منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • قرقره های اینستاگرام در مقابل TikTok: آنچه باید بدانید

قرقره های اینستاگرام در مقابل TikTok: آنچه باید بدانید

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
قرقره های اینستاگرام در مقابل TikTok: آنچه باید بدانید

قرقره های اینستاگرام در مقابل TikTok: آنچه باید بدانید

آیا نمی دانید که آیا از حلقه های اینستاگرام یا TikTok استفاده کنید؟ هر دو پلتفرم برای بازاریابی عالی هستند، اما باید بدانید که کدام یک برای اهداف منحصر به فرد شما بهتر عمل می کند.

به لطف تعامل خودجوش و گسترده مرتبط با محتوای ویدیویی کوتاه، TikTok به عنوان یک رهبر در دنیای محتوای ویدیویی خلاقانه و سریع شناخته می‌شود. با این حال، اینستاگرام با معرفی قرقره ها به سرعت محبوبیت پیدا می کند و کاربران را تشویق می کند که ویدیوهای کوتاهی را نیز در این پلتفرم ارسال کنند.

هر دو پلتفرم به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا در حین اشتراک‌گذاری پیشنهادات خود، مخاطبان زیادی را به دست آورند. ویژگی‌های شگفت‌انگیز باعث دیده شدن می‌شوند و به کارآفرینان کمک می‌کنند در ساخت برند خلاق باشند.

با این حال، مردم اغلب در مورد اینکه کدام ابزار برای کسب و کارشان بهتر عمل می کند سردرگم هستند. رول های TikTok یا Instagram.

به دنبال پلتفرم مناسب برای رشد برند خود هستید؟ بیشتر بخوانید و ببینید هنگام مقایسه دو پلتفرم رسانه اجتماعی چه چیزی را کشف کردم.

قرقره های اینستاگرام در مقابل TikTok، شش چیز که باید بدانید

بیایید درام های TikTok و Instagram را بر اساس شش عامل مهم بررسی کنیم.

1. مدت.

مدت زمان ویدیوها در اینستاگرام و Tiktok کوتاه است، اما TikTok امکان ضبط ویدیو تا 10 دقیقه را دارد. در حالی که حلقه‌های اینستاگرام فقط ۹۰ ثانیه به شما اجازه می‌دهند تا محتوای ویدیویی فوری، فشرده و ارزشمند بسازید. در حالی که ویدیوهای کوتاه و ۱۰ ثانیه‌ای عالی هستند، ویدیوهای طولانی‌تر راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن پیشنهادات شما، برانگیختن علاقه و ایجاد ارتباط با مخاطبان هدف شما هستند. با ویدیوهای طولانی تر، می توانید ارزش بیشتری به مخاطبان خود ارائه دهید و همچنین اعتماد آنها را جلب کنید. بنابراین اگر می‌خواهید ویدیوهای طولانی‌تری پست کنید، TikTok بهترین گزینه است. فقط مطمئن شوید که از بهترین روش‌ها مانند؛ قلاب های جذاب، صداهای محبوب و چالش های سرگرم کننده برای جلب توجه مشتریان و رساندن پیام شما.

2. ویرایش.

قبل از زدن دکمه ارسال، انجام کارهای نهایی روی ویدیوها ضروری است و این برنامه ها ویژگی های خاصی دارند. با این حال، به نظر می‌رسد که Tiktok با توجه به طیف وسیعی از ویژگی‌ها، در ارائه انعطاف‌پذیری ویرایش بیشتر عمد است. به عنوان مثال، صداهای چهره و بسیاری از جلوه های موجود، ویدیوها را بهبود می بخشند. اینستاگرام که برای تصاویر ساخته شده است، به کاربران این امکان را می دهد که از فیلترهایی استفاده کنند تا ظاهر را تا حدی بهبود بخشند.

به طور مشابه، TikTok با «ذخیره و واترمارک» نیز سخاوتمندانه عمل می کند، می توانید ویدیوهای خود را با واترمارک در رول دوربین خود ذخیره کنید، بنابراین از محتوای خود محافظت کنید. متاسفانه قرقره ها هنوز گزینه “ذخیره” را به ویژگی های خود اضافه نکرده اند.

راهنمای نصب رایگان تبلیغات Tiktok

3. ارائه صدا/صوت

طیف وسیعی از صداهای موجود برای جفت شدن با ویدیوهای شما، قوی ترین نقطه قوت Tiktok است. از صداها/موسیقی های محبوب گرفته تا صداهای تولید شده توسط کاربر، کارهای زیادی وجود دارد که صاحبان مشاغل می توانند انجام دهند، و من آزادی استفاده از صداهای مرتبط مختلف را برای ویدیوهایم دوست دارم. همچنین، موسیقی/صدا همیشه داستان را بهتر بیان می کند. از آنجایی که اینستاگرام در مورد نقض کپی رایت سختگیرانه عمل می کند، به کاربران توصیه می شود که آثار اصلی خود را به اشتراک بگذارند و به محتوای دیگران توجه لازم را داشته باشند. اما اگر در اکانت سازنده اینستاگرام هستید، می توانید موسیقی های به روز را به اشتراک بگذارید. Instagram Rolls به کاربران اجازه می دهد تا صدا و ویدیوهای Tiktok را به برنامه وارد کنند.

4. اینستاگرام در مقابل TikTok در دید.

به عنوان یک صاحب کسب و کار TikTok، دیده شدن در مقابل مخاطب ایده آل شما یکی از اهداف اصلی شما است. در مقایسه، بازدیدهای حلقه اینستاگرام بیشتر از فالوورهای موجود است. در مقابل، کاربرانی غیر از دنبال کنندگان شما می توانند ویدیوهای TikTok شما را کشف کنند. هر دو پلتفرم منحصراً برای دیده شدن برند کار می‌کنند، اما اگر می‌خواهید کشف انبوه و رشد سریع داشته باشید، TikTok مکانی است که باید به آن بروید. شانس بیشتری برای ویروسی شدن در TikTok نسبت به اینستاگرام دارید.

5. تجزیه و تحلیل.

نقش‌ها، لایک‌ها، کامنت‌ها، دسترسی و ذخیره‌ها را به‌عنوان تعامل بلادرنگ اندازه‌گیری می‌کنند. از سوی دیگر، TikTok نمای نمایه، اطلاعات فالوور، اطلاعات محتوا، اشتراک‌گذاری، زمان صرف شده برای تماشای ویدیوها، منابع ترافیک و موارد دیگر را گزارش می‌کند. همچنین، Tiktok در تجزیه و تحلیل خود بسیار دقیق است و معیارهای خاصی را برای اندازه گیری تعامل در اختیار کاربران قرار می دهد. اینستاگرام به طور کلی همچنین تجزیه و تحلیل های عمیقی ارائه می دهد و یک نمای کلی از عملکرد کلی حساب شما به اشتراک می گذارد.

6. الگوریتم.

نحوه عملکرد الگوریتم برای کمک به فالوورها برای دیدن محتوای من یک مشکل است. بنابراین، متوجه شدم که TikTok به کاربران بیشتری برای تماشای ویدیوهای من کمک می کند، در حالی که درام فقط دنبال کنندگان موجود را تغذیه می کند. قرقره‌ها گاهی ویدیوها را با واترمارک TikTok مبهم می‌کنند و الگوریتم ویدیوهای توسعه‌یافته و ویرایش شده در اینستاگرام را ترجیح می‌دهد. به همین دلیل است که به شما توصیه می کنم ویدیوهای TikTok خود را در حلقه های اینستاگرام قرار ندهید. با این حال، الگوریتم های اینستاگرام و تیک تاک به طور مداوم در حال تغییر هستند تا نیازهای روزافزون کاربران را برآورده کنند. توجه به این تغییرات و تنظیم استراتژی های بازاریابی در مواقع ضروری بسیار مهم است.
پس کدام اپلیکیشن را ترجیح می دهید؟ هر دو پلتفرم برای کمک به برجسته شدن برندها، به لطف شباهت های فراوانشان، عالی هستند. در جایی که TikTok انعطاف‌پذیری بیشتری ارائه می‌دهد و به شما بینشی در مورد نحوه ایجاد محتوایی که منجر به رشد کسب‌وکار می‌شود، می‌دهد، اینستاگرام یک پلت فرم عالی برای ایجاد تصویر مناسب برای برند شما است. مهم نیست که در کجای کسب و کار خود هستید، تجزیه و تحلیل اهداف کسب و کار به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا حلقه های اینستاگرام برای شما مناسب هستند یا نتایج بیشتری در TikTok دریافت خواهید کرد.

قرقره های اینستاگرام در مقابل TikTok: آنچه باید بدانید