
گوگل در حال اجرای خط مشی جدیدی است که طبق آن صفحات فرود باید مطابق با «استانداردهای تبلیغات بهتر» مطابق با ائتلاف برای تبلیغات بهتر باشند.
تغییر اخیر در خط مشی الزامات قرار دادن گوگل بیان می کند که اگر تبلیغی به صفحه ای منتهی شود که استانداردهای تبلیغات بهتر را نداشته باشد، گوگل آن تبلیغ را رد می کند.
اگر تبلیغکننده هستید، این بدان معناست که اگر صفحه فرود شما تجربه کاربری کافی را ارائه نکند، ممکن است تبلیغات شما بهکلی رد شود.
از رد مجدد سیاست های تبلیغاتی خودداری کنید
برخلاف سایر موارد رد خطمشی تبلیغاتی که میتوانند مستقیماً در Google Ads تنظیم شوند، این خطمشی متفاوت است زیرا ایجاد تغییرات در نسخه تبلیغاتی شما کافی نیست. این مهم است زیرا برای نقض مکرر خطمشی، Google اخطارهایی را برای حساب Google Ads شما صادر میکند و با هر هشدار بعدی، جریمهها به تدریج افزایش مییابد که منجر به تعلیق حساب میشود.
اگر Google حساب شما را به حالت تعلیق درآورد، همه تبلیغات در حساب تعلیق شده نمایش داده نمیشوند و دیگر تبلیغاتی را از شما نمیپذیرند، مگر اینکه درخواست تجدیدنظر برای تعلیق با موفقیت انجام شود، که گفتن آن آسانتر از انجام آن است.
در گذشته، این احتمال وجود داشت که اگر پنجرههای بازشو یا تبلیغات خودبازی در سایت خود نداشتید، قبلاً با استانداردهای Better Ads مطابقت داشتید. در واقع، تخمین زده میشود که حدود 98 درصد از سایتها هیچ تخلفی نداشتهاند و اکثر سایتهای دارای تخلف اکنون مشکلات خود را حل کردهاند. اما تغییرات اخیر سیاست تبلیغاتی ممکن است شروع یک تغییر بزرگتر باشد و نشان دهد که استانداردهای تجربه صفحه فرود به تازگی افزایش یافته است.