
تقصیر گاندی
وینا یک متخصص بازاریابی مبتنی بر رشد در دیجیتال استریت است. او بیش از 14 سال تجربه در تبلیغات دارد و کمپین های چند میلیون دلاری را برای شرکت هایی مانند Leo Burnett، McCann و FCB رهبری کرده است. او که یک بازاریاب مبتنی بر داده است، به برندهای تجارت الکترونیک در زمینه مد، زیبایی، سبک زندگی و تناسب اندام کمک می کند و از طریق تبلیغات فیس بوک، گوگل و تیکتوک به بیش از 7 عدد و فراتر می رسد. او به عنوان یک مشاور دیجیتال و متخصص رسانه های عملکردی، از نزدیک با مشاغل، آژانس های تبلیغاتی، ارائه استراتژی دیجیتال، راه حل های CRO، ساخت قیف کامل و راه حل های تبلیغات دیجیتال همکاری می کند.