
از آنجایی که صنعت سفر از همهگیری به دنیای آشفتگیهای اقتصادی و سیاسی وارد میشود، به راحتی میتوان از آنچه ممکن است تغییرات پیش پا افتاده در قوانین حفظ حریم خصوصی و ردیابی مبتنی بر کوکیها به نظر برسد، چشم پوشی کرد. با این حال، نادیده گرفتن این تغییرات می تواند تأثیر مخربی بر برندهای گردشگری که در مسیر بهبود هستند، داشته باشد.
تیم های بازاریابی در حال حاضر متوجه چالش های ایجاد شده توسط iOS 14.5 و چارچوب شفافیت ردیابی برنامه شده اند. اکثر دارندگان دستگاه های اپل تمایل دارند از ردیابی منصرف شوند. از آنجایی که Google تغییرات بیشتری را در نحوه مدیریت Chrome با حریم خصوصی ایجاد می کند، ایجاد محتوای مرتبط برای علاقه مندان به سفر و بهینه سازی هدف گذاری برای کسب و کار شما دشوارتر می شود.
بر اساس الگوی بهروزرسانیها و تغییرات قبلی، اگر سازمان شما شروع به تطبیق فرآیندهای تبلیغاتی و کسب دادههای مسافران به روشهای جدید نکند، برای رشد مخاطبان و مشاهده نتایج کار سختی خواهید داشت.
برای خلاصه کردن بزرگترین تغییرات در بازاریابی دیجیتال در چند سال اخیر، شرکت های مسافرتی، گردشگری و مهمان نوازی مجبور شده اند با مسائلی مانند:
برای ردیابی مناسب معیارهای عملکرد، هدایت رشد کسب و کار و جلوتر ماندن از رقبا، مارک های مسافرتی باید از هم اکنون آماده سازی را آغاز کنند. اگر فرآیندهای بازاریابی حیاتی خود را به روز نکنید، توانایی شما در برقراری ارتباط با مشتریان به شدت مختل خواهد شد.
ما چک لیستی ایجاد کردهایم تا ببینیم کسبوکار شما در کجا ممکن است به پشتیبانی نیاز داشته باشد و برای پیمایش این تغییرات راهنمایی ارائه دهیم.