

مغز انسان محتوای بصری را سریعتر از هر نوع محتوای دیگری پردازش می کند. با توجه به عشق ما به تصاویر، منطقی است که چرا ویدیو یکی از بهترین ابزارهای موجود برای بازاریابان است. شکی وجود ندارد که چرا بازاریابان نیز محتوای بازاریابی ویدیویی را با نرخ بی سابقه ای تولید می کنند.
از آنجایی که اکثر مردم نمی توانند برای مدت طولانی تمرکز کنند، محتوای ویدیویی پیام مورد نظر را به سرعت و به روشی که هضم آن آسان است ارائه می دهد.
چه چیز دیگری؟
این به تفکیک مسائل پیچیده به مفاهیم آسان برای مخاطبان هدف کمک می کند.
بازاریابان همچنان از موفقیت در بازاریابی محتوای ویدیویی لذت می برند، و تا 92٪ می گویند که این بخش مهمی از استراتژی بازاریابی آنها است.

تصویر از طریق وایزوول
با این حال، ایجاد محتوای ویدیویی می تواند گران باشد. بسیاری از کسبوکارهای کوچک از بازاریابی محتوای ویدیویی به دلیل هزینههای بالای تولید ویدیوی سنتی اجتناب میکنند.
بنابراین، آیا راهی ارزان برای ایجاد محتوای ویدیویی برای بازاریابی وجود دارد؟
داشتن.
در این مقاله، نکاتی را در مورد نحوه ایجاد محتوای بازاریابی ویدئویی با بودجه به اشتراک می گذاریم.
بیا شروع کنیم.
ایجاد محتوای بازاریابی ویدیویی با بودجه
در طول سالها، ابزارهای ایجاد ویدیو برای بازاریابان دیجیتال و کسبوکارهای کوچک در دسترستر شدهاند.
در حال حاضر، هر کسی می تواند بدون هیچ دانشی محتوای ویدئویی ایجاد کند و از آن برای بازاریابی بدون تماس استفاده کند.
اما یک ویدیوی کمهزینه به معنای کیفیت پایین آن نیست. بسیاری از ویدیوهای مقرون به صرفه به اندازه محتوای بازاریابی ویدیویی گران قیمت موجود در بازار حرفه ای و جذاب به نظر می رسند.
آیا برای ایجاد محتوای بازاریابی ویدیویی با بودجه مناسب آماده هستید؟
چه چیزی برای خرج کردن نداشته باشید یا چند دلار در اختیار داشته باشید، در اینجا نحوه ایجاد ویدیوهای بازاریابی عالی برای کمپین بعدی خود آورده شده است.
از گوشی خود استفاده کنید
مقرون به صرفه ترین سازنده ویدیو در جیب شما. اگر سوپراستارهای YouTube از آن برای ایجاد محتوای شگفت انگیز استفاده می کنند، برای محتوای بازاریابی شما نیز به اندازه کافی خوب است.
استفاده از گوشی هوشمند برای فیلم برداری یکی از راه های کاهش هزینه های بازاریابی است. اکثر گوشیهای هوشمند دارای دوربینهای داخلی باکیفیت هستند که میتوان از آنها برای ایجاد محتوای بازاریابی ویدیویی استفاده کرد.
برای استفاده حداکثری از گوشی هوشمند خود هنگام تولید محتوا، نکات زیر مفید هستند:
- استفاده از سه پایه – به یاد داشته باشید که هنگام عکاسی از مکان های مرتفع از سه پایه استفاده کنید. اگر برای عکس های ویدیویی خود به سه پایه نیاز دارید، گزینه های مقرون به صرفه زیادی به صورت آنلاین وجود دارد.
- هنگام ضبط نزدیک به تلفن بمانید – گوشی های هوشمند میکروفون قدرتمندی ندارند و این می تواند بر کیفیت صدای ویدیوی شما تأثیر بگذارد. هنگام ضبط، مطمئن شوید که نزدیک گوشی باشید تا صداها به وضوح ضبط شود. همچنین می توانید از میکروفون خارجی استفاده کنید.
- از زوم دیجیتال گوشی خود استفاده نکنید – از آنجایی که تلفن هوشمند شما ممکن است لنز زوم نداشته باشد، هنگام استفاده از زوم دیجیتال دستگاهتان، با خطر فیلمبرداری با کیفیت پایین مواجه می شوید.
- استفاده از نور طبیعی – اگر توانایی پرداخت نور مصنوعی را ندارید، از نور طبیعی برای ویدیوهای خود استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که وقتی نور طبیعی کافی برای بهبود کیفیت ویدیو وجود دارد، عکس میگیرید.
از نرم افزار ضبط صفحه استفاده کنید
آیا باید به مشتریان نشان دهید که نرم افزار شما چگونه کار می کند؟
استفاده از نرم افزار ضبط صفحه بهترین شانس شما برای ارائه پیش نمایشی از نرم افزار خود است.
بیشتر این نرم افزار رایگان است و به شما امکان می دهد صفحه نمایش خود را ضبط کنید و در عین حال نحوه عملکرد محصول خود را نشان دهید.
ویدیوهای توضیح دهنده رایج ترین نوع ویدیویی هستند که توسط بازاریاب ها با 74 درصد ایجاد می شود. و دلیلی برای آن وجود دارد – 96٪ از مردم برای درک محصولات و خدمات، ویدیوهای توضیحی را تماشا کرده اند.
بنابراین اگر در حال راهاندازی محصول جدیدی هستید و باید نحوه عملکرد آن را نشان دهید، در استفاده از نرمافزار ضبط صفحه نمایش رایگان در دسترستان تردید نکنید.

آیا می خواهید در بازاریابی محتوا گواهینامه دریافت کنید؟
از ابزارها و کانالها استفاده کنید تا به طور قابل پیشبینی و سودآوری آگاهی، سرنخها، فروش و ارجاعها را افزایش دهید – همه چیزهایی که برای تبدیل شدن به یک استاد بازاریابی دیجیتال واقعی باید بدانید. اینجا را کلیک کنید
از نرم افزارهای رایگان ویرایش ویدیو استفاده کنید
پس از فیلم برداری، باید قسمت ها را ویرایش و در یک ویدیوی منسجم ترکیب کنید. همچنین، ممکن است لازم باشد ویدیو را زیبا کنید تا به اندازه کافی جذاب شود.
برای این کار به یک ویرایشگر ویدیو نیاز دارید و خوشبختانه بسیاری از ویرایشگرهای ویدیویی رایگان برای ویرایش ویدیوها با کیفیت بهتر وجود دارد.
بهترین بخش در مورد این راه حل های نرم افزاری این است که لازم نیست در ویرایش ویدیو متخصص باشید.
با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید
مشتریان شما همچنین منبع ارزشمندی برای بازاریابی محتوای ویدیویی شما هستند. شما می توانید از مشتریان راضی بخواهید که تجربیات خود را با محصولات شما از طریق ویدئو به اشتراک بگذارند و محتوا را در صفحات رسانه های اجتماعی شما به اشتراک بگذارند.
محتوای تولید شده توسط کاربر به شما کمک می کند تا اعتماد افرادی را که هنوز محصولات شما را امتحان نکرده اند جلب کنید و تولید سرنخ را افزایش دهید. مردم به نظرات و توصیه های افراد دیگر بیش از هر شکل دیگری از تبلیغ برند اعتماد دارند.
به همین دلیل، ایجاد یک استراتژی UGC یک راه مقرون به صرفه برای نشان دادن موفقیت در مدیریت تجربه مشتری است. این به این دلیل است که تمام محتوا از مشتریان شما می آید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در صفحات رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
نمونه ای از یک برند که از محتوای تولید شده توسط کاربر برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کند Aerie است. این برند پوشاک زنانه از مشتریان خود خواسته است تا عکسهای خود را در حالی که محصولاتشان را پوشیدهاند به اشتراک بگذارند تا فرصتی برای نمایش در صفحه اینستاگرام خود داشته باشند.
برای شیرین کردن این معامله، این برند به ازای هر پستی که با هشتگ مارک خود به اشتراک گذاشته می شود، یک دلار به خیریه اهدا می کند.

تصویر از طریق اینستاگرام
ویدیوهای متحرک بسازید
آیا پولی برای استخدام بازیگر و پرداخت هزینه یک گروه فیلمبرداری گران قیمت ندارید؟
از ویدیوهای متحرک برای بازاریابی محتوای ویدیویی خود استفاده کنید.
ساخت فیلم های متحرک در همه جا و آسان تر از سایر انواع محتوای ویدیویی است. علاوه بر این، بسیاری از ابزارهای آسان برای ایجاد انیمیشن برای بازاریابی محتوای ویدیویی شما وجود دارد.
با این حال، بهترین ابزارهای انیمیشن رایگان نیستند و برای بهره مندی از ویژگی های برتر آنها باید یک اشتراک ماهانه بپردازید. به عنوان مثال، شما قادر خواهید بود با عناصر نام تجاری خود مانند رنگ های برند و لوگو، ویدیو ایجاد کنید.
ابزارها همچنین دارای گزینه های اشتراک گذاری ساده هستند تا بتوانید ویدیو را در رسانه های اجتماعی پست کنید یا آن را با یک همکار به اشتراک بگذارید.
بسیاری از برندهای پیشرو از ویدیوهای متحرک برای جذب مشتریان خود استفاده می کنند. برای مثال استارباکس یک ویدیوی متحرک ایجاد کرد تا توضیح دهد چرا قهوه را با هم ترکیب می کند.

تصویر از طریق یوتیوب
از طریق این ویدیوی ساده، این برند توضیح میدهد که چرا طعمهای مختلف قهوه را از سرتاسر جهان ترکیب میکند تا به ترکیب منحصربهفرد خود دست یابد.
نتیجه
بازاریابی محتوای ویدیویی روشی موثر برای جذب مشتریان آنلاین است. ویدیوها به شما این امکان را می دهند که پیام خود را به سرعت منتقل کنید و مسائل پیچیده را در عرض چند دقیقه توضیح دهید.
از ایجاد ویدیوهای متحرک گرفته تا محتوای تولید شده توسط کاربر و ابزارهای ویرایش ویدیوی رایگان، راههای زیادی برای ورود به تولید ویدیو بدون شکستن هزینه وجود دارد.
بنابراین، ادامه دهید و شروع به استفاده از این استراتژی های بازاریابی ویدیویی بودجه کنید تا شناخت و فروش برند خود را افزایش دهید.