منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • هزینه تبلیغات گوگل خود را هدر ندهید: چگونه لیست کلمات کلیدی منفی می تواند کمپین های تبلیغاتی گوگل شما را بهبود بخشد

هزینه تبلیغات گوگل خود را هدر ندهید: چگونه لیست کلمات کلیدی منفی می تواند کمپین های تبلیغاتی گوگل شما را بهبود بخشد

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
هزینه تبلیغات گوگل خود را هدر ندهید: چگونه لیست کلمات کلیدی منفی می تواند کمپین های تبلیغاتی گوگل شما را بهبود بخشد

تقصیر گاندی

وینا یک متخصص بازاریابی مبتنی بر رشد در دیجیتال استریت است. او بیش از 14 سال تجربه در تبلیغات دارد و کمپین های چند میلیون دلاری را برای شرکت هایی مانند Leo Burnett، McCann و FCB رهبری کرده است. او که یک بازاریاب مبتنی بر داده است، به برندهای تجارت الکترونیک در زمینه مد، زیبایی، سبک زندگی و تناسب اندام کمک می کند و از طریق تبلیغات فیس بوک، گوگل و تیکتوک به بیش از 7 عدد و فراتر می رسد. او به عنوان یک مشاور دیجیتال و متخصص رسانه های عملکردی، از نزدیک با مشاغل، آژانس های تبلیغاتی، ارائه استراتژی دیجیتال، راه حل های CRO، ساخت قیف کامل و راه حل های تبلیغات دیجیتال همکاری می کند.