منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • چهار ابزار فروش برای استفاده در این رکود اقتصادی

چهار ابزار فروش برای استفاده در این رکود اقتصادی

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
چهار ابزار فروش برای استفاده در این رکود اقتصادی

چهار ابزار فروش برای استفاده در این رکود اقتصادی

وقتی اقتصاد همه ما را عصبی می کند، شروع به جستجوی راه هایی می کنیم که از هر کلیک و هر فرصتی بهترین استفاده را ببریم.

در اینجا ابزارهایی هستند که به شما کمک می کنند با استفاده از ترفندها و مخاطبین فعلی خود فروش بیشتری داشته باشید. بدون سرمایه گذاری بیشتر در بازاریابی:

1. Walnut.io: از دموهای محصول خود نهایت استفاده را ببرید

نمایش محصول قدرتمندترین ابزار فروش است. اما آنها همچنین چالش برانگیزترین ابزارها هستند زیرا اغلب به مهارت های طراحی و ارائه زنده نیاز دارند. خروجی اغلب غیرقابل پیش‌بینی است، و تشخیص اینکه چه چیزی با چشم‌اندازهای مختلف اشتباه شده است و چگونه می‌توان فرآیند خود را بهبود بخشید، دشوار است.

گردو ابزاری نوآورانه است که به نمایندگان فروش کمک می‌کند تا نسخه‌های نمایشی محصول شخصی‌سازی شده و تعاملی را ایجاد کنند که معاملات را ببندد.

ویژگی های اصلی آن عبارتند از:

  • دموی محصول شخصی و جذاب را برای هر مشتری ایجاد کنید.
  • قالب های نمایشی محصول مورد استفاده آماده را جمع آوری کنید که به سرعت مورد استفاده مجدد قرار می گیرند و منتشر می شوند.
  • Lead به راحتی با حاشیه نویسی های تعاملی منجر می شود.
  • از تجزیه و تحلیل داخلی استفاده کنید تا مشخص کنید چه چیزی خوب کار می کند و کجا فروشتان را از دست می دهید.
  • با ادغام تمام داده‌های آزمایشی خود با CRM، سریع‌تر کار کنید.
چهار ابزار فروش برای استفاده در این رکود اقتصادی

به طور خلاصه، Walnut به شما این امکان را می دهد که تبدیل در محصولات آزمایشی را افزایش دهید. این باعث می‌شود ابزار شما با استفاده مجدد از نسخه‌های نمایشی و تمرکز روی آنچه کار می‌کند، کارآمدتر باشد. همچنین متقاعد کردن واحدهای تصمیم‌گیر بزرگ‌تر را آسان‌تر می‌کند زیرا می‌توانید برای همه مشتریان بالقوه خود پیوندی به یک نسخه نمایشی تعاملی ارسال کنید که به آنها کمک می‌کند ارزش پیشنهادی محصول شما را درک کنند.

2. DealHub: از هر سرنخ یا احتمالی نهایت استفاده را ببرید

DealHub یک پلت فرم تسریع معامله است که به تیم های فروش کمک می کند تا با استفاده از فناوری هوشمند فروش بیشتری داشته باشند. این ابزارها را ارائه می دهد که تولید پیشنهادات و نقل قول ها را آسان می کند و به تیم ها کمک می کند در حین همگام سازی داده ها با Salesforce یا HubSpot CRM سازماندهی و متصل بمانند.

در حالی که سایر راه حل های Configure Price Quote (CPQ) نیاز به کدنویسی گسترده و تعمیر و نگهداری مداوم دارند، GealHub را می توان به راحتی با استفاده از تنظیمات بدون کد پیکربندی کرد تا اطمینان حاصل شود که همه اعضای تیم فروش شما آنچه را که نیاز دارند دریافت می کنند. این پلتفرم همچنین شامل ابزارهایی است که به تیم ها در تجزیه و تحلیل و درک فرآیند فروش و رفتار مشتری کمک می کند.

همه اینها برای کمک به تیم‌ها طراحی شده‌اند تا کارآمدتر و سازنده‌تر باشند و تجربه بهتری را برای خریداران فراهم کنند.

ویژگی های کلیدی DealHub عبارتند از:

  • راهنماهای فروش هدفمند ابزارهایی هستند که به بازاریابان کمک می کنند تا پیشنهادات دقیق، مواد فروش و قراردادهای قانونی را ایجاد کنند.
  • مدیریت چرخه عمر قرارداد به مدیریت قراردادها، پیشرفت آنها و همچنین امضای الکترونیکی و ذخیره سازی کمک می کند.
  • DealRoom ها فضاهای مجازی هستند که در آن خریداران و فروشندگان می توانند روی معاملات کار کنند و اقدامات یکدیگر را در زمان واقعی مشاهده کنند.
  • فضای کاری فروش مکانی است که در آن تیم های فروش می توانند وظایف تکمیل شده و ناتمام خود و همچنین تجزیه و تحلیل (چه کار می کند و چه چیزی نیست) را همه در یک مکان ببینند.
  • یک پلت فرم داده باز ارتباط با سایر ابزارهای فروش و به اشتراک گذاری داده ها را آسان می کند.

Dealhub کار با واحدهای تصمیم گیری بزرگ را آسان می کند و فرآیند شما را برای هر ذینفع تنظیم می کند.

چهار ابزار فروش برای استفاده در این رکود اقتصادی

DealHub یک ابزار فروش است که به تیم ها کمک می کند راحت تر و کارآمدتر کار کنند. این به رهبران کمک می کند تا با تیم های خود ارتباط برقرار کنند و کانال های فروش را مدیریت کنند، تا امضای الکترونیکی و پرداخت صورتحساب اشتراک. DealHub همچنین به تیم ها کمک می کند تا تعاملات با مشتریان بالقوه را پیگیری کنند و در طول فرآیند فروش سازماندهی شوند.

3. Nextiva

نرم افزار اتوماسیون بازاریابی بین پلتفرمی به شما امکان می دهد رفتار بازدیدکنندگان خود را ردیابی کنید. مطمئناً می دانید که همه کسانی که از وب سایت شما بازدید می کنند آماده انجام تجارت نیستند.

اما هیچ راهی برای دانستن میزان علاقه (یا بی علاقگی) آنها وجود ندارد مگر اینکه ابزاری در اختیار داشته باشید که به شما بگوید محتوایی که در وب سایت استفاده کرده اند، منابعی که دانلود کرده اند، تعداد خبرنامه هایی که مشترک شده اند. به، چند بار از وب سایت بازدید کرده اند و چند بار به طور جدی محصولات/خدمات شما را بررسی کرده اند (با رسیدن به صفحه پرداخت).

مشتریان بالقوه شما ممکن است در مراحل مختلف فرآیند خرید باشند، اما با دسترسی به نقاط داده ذکر شده در بالا، می‌توانید پیام‌های هدفمندی را بر اساس جایی که هستند و مراحل بعدی که می‌خواهید انجام دهند برای آنها ارسال کنید. ایمیل‌ها، محتوا و پیام‌های رسانه‌های اجتماعی که با دقت ساخته شده‌اند می‌توانند قانع‌کننده باشند و فقط فشار لازم برای خرید را به آنها بدهند!

Nextiva یک پلتفرم هوشمند برای مشاغل در هر اندازه ای است که می توانند سرنخ ها را جذب و تبدیل کنند. Nextiva با نرم‌افزاری که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا سرنخ‌ها را مدیریت کنند و به روشی هدفمند و ساختاریافته در کانال‌های متعدد برای آنها بازاریابی کنند، در صدر بازی خود قرار دارد.

بخش عمده ای از بازاریابی در مورد پرورش سرنخ ها و علاقه مند نگه داشتن آنها فصل به فصل در حالی است که آنها از وب سایت شما بازدید می کنند. برخی ممکن است هرگز خریدی انجام ندهند. دیگران ممکن است منتظر لحظه مناسب باشند.

با Nextiva می توانید مشتریان مناسب را جذب کرده و آنها را درگیر خود نگه دارید. ابزار SEO آن عملکرد کلمات کلیدی موجود شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و برای بهبود رتبه‌بندی وب شما، موارد رقابتی‌تر را توصیه می‌کند. “پلت فرم تعامل” آن به شما کمک می کند تا داده های غنی در مورد رفتار مشتری جمع آوری کنید که می تواند با پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای ایجاد تبلیغات هدفمند ادغام شود.

Nextiva همچنین به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان را با محتوای شخصی سازی شده (بر اساس رفتار مرور آنها و داده های حاصل از مکان بازدیدکنندگان) درگیر کنید تا آنها را درگیر نگه دارید.

اگر روی شیوه‌های بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) تأکید دارید، حتی می‌توانید به صورت دستی یک بخش مخاطب از سرنخ‌های VIP خود را از لیست ایمیل خود ایجاد کنید و تجربیات محتوای متفاوتی را برای افرادی که از این شرکت‌ها از سایت شما بازدید می‌کنند، ارائه دهید.

چهار ابزار فروش برای استفاده در این رکود اقتصادی

با استفاده از ابزاری مانند Nextiva، می‌توانید بینشی در مورد رفتار بازدیدکننده/مشتری خود به دست آورید، موارد مناسب را هدف قرار دهید و محتوای شخصی‌سازی شده را برای آن‌ها ارسال کنید، رتبه‌بندی جستجوی Google خود را بهبود بخشید (تا تعداد بیشتری از افراد مناسب بتوانند شما را پیدا کنند)، و رسانه‌های اجتماعی را به صورت یکپارچه انجام دهید. بخشی از آمیخته بازاریابی

در نهایت، مهم نیست که کسی شما را چگونه پیدا کرده است، تا زمانی که شما را پیدا کرده و به وب سایت شما علاقه مند است. تلاش‌های بازاریابی شما باید بتواند ترافیک را از هر پلتفرم (از جمله کانال‌های رسانه‌های اجتماعی) که در آن حضور دارید به وب‌سایت شما هدایت کند.

Nextiva برای خدمات مختلف خود برنامه هایی با قیمت جداگانه دارد. برای اطلاع از قیمت باید با آنها تماس بگیرید.

4. Leadfeeder: بازدیدکنندگان را به سرنخ تبدیل کنید

Leadfeeder یک ابزار تخصصی اتوماسیون B2B است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا اتلاف وقت را حذف کنند و بر سرنخ‌های امیدوارکننده تمرکز کنند – حتی زمانی که افرادی که از سایت شما بازدید می‌کنند از طریق یکی از فرم‌های جذب سرنخ شما درگیر نمی‌شوند. این یکی از موثرترین ابزارهای ارگانیک تولید سرنخ B2B است که به شما امکان می دهد از سرنخ های فعلی خود حداکثر استفاده را ببرید.

ادغام آن با Google Analytics به این ابزار کمک می کند تا داده هایی را به ارزش طلا جمع آوری کند. کد Leadfeeder سرعت صفحات وب را کاهش نمی دهد، بنابراین برای بهینه سازی سرعت عالی است.

با Leadfeeder، می‌توانید دقیقاً بدانید که کدام کسب‌وکارها از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، همچنین از صفحات فرود خاصی که بازدید می‌کنند و برای چه مدتی بازدید می‌کنند. (اگر آنها در جمعیت هدف شما هستند و نسخه ی نمایشی محصول را دیده اند یا قیمت آن را بررسی کرده اند، می دانید که ممکن است تماس فروش برقرار باشد).

ارائه جزئیات در مورد این شرکت ها آسان است و به بازاریابان کمک می کند تا سرنخ ها را واجد شرایط کنند. Leadfeeder همچنین لیست‌هایی از آدرس‌های ایمیل و همچنین پروفایل‌های فیس‌بوک، توییتر و لینکدین مرتبط با افرادی که در این شرکت‌ها کار می‌کنند ارائه می‌کند، بنابراین تیم بازاریابی شما می‌تواند مخاطبین را اولویت‌بندی کند. سپس فروشندگان می توانند سرنخ ها را در سراسر کانال ها گرم کنند و در زمان مناسب برای معرفی تماس بگیرند.

چهار ابزار فروش برای استفاده در این رکود اقتصادی

چیزی که Leadfeeder را حتی مفیدتر می کند، ادغام آن با تعدادی از ابزارهای بازاریابی محبوب، مانند Salesforce، MailChimp، Zoho، Pipedrive و webCRM است. با استفاده از Zapier، که Leadfeeder در اواخر ژوئن یکپارچه سازی با آن را معرفی کرد، اکنون می توانید داده های Leadfeeder را به صدها پلتفرم دیگر مانند Google Sheets، AdRoll، Todoist، Slack و چندین CRM ارسال کنید.

کارآمدتر کردن تیم فروش اولین قدم برای افزایش بازگشت سرمایه و جان سالم به در بردن از رکود اقتصادی است. امیدوارم ابزارهای بالا به شما کمک کنند تا فروش بیشتری داشته باشید و پایه ای برای موفقیت آینده بسازید!

چهار ابزار فروش برای استفاده در این رکود اقتصادی