

اگر صاحب یک تجارت (آجر و ملات یا آنلاین) هستید، داشتن شرکا مهم است. در دنیای آنلاین امروزی، شما و کسب و کارتان به همه تبلیغاتی که می توانید داشته باشید نیاز دارید. اینجاست که شرکا وارد می شوند!
با شرکا، شما قادر خواهید بود در مورد محصول یا خدمات خود اطلاعاتی را منتشر کنید. یکی از بهترین راهها برای پیشبرد بیشتر با شرکا این است که از آنها بخواهید محتوای طولانی تولید کنند. محتوای طولانی می تواند به اشکال مختلف از جمله راهنماهای آنلاین و کتاب های الکترونیکی باشد.
محتوای طولانی می تواند برای شرکت های وابسته کار عالی باشد، در حالی که می تواند معدن طلا برای مشاغل باشد. بنابراین اگر از محتوای طولانی استفاده نکرده اید، اکنون زمان آن رسیده است که این کار را انجام دهید! خبر خوب! خوش شانسی!
در این راهنما، با محتوای طولانی، چرایی سودمندی آن برای کسبوکارتان و اینکه چگونه میتوانید به شرکای خود در ایجاد محتوای رضایتبخش در این فرم کمک کنید، خواهید آموخت. بیایید درست شیرجه بزنیم!
فرم بلند در مقابل فرم کوتاه
خورخه مارکوس، وبلاگ نویس فناوری در Assignment Writing Service و PhD Thesis Writers می گوید: «به نظر می رسد موتورهای جستجو مانند Google محتوای طولانی را به فرم کوتاه ترجیح می دهند. با محتوای طولانی، کلمات کلیدی بیشتری خواهید داشت که برای بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو مفید هستند. با SEO بیشتر در محتوای خود، در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهید داشت. این به نوبه خود به افراد اجازه می دهد تا بدون نیاز به جستجوی طولانی مدت شما، بلافاصله به سایت شما برسند.
بعلاوه، محتوای طولانی به شما امکان میدهد تا وضعیت قدرت خود را در مورد جایگاه خود گسترش دهید. ارزش آموزشی بیشتر و بحث های عمیق به معنای سئوی بیشتر است، بنابراین به شما کمک می کند خود را به عنوان یک مرجع در جایگاه انتخابی خود معرفی کنید.
قالب بندی

منبع: Pexels
در مورد قالب، سبکهای زیادی وجود دارد که میتوانید آنها را ترکیب کنید. اینکه شما می خواهید محتوای طولانی چه شکلی باشد به کسب و کار و جایگاه شما بستگی دارد. فقط به خاطر داشته باشید: نحوه قالب بندی محتوای خود نیز باید با یک بازار خاص سازگار باشد.
اگر شما و شرکایتان به ایده نیاز دارید، در اینجا چند قالب وجود دارد که باید در نظر بگیرید:
- مقالات وبلاگ محتوای عالی برای ایجاد در هر زمان از سال است.
- یک دفترچه راهنما یا بروشور برای توصیف محصولات، خدمات و غیره ایده آل است. آنها همچنین ممکن است شامل عناصر بصری مانند تصاویر، فیلم ها و غیره باشند. کاربران در صورت تمایل می توانند این محتوا را دانلود کنند.
- بررسی پایان سال
- راه اندازی یک محصول/خدمت
- به روز رسانی ماهانه (یعنی خبرنامه هایی که کاربران می توانند در آنها مشترک شوند)
- فهرست مطالب کاغذ سفید
- کتاب های الکترونیکی، و غیره.
باز هم، نحوه قالب بندی محتوای طولانی خود به شما بستگی دارد. تا زمانی که فرمت را پیدا نکنید، باید آن قالب را به شرکای خود در میان بگذارید.

آیا می خواهید در بازاریابی محتوا گواهینامه دریافت کنید؟
از ابزارها و کانالها استفاده کنید تا به طور قابل پیشبینی و سودآوری آگاهی، سرنخها، فروش و ارجاعها را افزایش دهید – همه چیزهایی که برای تبدیل شدن به یک استاد بازاریابی دیجیتال واقعی باید بدانید. اینجا را کلیک کنید
صبر
بدانید که ایجاد محتوای طولانی مدت زمان می برد. در واقع، ایجاد این نوع محتوا به موارد زیر از شرکا نیاز دارد:
- پژوهش
- پیش نویس های خشن
- دریافت انتقادات و پیشنهادات
- اصلاح و ویرایش (بیش از یک بار)
- بازخورد بیشتری دریافت کنید
- تهیه پیش نویس نهایی
- گرفتن چراغ سبز در پروژه، و سپس
- انتشارات
بنابراین، مطمئن شوید که به شرکت های وابسته خود زمان کافی برای ایجاد محتوای طولانی مدت عالی می دهید.
چگونه موفق است
محتوای طولانی می تواند یک کسب و کار را در تلاش های خود به روش های زیر موفق کند:
- این نوع محتوا انعطاف پذیر است. به عبارت دیگر، هیچ رویکردی برای همه وجود ندارد. کسب و کارها می توانند خارج از چارچوب فکر کنند و محتوای مورد نظر خود را ایجاد کنند.
- این نوع محتوا می تواند به صورت کامل یا به صورت جزئی ارائه شود تا کاربران را به سرمایه گذاری بیشتر روی آن ترغیب کند.
- این نوع محتوا در دسکتاپ، موبایل و … قابل مشاهده است. اکنون، اگر قصد دارید محتوا را در یک دستگاه تلفن همراه قابل مشاهده کنید، باید قالب را برای موبایل مناسب کنید.
همانطور که در مورد این چشم اندازها فکر می کنید، باید آنها را با شرکای خود در میان بگذارید زیرا آنها کسانی هستند که محتوا را از طرف شما تولید می کنند.
حصول اطمینان از اینکه شرکت های وابسته آنچه مورد نیاز است را تولید می کنند
مارتا وینستون، نویسنده بازاریابی در Coursework Services and Essay Services می گوید: «مهم است که مطمئن شوید شرکای شما زمانی که برای شما محتوا تولید می کنند، آنچه را که نیاز دارند، دارند. «هنگام کار با شرکای خود تا حد امکان به آنها کمک کنید. شما می توانید با دادن اطلاعاتی که برای موفقیت در تلاششان نیاز دارند به آنها کمک کنید. یک عنوان ساده یا یک ایده ساده ارائه نکنید. به آنها عناوین تحقیقاتی همراه با دستورالعمل هایی را نشان دهید که محتوای طولانی باید چگونه باشد. حتی میتوانید نمونههایی از محتوای طولانیمدت را به آنها ارائه دهید، مانند یک مقاله طولانی و جالب از وب. نحوه نوشتن یک مقاله طولانی مهمتر از آنچه می نویسند است.
چه چیزی نیاز دارید

منبع: Pexels
وقتی صحبت از محتوای طولانی به میان میآید، چیزهای زیادی وجود دارد که شرکا برای موفقیت آن باید پیادهسازی کنند. برخی از موارد مورد نیاز برای محتوای طولانی عبارتند از:
- تصاویر (یعنی گرافیک، تصاویر، ویدئوها و غیره)
- لوگوی شرکت شما
- عکس فوری محصول و غیره
این عناصر به شرکا کمک می کند تا به جای تمرکز صرف روی نوشته، روی چیزهای دیگر تمرکز کنند. این به ویژه در مبارزه با بلاک نویسنده بسیار مفید است، زیرا اغلب نویسندگان – از جمله شرکا – با تولید محتوای نوشتاری در پرواز مشکل دارند. پس چرا با ایجاد تمرکز بر روی «موارد سرگرم کننده» و ایجاد محتوای طولانی، یکنواختی را از بین نبرید؟
قوانینی که باید رعایت شود
بنابراین اکنون که می دانید محتوای طولانی مدت چقدر موفق است و چه چیزی از شما و شرکایتان مورد نیاز است، وقت آن است که به دستورالعمل های ایجاد محتوای عالی از این طریق نگاه کنید.
از آنجایی که شما نام تجاری خود را بهتر از هر کس دیگری می شناسید، باید قوانین اساسی را برای شرکای خود در هنگام ایجاد محتوای طولانی برای شما تعیین کنید. بنابراین در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام ایجاد دستورالعمل های خود در نظر داشته باشید:
- تعداد کلمه
- تم ها
- مهلت ها
- نقاط عطف
- سبک نوشتن
- پیش نویس
- تصاویر (در صورت نیاز) و غیره
با داشتن دستورالعملها، نه تنها راهنمای محتوایی را که از شرکا انتظار دارید، خواهید داشت، بلکه شرکای شما نیز نقشهای از آنچه از آنها انتظار میرود ایجاد کنند، خواهند داشت.
نتیجه

منبع: Pexels
پس اینجاست!
محتوای طولانی می تواند برای کسب و کار شما معجزه کند. با این حال، برای اینکه محتوای شما کار کند، باید مطمئن شوید که شرکای شما در مورد محتوای مذکور در یک صفحه هستند. به آنچه در محتوای خود می خواهید فکر کنید: موضوع، قالب بندی، هر تصویری که می خواهید و غیره.
امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تا به شرکای خود در ایجاد محتوای طولانی مدت رضایت بخش کمک کند.