
آیا به دنبال راه هایی برای دمیدن زندگی جدید به استراتژی بازاریابی خود بوده اید؟
آیا به شدت تلاش کرده اید تا استراتژی بازاریابی خود را نتایج بهتری ارائه دهید؟
کاری که باید انجام دهید این است: از سراسر شرکت خود کمک بگیرید.
چرا افراد غیر بازاریاب را در فعالیت های بازاریابی خود دخالت دهید؟
بسته به اینکه این همکاری بازاریابی برای شما چگونه کار میکند، احتمالاً راههای بیشتری را پیدا خواهید کرد که برای شرکت شما مفید است. در تجربه من، همیشه این سه هستند:
استعدادهای درونی را شناسایی کنید
وقتی نوبت به بازاریابی دیجیتال میرسد، سازمانها تمایل دارند به دنبال مهارتها و استعدادهای بیرونی باشند. این منطقی است زیرا این افراد جدید تجربه خود را به ارمغان می آورند، بنابراین هیچ آموزشی لازم نیست.
اما این را در نظر بگیرید: کارمندان فعلی شما محصول شما را بهتر می شناسند. بسیاری از آنها تجربه مستقیم صحبت با مشتریان شما را دارند. گنجاندن آنها در بازاریابی خود به معنای کار با افرادی است که می توانند به بهترین شکل با مشتری شما ارتباط برقرار کنند، افرادی که به آنها اهمیت می دهند زیرا شرکت شما را دوست دارند.
اگر یک چیز در دیجیتال مارکتینگ وجود داشته باشد که می تواند بودجه های کلان را به دست آورد، آن مشتری مداری است. اگر می خواهید تبلیغات شما کارساز باشد، روی مشتریان خود تمرکز کنید. و هیچ کس نمی تواند این کار را بهتر از آن افرادی که شما واقعاً به مشتریان خود اهمیت می دهید.
به تیم خود انگیزه دهید
احساس مشارکت می تواند برای روحیه کارکنان شما معجزه کند. در واقع، توانایی تبادل ایده، کار بر روی پروژه ها و دیدن نتایج به احتمال زیاد به کارمندان شما انگیزه می دهد.
انگیزه الهام و خلاقیت را تشویق میکند، و اینها اثربخشی کمپینهای دیجیتالی شما را افزایش میدهد، مشروط بر اینکه برای ایدهها و آزمایشها (اغلب دیوانهکننده) باشید.
بینش تازه دریافت کنید: اعتماد و نوآوری را تقویت کنید
وقتی صحبت از ایدهها و آزمایشهای جدید میشود، آنها در صنعت بازاریابی ما کلیدی هستند، زیرا هیچ چیز واقعاً به سرعت بازاریابی دیجیتال تکامل نمییابد.
پلتفرمهای رسانههای اجتماعی میآیند و میروند، وظایف سئوی محبوب دیروز میتوانند امروز برای سایت شما مشکل ایجاد کنند، ابزارهای جدیدی به صورت ماهانه ظاهر میشوند و ابزارهای قابل اعتماد قدیمی آنها ارتباط خود را از دست میدهند.
چشم انداز دیجیتال مارکتینگ در حال تغییر است و تا زمانی که به معرفی تاکتیک ها و فناوری های جدید ادامه دهید، تاکتیک های امروز شما ممکن است فردا کار خود را متوقف کنند و چیزی برای جایگزینی آن ها نخواهید داشت.
ایده های جدید در همکاری به وجود می آیند و این گونه است که استراتژی بازاریابی دیجیتال شما همچنان نوآورانه خواهد بود.
چگونه کارکنان خود را در فعالیت های بازاریابی مشارکت دهیم؟
وقتی نوبت به مشارکت افراد بیشتری در هر پروژه ای می رسد، همیشه یک مشکل برای حل وجود دارد: زمان.
زمان کارمندان شما توسط شما پرداخت می شود، و هنگامی که آنها شروع به گذراندن زمان پرداخت شده در جای دیگری می کنند، این یک هزینه اضافی است.
همچنین، همه افراد متفاوت هستند. برخی از آنها می توانند انواع مختلف وظایف را متعادل کنند و همچنان همه آن ها را انجام دهند. دیگران همیشه عقب هستند، بنابراین اضافه کردن کارهای بیشتر به بشقاب هایشان می تواند آنها را غرق کند.
شما نمی خواهید شرکت شما شروع به مبارزه کند زیرا هر کارمندی با بازاریابی کاری انجام نمی دهد، اما همچنین نمی توانید افراد خاصی را کنار بگذارید و کسانی را وارد کنید که در اولویت بندی و انجام کارها بهتر هستند.