
متا اخیراً اعلام کرده است که کسبوکارها از این پس میتوانند تبلیغات را در صفحه اصلی کاوش اینستاگرام از طریق API بازاریابی اینستاگرام قرار دهند.
در بیانیه رسمی توضیح داده شده است: «اکنون کسب و کارها میتوانند تبلیغات را در صفحه اصلی «کاوش» قرار دهند، وبای که افراد در اولین باری که به برگه «کاوش» میرسند میبینند.
تبلیغات کاوش به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که کمپین ها را به مخاطبان بیشتری گسترش دهند. بسیاری از تبلیغکنندگان میخواهند بخشی از آنچه از نظر فرهنگی مرتبط و مرتبط است، باشند. این را می توان با دستیابی به افرادی که می خواهند چیز جدیدی کشف کنند به دست آورد.
بررسی کنید که تبلیغات بذر اینستاگرام بهصورت کاشیهای 2×2 در شبکه کاوش، با نام حساب تبلیغکننده، برچسب «حمایتشده» و دکمه فراخوان برای اقدام به انتخاب شما ظاهر میشوند.
مردم میتوانند روی کاشی کلیک کنند تا آگهی را در فید خود ببینند و برای دیدن ترکیبی از پستها و تبلیغات ارگانیک به پیمایش ادامه دهند. کاربران همچنین میتوانند با کلیک بر روی نام حساب کاربری به نمایه اینستاگرام یا دکمه تماس برای اقدام (به عنوان مثال، «بیشتر بیاموزید») برای بازدید از وبسایت/صفحه فرود آگهیدهنده کلیک کنند.
صرف نظر از احساسات شما نسبت به متا، آنها تا ژانویه 2022 صاحب سه مورد از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی هستند. وقتی صحبت از تبلیغات به میان می آید نمی توان آنها را نادیده گرفت.
اینستاگرام همچنین در حال آزمایش با “تبلیغات چند تبلیغ کننده” است، که پس از تعامل با یک تبلیغ، تبلیغات دیگر از مشاغل با محصولات یا خدمات مرتبط را به کاربران نشان می دهد.
دادههای عملکرد تبلیغات برای صفحه اصلی Instagram Explore در گزارشهای سطح قرارگیری موجود است.
تبلیغات کاوش اینستاگرام در صورت نیاز برند شما به این موارد کمک می کند:
- افزایش تعامل: اگر کاربران آنچه را که می بینند دوست داشته باشند، احتمالاً با لایک کردن، نظر دادن یا به اشتراک گذاری با محتوا ارتباط برقرار می کنند. در نتیجه، هنگامی که آنها مطالب شما را از طریق صفحه کاوشگر کشف می کنند، می تواند تعامل برند را افزایش دهد.
- افزایش فالوور: هر روز بیش از 200 میلیون حساب کاربری به صفحه کاوش اینستاگرام دسترسی دارند. این نشان دهنده 15٪ از کل کاربران است. ناگفته نماند که شانس خوبی برای به دست آوردن برخی از آنها به عنوان فالوور جدید دارید.
- افزایش فروش: مطمئن نیستم، اما صفحه تحقیق ممکن است پست های اینستاگرام قابل خرید شما را نشان دهد. افزایش فروش می تواند به این دلیل باشد که افراد بیشتری چیزهای شما را پیدا می کنند.
قالبهای تبلیغاتی جدید و AR
حلقهها – فرمت ویدیوی متا به سبک TikTok، تبلیغات پس از حلقه را نشان میدهد که 4 تا 10 ثانیه قابل رد شدن هستند و تبلیغات ویدیویی مستقلی هستند که پس از پایان حلقه پخش میشوند، و تبلیغات چرخ و فلک تصویری برای حلقههایی که تبلیغاتی با پیمایش افقی هستند، شامل 2 تا 10 آگهی تصویری که فقط در پایین محتوای فیس بوک Reels نمایش داده می شود.
اینستاگرام از آخرین پیشرفتهای تکنولوژی متا با فرمت تبلیغاتی جدیدی که واقعیت افزوده (AR) را برای افزودن یک عنصر تعاملی به تبلیغات ترکیب میکند، استفاده خواهد کرد. با استفاده از مثال متا، یک شرکت مبلمان میتواند از فیلترهای واقعیت افزوده استفاده کند تا به کاربران اجازه دهد تا فضای زندگی رویایی را طراحی کنند – همه اینها بدون ترک فید اینستاگرام خود.
این امر برای برندهای کوچک، متوسط و بزرگ به طور یکسان مهم است، زیرا گامی بزرگ به سمت فناوری هوش مصنوعی است که در کانون تبلیغات قرار می گیرد.
با ایجاد ظاهری جدید به Reels، Explore و AR، Meta میتواند به تبلیغکنندگان و سازندگان کمک کند. آیا این به درآمد واقعی و فروش بیشتر برای برندها تبدیل خواهد شد؟ اگرچه هیچ قطعیتی وجود ندارد، دادههای اولیه مثبت به نظر میرسند و ممکن است توجه را از سرفصلهای منفی که در چند هفته گذشته متا را تحت تأثیر قرار داده است، دور کند.