منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • لینکدین و هوش مصنوعی: چگونه با هم جمع می شوند و چرا اهمیت دارد

لینکدین و هوش مصنوعی: چگونه با هم جمع می شوند و چرا اهمیت دارد

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
لینکدین و هوش مصنوعی: چگونه با هم جمع می شوند و چرا اهمیت دارد

لینکدین و هوش مصنوعی: چگونه با هم جمع می شوند و چرا اهمیت دارد

شاید فکر کنید روزی دیگر، مقاله ای دیگر از یک واعظ اینترنتی “تصادفی”.
بازاریابی و هوش مصنوعی اما من اینجا نیستم که به شما اطلاعات کلی و مزخرف در مورد چیست بدهم
به راحتی می توانید به صورت آنلاین گوگل کنید.

سلام، من جاشوا بی لی هستم، و ممکن است من را به عنوان “فروشنده دوپامین لینکدین” بشناسید. در طول 2 دهه گذشته، من 16 کسب و کار ایجاد کرده ام، کتابی به نام Balance is Bullsh*t نوشته ام و مشتریانی مانند MySpace و Google داشته ام که نزدیک به یک میلیارد دلار هزینه تبلیغات را مدیریت می کنند.

در حین کار با شرکت‌های بزرگ‌تر، به یک چیز پی بردم: محیط دیجیتال تبدیل شده است
کاملا “پر سر و صدا”. AKA، چیزهای خودکار، زبان روباتیک و انرژی‌های SELL SELL فروش آنلاین بسیار زیاد بود و تماس انسان در این ترکیب گم شد.

TL;DR: ارتباط انسانی از بین رفت و بسیاری از مردم به خاطر سود بیش از حد روی کسب درآمد تمرکز کردند. من خودم یک کاربر هستم، بنابراین یک نقص قابل رفع دیدم و پرسیدم: «چگونه می توانم قلب را به این دنیای دیجیتال بازگردانم؟ چگونه می توانم به مردم کمک کنم فراتر از صفحه نمایش را ببینند و واقعی بسازند
اتصالات؟»

Enter → Standout Authority، عزیزم از سال 2014. همه ما به دنبال کمک به مردم هستیم (مثل شما که می خوانید
که) شخص را به برند خود بازگردانید.

و ما انتخاب کرده‌ایم که روی LinkedIn – مقر پلتفرم‌های تجاری Avengers – تمرکز کنیم تا معتبر بسازیم.
روابط و مشتریان

چرا لینکدین؟

شاید این عدد آن را برای شما خلاصه کند: از آوریل 2023، لینکدین 922.3 میلیون عضو فعال دارد.
بر روی پلت فرم.

بنابراین اگر به دنبال مکانی عالی برای بازاریابی، شبکه سازی و دستیابی به مخاطبان خود به عنوان پیشرو در زمینه خود هستید، این پلتفرم برای شما خواهد بود.

و از آنجایی که لینکدین امسال 20 ساله می شود، تلاش زیادی برای هوش مصنوعی ایجاد می کند – موضوعی بسیار داغ در سراسر جهان.
بدون توجه به جایگاه/صنعت

در اینجا چیزی است که به نمایه LinkedIn که می خواهید شروع کنید آمده است:

تلاش لینکدین برای پذیرش هوش مصنوعی و تغییر در تولید محتوا

لینکدین همچنان مرزهای تحولات مبتنی بر هوش مصنوعی را پیش می‌برد و محتوای شما را تولید می‌کند
جذاب تر، سرگرم کننده تر و کاملا شگفت انگیز است.

در اینجا برخی از اقدامات جسورانه لینکدین به سمت هوش مصنوعی آورده شده است:

  • از زمانی که LinkedIn با جدیدترین فناوری هوش مصنوعی، ChatGPT، به نیروها پیوست، این پلتفرم رو به رشد بوده است (اگر از قبل نمی دانید، مایکروسافت ۱۰ میلیارد دلار در OpenAI سرمایه گذاری کرده است).
  • از آن زمان، آنها مجموعه‌ای از ابزارهای مفید مانند Smart Replies و Resume Assistant را منتشر کرده‌اند – فقط چند نمونه از این که چگونه LinkedIn از قدرت هوش مصنوعی برای ساده‌سازی پیام‌رسانی و تجربه جستجوی شغل شما استفاده می‌کند.
  • لینکدین مقاله‌های مشارکتی را ایجاد کرد، ویژگی‌ای که به چندین سازنده اجازه می‌دهد با هم بر روی یک مقاله تولید شده توسط هوش مصنوعی کار کنند و دیدگاه‌های متفاوتی را در مورد یک موضوع ارائه دهند.
  • هوش مصنوعی فقط برای تایپ کردن عالی نیست. همچنین هنگامی که صحبت از بینش و تجزیه و تحلیل به میان می آید، کمک کننده شگفت انگیزی است. LinkedIn Content Insights را راه‌اندازی کرد، ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی که داده‌هایی را در مورد عملکرد مقاله ارائه می‌دهد. اگر اعداد و ارقام خود را ندانید، نمی توانید بفهمید که آیا بازاریابی شما در مسیر درستی قرار دارد یا خیر.

هدف انقلاب هوش مصنوعی لینکدین تقویت همکاری، تقویت بهترین صداها و کمک به خلاقان برای رسیدن به موفقیت است.
محتوای با کیفیت در مقابل مخاطبان مناسب

حرکت سوپرشارژ لینکدین به سمت هوش مصنوعی

در عرض 3 ماه، تیم هوش مصنوعی LinkedIn توانست ابزارهای جدیدی را بر اساس ChatGPT راه اندازی کند. این AI-gasmic
ویژگی‌ها طوری طراحی شده‌اند که تجربه LinkedIn شما را یکپارچه‌تر و کارآمدتر از همیشه کنند.

بیایید عمیق تر شیرجه بزنیم:

LinkedIn + ChatGPT: یک دوتایی پویا

لینکدین و هوش مصنوعی: چگونه با هم جمع می شوند و چرا اهمیت دارد

لینکدین متعهد است که ما را تشویق کند تا از ChatGPT برای نوشتن پست استفاده کنیم. حداکثر 30 کلمه را وارد کنید، روی پیش نویس کلیک کنید
انتشار دهید و فوراً پیش‌نویسی را برای بازبینی، ویرایش یا انتشار همانطور که هست در دسترس داشته باشید. در آزمایش بتا، این یک حق بیمه خواهد بود.
ویژگی.

و فروشنده دوپامین بودن و صدای برتر در لینکدین مزایای خود را دارد… من به نسخه بتا دسترسی پیدا کردم
برای ابزار Generative AI (بر اساس ChatGPT-4) و من یکی از اولین کسانی هستم که آن را آزمایش کردم. در حالی که در ابتدا چنین است
به عنوان یک ویژگی ممتاز در دسترس است، مزایایی که ارائه می دهد ارزش هر پنی را دارد. پیش نویس را در نظر بگیرید
استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار نوشتن مجازی – جارویس برای تونی استارک یا آلفرد برای بتمن.

می تواند به شما کمک کند:
→ صرفه جویی در زمان
→ بهره وری خود را افزایش دهید.
← مطمئن شوید که پست‌های شما تا حد کمال جلا داده شده‌اند.

Content Turbo Moderation: AI Shield

لینکدین و هوش مصنوعی: چگونه با هم جمع می شوند و چرا اهمیت دارد

بیایید با آن روبرو شویم، ما دائماً در میان انبوهی از محتوای تولید شده توسط کاربر پیمایش می کنیم، بنابراین اینطور نیست
تعجب آور است که مدیریت و مدیریت موثر محتوا در پلتفرم های آنلاین برند شما می تواند باشد
یک کار طاقت فرسا

خوشبختانه، یک راه حل وجود دارد: تعدیل محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی آماده است تا این فرآیند را متحول کند. از جانب
با استفاده از هوش مصنوعی، تعدیل محتوا را می توان خودکار کرد و امکان طبقه بندی کارآمد، پرچم گذاری و حذف محتوای مضر را فراهم کرد.

در اینجا سه ​​راه برای استفاده از قدرت هوش مصنوعی برای تعدیل محتوا وجود دارد:

  • تعدیل محتوای هوش مصنوعی برای متون: از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل لحن، طبقه بندی محتوا و
    نظارت بر نام تجاری و رقیب از طریق زبان طبیعی و پردازش شی
    تکنیک های تشخیص
  • تعدیل محتوای هوش مصنوعی برای تصاویر و ویدیوها: از پتانسیل دید رایانه استفاده کنید
    (Visual-AI) برای شناسایی محتوای ناخواسته یا مضر. با ادغام زبان طبیعی
    پردازش، هوش مصنوعی حتی می تواند محتوای پیشنهادی را در تصاویر تشخیص دهد.
  • تعدیل محتوای هوش مصنوعی برای ضبط صدا: حوزه تجزیه و تحلیل صدا را کاوش کنید
    فن آوری. ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی می توانند صداهای ضبط شده را به متن رونویسی کرده و تن و صدا را تجزیه و تحلیل کنند
    قصد با استفاده از الگوریتم های پردازش زبان طبیعی

به لطف قابلیت‌های فوق‌العاده ChatGPT، مدیریت محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی LinkedIn
با یک توربوشارژر، آن را قدرتمندتر و کارآمدتر از همیشه کرده است.

پشتیبانی شغلی و شغلی در دسترس شماست

همه ما آنجا بوده ایم: آن مصیبت بد شغل یابی:

پیمایش در میان صدها شرکت، نوشتن نامه های پوششی مختلف و تنظیم رزومه خود برای کمک به شما
شما برجسته هستید با ادغام لینکدین با درک زبان طبیعی ChatGPT، کار-
شکار چیزی می شود که دیگر لازم نیست از آن متنفر باشید.

لینکدین و هوش مصنوعی: چگونه با هم جمع می شوند و چرا اهمیت دارد

آیا برای تسلط بر رسانه های اجتماعی آماده اید؟

یک متخصص خبره رسانه های اجتماعی شوید و جدیدترین استراتژی ها را (بر اساس پلتفرم اجتماعی) برای هدایت ترافیک ارگانیک به سایت های رسانه های اجتماعی خود بیاموزید.

اینجا را فشار دهید

این چیزی است که در انتظار شماست:

توصیه های شغلی فوق العاده شخصی که با مشخصات، مهارت ها و علایق منحصر به فرد شما مطابقت دارد. این شبیه است
خواستگار شخصی شما که هر بار شغلی عالی برای شما پیدا می کند. مجرد. زمان.

مجموعه ای منتخب از معرفی کارها که فقط برای شما طراحی شده است. خواهید دید که فکر می کنید،
آنها از کجا می دانستند که این دقیقاً همان چیزی است که من به دنبال آن بودم؟

شبکه سازی راه مورد علاقه شما برای بازاریابی نیست؟ ممکن است نظر خود را تغییر دهید. پلت فرم در حال حاضر
توانایی ارائه مبتکر مکالمه را داشته باشد (درونگراها احتمالاً این را بیشتر دوست دارند)،
رویدادها را توصیه کنید و علایق مشترک را شناسایی کنید. راه برای شکستن یخ – آسان.

LinkedIn علاوه بر کمک به شما در جستجوی شغل، شما را در مسیر شغلی خود نگه می دارد، بنابراین می توانید
این مصاحبه ها را انجام دهید و شغل رویاهای خود را به دست آورید.

اکنون می تواند بازخوردی در مورد رزومه شما ارائه دهد و همچنین مربیگری و راهنمایی برای مصاحبه های شما ارائه دهد. مثل مربی حرفه ای جیبی خودت هست که تو
می تواند به هر جایی برسد

از آنجایی که انقلاب هوش مصنوعی لینکدین همچنان ما را هیجان زده می کند و به گونه ای تکامل می یابد که ما نمی توانیم تصور کنیم، کاملاً درک می کنم که آیا در مورد آینده شبکه های حرفه ای و تأثیر بالقوه آن بر روی کنجکاو هستید.
بازاریابی و فناوری

اگر می خواهید از آخرین اخبار لینکدین و همه چیزهای هوش مصنوعی مطلع شوید، من را در لینکدین دنبال کنید.
شبکه اولین طعم برخی از آخرین به روز رسانی ها و ویژگی های هوش مصنوعی را می گیرد.

لینکدین و هوش مصنوعی: چگونه با هم جمع می شوند و چرا اهمیت دارد