.

اما واقعیت این است که ما برای رشد کسب و کار خود نیاز به فروش داریم.

و برندسازی شخصی فروش را بسیار آسان تر می کند و چرخه فروش شما را کوتاه می کند.

وقتی شما یک برند شخصی دارید، مردم از قبل می دانند که شما کی هستید و برای چه چیزی ایستاده اید. آنها ایده ای از کار کردن با شما دارند و به احتمال زیاد با شما تماس خواهند گرفت زیرا به شما اعتماد دارند.

برندسازی شخصی فروش را بسیار آسان‌تر می‌کند، زیرا مجبور نیستید از صفر شروع کنید و سعی کنید کسی را متقاعد کنید که شما را استخدام کند. شما در حال حاضر پایه ای از اعتماد دارید که در طول زمان ساخته شده است.

در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای ایجاد آشنایی، دوست داشتن و اعتماد انجام دهید تا فروش آسان تر و سریع تر شود.

  • داستانت را بگو داستان برند شخصی شما چیزی است که شما را از دیگران متمایز می کند. این چیزی است که شما را منحصر به فرد و جالب می کند. آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و مطمئن شوید که معتبر و مطابق با پیام شما است.
  • رویدادها و وبینارها را سازماندهی کنید. میزبانی رویدادها و وبینارها راهی عالی برای ارتباط با مخاطبان و به اشتراک گذاری داستان برند شخصی شما است. این به افراد فرصتی می دهد تا شما را بهتر بشناسند و ببینند کار کردن با شما چگونه است.
  • پست ها و مقالات وبلاگ بنویسید. نوشتن پست‌ها و مقالات وبلاگ راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن داستان برند شخصی، تخصص و دانش شما با جهان است. این به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود اعتماد و اطمینان ایجاد کنید.

آیا برای تسلط بر رسانه های اجتماعی آماده اید؟

یک متخصص خبره رسانه های اجتماعی شوید و جدیدترین استراتژی ها را (بر اساس پلتفرم اجتماعی) برای هدایت ترافیک ارگانیک به سایت های رسانه های اجتماعی خود بیاموزید.

اینجا را فشار دهید

مزیت شماره 3. کارمندان بیشتری را که دوست دارید جذب خواهید کرد

یکی از مزایای برندسازی شخصی این است که کارمندان بیشتری را که دوست دارید جذب خواهید کرد. آنها با فرهنگی که شما ایجاد کرده اید جا می گیرند و احتمال بیشتری وجود دارد که برای مدت طولانی تری در اطراف خود باقی بمانند.

شما باید تصمیم بگیرید که چه ارزش‌ها و باورهایی برای شما و تیمتان مهم است و می‌توانید آنها را در مأموریتی که برای مشتریان خود دارید سرمایه‌گذاری کنید.

فرهنگی که ایجاد می کنید مهم است زیرا تعیین می کند که کارکنان شما چقدر خوشحال هستند – و کارکنان شاد کارمندان مولدتری هستند.

چگونه از برند شخصی خود برای ایجاد فرهنگی استفاده می کنید که کارمندان شما آن را دوست دارند؟

  • خودت باش. فرهنگی که ایجاد می کنید باید بازتابی از برند شخصی شما و ارزش هایی باشد که برای شما مهم هستند.
  • در مورد مشتریان خود صحبت کنید. کارمندان می خواهند احساس کنند که بخشی از چیزی بزرگتر از خودشان هستند. در مورد مشتریان خود و نحوه استفاده آنها از محصولات یا خدمات شما برای تغییر زندگی خود صحبت کنید.
  • اصیل و واقعی بودن به آنها بگویید اهداف شخصی شما چیست و چرا شرکت را از ابتدا راه اندازی کردید. چشم انداز خود را برای آینده به اشتراک بگذارید و به آنها بگویید چگونه می توانند به شما در رسیدن به آن کمک کنند.

چگونه یک برند شخصی ایجاد کنیم؟

ایجاد یک برند شخصی به معنای خودفروشی یا خودفروشی نیست.

  • این در مورد ایجاد پایه ای از اعتماد و قابلیت اطمینان است تا مردم بخواهند با شما کار کنند.
  • این در مورد جذب کارکنان مناسب است که متناسب با فرهنگی است که شما ایجاد کرده اید.
  • و این در مورد آسان کردن فروش است تا بتوانید بر روی آنچه در آن مهارت دارید تمرکز کنید – اداره کردن تجارت خود.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، نگران نباشید. فقط روی واقعی بودن و واقعی بودن داستان برند شخصی خود تمرکز کنید و با قصد ایجاد یک برند شخصی قوی به جلو بروید.

بقیه در جای خود قرار خواهند گرفت – و شما یک انجمن عالی در DigitalMarketer دارید که می توانید برای راهنمایی به شما در جهت درست راهنمایی کنید.