منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • پرورش رفاه از طریق بازاریابی سلامت روان

پرورش رفاه از طریق بازاریابی سلامت روان

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
پرورش رفاه از طریق بازاریابی سلامت روان

پرورش رفاه از طریق بازاریابی سلامت روان

ماه می، ماه آگاهی از سلامت روان است. این ماه به ما یادآوری می شود که سلامت روان یک کلمه کثیف نیست، بلکه چیزی است که همه ما داریم. متأسفانه، هنوز ننگ زیادی پیرامون سلامت روان وجود دارد و به دنبال درمان برای مسائل مربوط به سلامت روان است. اما با هر نسلی این موضوع کمتر به یک موضوع تابو تبدیل می شود. و با آگاهی بیشتر، دسترسی بیشتری به شفا وجود دارد.

بسیاری از برندها و بازاریابان در ماه مه یا هر زمان که به فرهنگ مربوط می شود، درباره سلامت روان بحث می کنند، اما چرا نتوانیم آن را در آغوش بگیریم و ننگ را کاهش دهیم، بخشی منظم از بازاریابی روزمره ما باشد؟

اهمیت بازاریابی سلامت روان

تقریباً از هر 5 بزرگسال آمریکایی، 1 نفر هر سال یک بیماری روانی را تجربه می کند، چه در مورد آن صحبت کند یا نه. این بیش از 50 میلیون نفر است، بدون احتساب کودکان و نوجوانان، که مشکلات سلامت روانی را نیز تجربه می کنند. تعداد زیادی از افرادی که تحت تأثیر مسائل بهداشت روانی قرار دارند و این واقعیت که همه ما مشکلات سلامت روانی داریم، بازاریابی سلامت روان را مهم می کند.

یک گفتگوی باز در مورد سلامت روان می تواند:

  • منابع را فراهم کند. تعیین منابع مختلف سلامت روان می تواند به مردم اطلاع دهد که گزینه هایی وجود دارد. چه برای خود و چه برای عزیزانشان، بحث در مورد گزینه ها به افراد کمک می کند تا متوجه شوند که این منابع وجود دارند و به آنها اعتماد به نفس می دهد تا به آنها دسترسی پیدا کنند.
  • کاهش انگ. بسیاری از مردم به قدری نگران انگ سلامت روانی هستند که نمی‌توانند در مورد آن صحبت کنند.به‌ویژه مردان معمولاً از ترس از دست دادن چهره خود می‌ترسند در مورد سلامت روان خود صحبت کنند. داشتن یک مکالمه باز مداوم در مورد سلامت روان می تواند انگ را کاهش دهد و افراد بیشتری را تشویق کند که بفهمند این موضوع تابو نیست.
  • آگاهی بالا بردن. بحث در مورد سلامت روان به روشی غیر قضاوتی و واقعی می تواند به عادی سازی گفتگو کمک کند. با شروع صحبت در مورد سلامت روان، افراد بیشتری می توانند آنچه را که تجربه می کنند درک کنند و به درمان هایی که برای شروع درمان نیاز دارند دسترسی داشته باشند.
  • ارتقاء رفاه. پیشگیری بهترین درمان است. بازاریابی سلامت روان می تواند بر چیزی بیش از درمان تمرکز کند. این می تواند افراد را تشویق کند که به همان اندازه سلامت جسمی خود به سلامت روان خود توجه کنند و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند تا بهترین احساس را داشته باشند.

با توجه به بسیاری از افراد که با مسائل مربوط به سلامت روان سروکار دارند، بازاریابی سلامت روان برای کمک به درمان مناسب و شروع احساس بهتر حیاتی است.

پرورش رفاه از طریق بازاریابی سلامت روان

نحوه برخورد با سلامت روان در بازاریابی

اهمیت توجه به بازاریابی سلامت روان را نمی توان نادیده گرفت. این یک شکل منحصر به فرد از بازاریابی است که نیاز به حساسیت بیشتری دارد.

هنگام ارائه خدمات بهداشت روان:

  • همدل باشید. سلامت روان موضوعی حساس است و اطلاعات نادرست یا عدم حساسیت می تواند به افراد آسیب برساند. اطمینان حاصل کنید که مطالب بازاریابی شما دقیق و همدلانه است و به انگ یا کلیشه ای کمک نمی کند.
  • معتبر و واقعی باشید. بازاریابی سلامت روان را از دیدگاه عملکردی نبینید. اگر شرکت شما ادعا می کند که از آگاهی سلامت روان پشتیبانی می کند، مطمئن شوید که این ارزش ها در سراسر جهان اعمال می شوند. علاوه بر این، مسائل مربوط به سلامت روان می تواند چالش برانگیز و پیچیده باشد. اعتراف به اینکه همه چیز را نمی‌دانید بهتر از تظاهر به این است که می‌دانید، که می‌تواند نادرست به نظر برسد و مردم را گمراه کند.
  • سوال بپرس. به جای اینکه به نظر برسید که همه پاسخ ها را می دانید، سعی کنید فضایی برای بحث ایجاد کنید. به شواهد و همه گزینه های موجود نگاه کنید و به افراد اجازه دهید خودشان تصمیم بگیرند که چه چیزی برای آنها بهتر است.
  • حرفه ای ها را درگیر کنید. شما نباید مشاوره پزشکی بدهید مگر اینکه یک متخصص پزشکی یا سلامت روان باشید. اگر مایل به ارائه مشاوره پزشکی هستید، از یک متخصص دارای مجوز کمک بگیرید. گنجاندن آنها می تواند به مطالب بازاریابی شما قدرت بیشتری بدهد و بیشترین ارزش را برای خوانندگان فراهم کند.

بازاریابی اخلاقی سلامت روان یک مهارت حیاتی است. شفافیت را فراهم می کند، اعتماد و همدلی را برای کسانی که به دنبال کمک هستند ایجاد می کند.

تاکتیک های بازاریابی سلامت روان

شما می توانید از تاکتیک های زیادی برای پیاده سازی سلامت روان در کمپین بازاریابی خود استفاده کنید. گزینه‌های شما واقعاً فقط با آنچه که با برند شما مطابقت دارد و به بهترین وجه برای مخاطبان شما مناسب است محدود می‌شود.

پرورش رفاه از طریق بازاریابی سلامت روان

به گفتگوی سلامت روان با:

  • سئوی عمدی هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص می تواند به رتبه بهتر وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند. سئوی عمدی می تواند به افزایش دید کمک کند و یافتن منابع شما را برای افراد آسان تر کند. سالانه حدود 4400 نفر به دنبال “درمان سلامت روان” هستند. اگر خدمات بهداشت روانی ارائه می دهید، بازاریابی محتوای سئو قوی به آنها کمک می کند تا شما را پیدا کنند.
  • مطالب مفید وبلاگ ایجاد محتوای وبلاگی که آموزنده، مفید و مرتبط با سلامت روان باشد می تواند به جذب افراد به وب سایت شما کمک کند و شرکت شما را به عنوان منبع اطلاعاتی قابل اعتماد معرفی کند.
  • پست های متفکرانه در شبکه های اجتماعی اشتراک‌گذاری پست‌های رسانه‌های اجتماعی متفکرانه که آگاهی سلامت روان را ارتقا می‌دهد و منابعی را فراهم می‌کند، می‌تواند به جذب فالوورها و افزایش دسترسی شما کمک کند.
  • وبینارهای آموزشی میزبانی جلسات آموزشی دیجیتال در مورد موضوعات بهداشت روان می تواند به جذب مخاطبان شما کمک کند و اطلاعات و منابع ارزشمندی را در اختیار آنها قرار دهد.
  • از آهنرباهای سربی پشتیبانی کنید. ایجاد کتاب‌های الکترونیکی و کاربرگ‌های دانلودی یا برگه‌های اطلاعاتی به افراد این امکان را می‌دهد تا اطلاعات مربوط به سلامت روان را در زمانی که راحت هستند مطالعه کنند.
  • ایمیل ها و خبرنامه ها. ارسال ایمیل های معمولی روشی متداول برای اطمینان از آگاهی مخاطبان از آخرین به روز رسانی ها و پیشنهادات شما است. می توانید منابع سلامت روان را در صورت لزوم در این ایمیل ها و خبرنامه ها قرار دهید.

نحوه بازاریابی سلامت روان دقیقاً به تمرکز کسب و کار شما بستگی دارد. اما در نظر بگیرید که چگونه می توانید از طریق ویژگی ها و منابع معمولی به گفتگو بپیوندید.

بهترین شیوه ها برای بحث در مورد سلامت روان

پیوستن به گفتگوی سلامت روان می تواند به معنای ایجاد یک انجمن برای بحث و گفتگو باشد که باعث ناراحتی برخی افراد می شود. ما به‌عنوان متخصص در بازاریابی سلامت روان، از اصول راهنما پیروی می‌کنیم و بهترین شیوه‌ها را برای تلاش در هنگام بحث درباره سلامت روان که در بازاریابی سلامت روان نیز کاربرد دارد، ارائه می‌کنیم.

پرورش رفاه از طریق بازاریابی سلامت روان

هنگام بحث در مورد سلامت روان در بازاریابی خود، به موارد زیر توجه کنید:

  • از زبان اول شخص استفاده کنید. افراد تشخیصی نیستند و باید از برچسب زدن به آنها خودداری کنید. به عنوان مثال، به جای گفتن “یک فرد مبتلا به اسکیزوفرنی” بگویید “یک فرد مبتلا به اسکیزوفرنی”. گزینه اول انسان را به وضعیت خود تقلیل می دهد، در حالی که گزینه دوم انسان را محکم در قلب موقعیت قرار می دهد.
  • از زبان انگ زدن بپرهیزید. استفاده از زبان خنثی می تواند به ارتقای همدلی و درک کمک کند، در حالی که زبان انگ زدن می تواند افراد مبتلا به مشکلات سلامت روان را به حاشیه راند. به عنوان مثال، گفتن اینکه فردی “معتاد” است در مقابل اینکه “اعتیاد دارد”.
  • تامین منابع و پشتیبانی. در حالی که می خواهید برای عادی سازی صحبت در مورد سلامت روان آگاهی را افزایش دهید، همچنین می خواهید به افرادی کمک کنید که در حال تجربه مسائل مورد بحث شما هستند. این پشتیبانی اطلاعاتی ممکن است شامل جزئیات خدمات مشاوره، گروه های پشتیبانی و خطوط کمک باشد. این منابع می توانند به افراد کمک کنند تا به مراقبت هایی که برای مدیریت موثر سلامت روان خود نیاز دارند، دسترسی پیدا کنند.
  • اطلاعات واقعی بدهید با نشان دادن اینکه چقدر مسائل مربوط به سلامت روان گسترده است، می توانید به کاهش انگ کمک کنید. اما مطمئن شوید اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید از یک منبع قانونی و به روز باشد.

پیروی از این نکات می تواند محتوای ارزشمندی را در اختیار مخاطبان شما قرار دهد که تأثیر مثبتی بر گفتگو دارد.

اشتباهاتی که باید اجتناب کرد

همه در اولین بار آن را درست نخواهند فهمید و نباید اجازه دهید ترس از اشتباه شما را از شروع یا شرکت در این گفتگوی انتقادی باز دارد. فقط سعی کنید هنگام صحبت در مورد سلامت روان این اشتباهات را به خاطر بسپارید و از آن اجتناب کنید.

پرورش رفاه از طریق بازاریابی سلامت روان

آیا برای تسلط بر رسانه های اجتماعی آماده اید؟

یک متخصص خبره رسانه های اجتماعی شوید و جدیدترین استراتژی ها را (بر اساس پلتفرم اجتماعی) برای هدایت ترافیک ارگانیک به سایت های رسانه های اجتماعی خود بیاموزید.

اینجا را فشار دهید

هنگام بحث در مورد سلامت روان، از:

  • بهره برداری. از محل اصالت آمده است. وارد شدن به این دلیل که فکر می کنید بحث در مورد سلامت روان می تواند برای شما پول درآورد یا به این دلیل که ممکن است برای مشتریان شما واضح باشد.
  • کلیشه سازی هنگام صحبت در مورد افراد مبتلا به بیماری روانی مراقب زبانی که استفاده می کنید باشید. افرادی که بیماری روانی را تجربه می کنند، متنوع و پیچیده هستند. آنها هم مثل بقیه سزاوار احترام هستند.
  • مشاوره بدون صلاحیت به مردم نگویید چه کار کنند. در عوض، از متخصصان سلامت روان نظر بگیرید و گزینه هایی را در اختیار خوانندگان خود قرار دهید.
  • یک ساده سازی بیش از حد سلامت روان یک موضوع پیچیده است. برای این منظور، ارائه چیزهایی مانند “بیشتر بیرون رفتن” یا “یوگا” به عنوان درمانی برای مشکلات سلامت روان می تواند مضر باشد. این می تواند مردم را متعجب کند که چرا این چیزها برای آنها کار نمی کند.

ریسک در بازاریابی سلامت روان بیشتر است زیرا رفاه افراد را شامل می شود. اگر لحن متهم یا شرم آور باشد، می تواند افراد را از کمک خواستن دور کند. اگر بیش از حد متزلزل باشد، می تواند انتظارات غیر واقعی از شفا ایجاد کند.

صحبت در مورد سلامت روان بسیار مهم است. هر چه بیشتر درگیر شویم بهتر است. مطمئن شوید که به روشی معتبر و با برند به گفتگو می‌پیوندید و می‌توانید تأثیر مثبتی داشته باشید.

پرورش رفاه از طریق بازاریابی سلامت روان