چگونه مانند یک رئیس ارتباط برقرار کنیم ... بر اساس تیپ شخصیتی شما

چگونه مانند یک رئیس ارتباط برقرار کنیم … بر اساس تیپ شخصیتی شما

حقایق: مردم از مردم خرید می کنند نه شرکت ها.

احتمالا این عبارت را زمانی شنیده اید، اما مطمئن نیستید که چگونه نقاط را به هم وصل کنید. ممکن است فکر کنید، “مطمئناً، مردم از مردم خرید می کنند … اما آیا واقعاً از مشاغل خرید نمی کنند؟”

از نظر فنی بله

و … آنها خرید می کنند زیرا شخصی که از او خرید می کنند شخصی است که آنها را می شناسند، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند.

آیا می دانستید…

74 درصد از همه آمریکایی ها می گویند که به احتمال زیاد به کسی که یک برند شخصی تثبیت شده دارد اعتماد می کنند.

63 درصد از آمریکایی‌ها اگر یک برند شخصی تثبیت شده داشته باشید، احتمال خرید از شما بیشتر است… و این برای صاحبان مشاغل و کسانی که در موقعیت‌های رهبری شرکت هستند صدق می‌کند. (بررسی تحقیقات ملی سازندگان برند، 2020)

وقتی پیام الهام گرفته شده از شخصیت خود را با استراتژی های مناسب ترکیب می کنید تا به شما کمک کند نام تجاری خود را با افرادی که می خواهند از شما خرید کنند ارتباط برقرار کنید… اینجاست که جادوی واقعی اتفاق می افتد.

بنابراین چگونه شروع به درک سبک ارتباطی منحصر به فرد خود می کنید؟

من از ابزاری به نام DiSC استفاده می کنم … و این یک تغییر دهنده بازی است.

من برای اولین بار تقریبا 20 سال پیش در یک رویداد رهبری از DiSC استفاده کردم. من هرگز احساس “خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووd0” فراموش نمی‌کنم.

یاد گرفتم که با وجود اینکه رفتار سلطه جویانه و خودت انجام دادم بسیار سازنده بود، اما اطرافیانم را خشمگین کردم زیرا سفت و سخت، قاطع بودم و زیاد همکار نبودم.

پس از این جلسه DiSC، تغییرات اساسی در نحوه مدیریت کارم، به خصوص با تیمم ایجاد کردم. یاد گرفتم بیشتر گوش کنم. من یاد گرفتم که قدرت همکاری بسیار قدرتمندتر از کار کردن در سیلو است… و همچنین سرگرم کننده بود.

DiSC® یک ابزار ارزیابی شخصی است که به بهبود ارتباطات، کار تیمی و بهره وری کمک می کند. به عنوان یک صاحب کسب و کار، DiSC برای افزایش خودآگاهی و توسعه مهارت های فروش قوی بسیار مهم است.

هرچه در تحقیق در مورد نحوه برقراری ارتباط و نحوه رسیدن این ارتباطات به مشتریان بالقوه شما مؤثرتر باشید، پول بیشتری در بانک خواهید دید.

همه ما به دلایل احساسی خدمات و محصولات می خریم. شما خرید می کنید زیرا برند باعث می شود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید … یا یک ارائه دهنده خدمات را استخدام می کنید زیرا فقط بهترین ها را می خواهید.

اگر بتوانید به مشتری ایده آل خود به گونه ای پیام دهید که باعث شود آن شخص التماس کند تا با شما همکاری کند، زیرا از نظر عاطفی با شما ارتباط برقرار می کند که هزینه آن مهم نیست… همه آنها درگیر هستند. آیا شما آن را انجام می دهید؟

شما می توانید هزاران دلار برای بازاریابی کسب و کار خود هزینه کنید، اما اگر پیام شما به وضوح در سطح عاطفی عمیق با مشتری ایده آل شما ارتباط نداشته باشد، این دلارهای بازاریابی هدر می رود.

وقتی به مشتری ایده‌آل خود پیام می‌دهید، پیام شما باید روی او متمرکز شود نه شما. طبیعی است که با دیگران بر اساس اینکه چگونه می خواهید مردم با شما تعامل داشته باشند، ارتباط برقرار کنید.

با این حال، اجازه دهید شما را در مورد ارتباط از طریق این لنز فکر کنید:

  • مشتری ایده آل شما چگونه می خواهد با او ارتباط برقرار کند؟
  • آیا آنها به نقاط گلوله یا توضیحات PDF 25 صفحه ای نیاز دارند؟
  • آیا آنها دوست دارند در مورد زندگی شخصی خود صحبت کنند یا همه چیز را به کار خود ادامه می دهند؟

من توصیه نمی کنم که با پیام های خود شخصیت خود را تغییر دهید. اما من شدیداً توصیه می‌کنم که اگر مانند 20 سال پیش از نوع «به آن بگویید» هستید، ممکن است لازم باشد این سبک ارتباطی را برای مشتری ایده‌آل خود در نظر بگیرید و شاید کمی آن را کاهش دهید.

DiSC چیست؟

DiSC مخفف چهار نمایه شخصیتی اصلی است که در مدل DiSC توضیح داده شده است:

  • (د) تسلط،
  • (من) نفوذ
  • (ج) آرامش و
  • ج) حسن نیت.

👉 افراد با شخصیت D تمایل دارند اعتماد به نفس داشته باشند و روی دستیابی به نتایج نهایی تمرکز کنند.
👈افراد با شخصیت من تمایل بیشتری به رفتارهای صمیمی دارند و بر روابط و تاثیرگذاری یا متقاعد کردن دیگران تاکید دارند.
👉 افراد با شخصیت S تمایل دارند قابل اعتماد باشند و بر همکاری و صمیمیت تاکید دارند.
👉 افراد با شخصیت C تمایل دارند بر کیفیت، دقت، تخصص و شایستگی تاکید کنند.

بهترین چیز در مورد DiSC این است که نه تنها چیزهای زیادی در مورد خود یاد خواهید گرفت، بلکه خواهید آموخت که چگونه تیپ شما با سایر تیپ های شخصیتی ارتباط برقرار می کند.

اگر می‌خواهید نسبت به سایر افراد در صنعت خود برتری داشته باشید، باید سبک ارتباطی منحصر به فرد خود و نحوه استفاده از آن برای جذب مشتریان بیشتر و متمایز شدن را درک کنید.