منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • سیلی بعدی گوگل؟ چگونه برای سیاست به روز شده گوگل در مورد الزامات مقصد آماده شویم

سیلی بعدی گوگل؟ چگونه برای سیاست به روز شده گوگل در مورد الزامات مقصد آماده شویم

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
سیلی بعدی گوگل؟ چگونه برای سیاست به روز شده گوگل در مورد الزامات مقصد آماده شویم

روندهای فعلی بازاریابی

ماه آینده (اکتبر 2022)، Google خط‌مشی مورد نیاز را برای مقاصدی که نیاز به نمایش آگهی‌های مقصد دارند به‌روزرسانی می‌کند. (یعنی وبلاگ ها و صفحات فرود) از استانداردهای ائتلاف برای تبلیغات بهتر پیروی کنید. تأثیر آن بر ناشران و تبلیغ‌کنندگان می‌تواند قابل توجه باشد، زیرا آنها عادت دارند کنترل بیشتری بر روی مکان‌های تبلیغاتی خود داشته باشند.

برای کمک به شما برای آماده شدن برای الزامات سیاست تبلیغاتی جدید، فهرست منابعی را گردآوری کرده‌ایم که شامل اطلاعاتی در مورد انتظارات و نحوه استفاده از بهترین شیوه‌ها است.

الزامات به روز شده چیست؟

الزامات به روز شده این است که تجربیات تبلیغات در صفحات فرود با استانداردهای ائتلاف برای تبلیغات بهتر مطابقت داشته باشد. این بدان معناست که تبلیغات باید کمتر مزاحم و کاربرپسندتر باشد. گوگل هنگام تشخیص آزاردهنده بودن یک تجربه تبلیغاتی، فاکتورهای مختلفی را در نظر می گیرد. این موارد شامل تعداد تبلیغات در صفحه، چیدمان و محل قرارگیری آنها و میزان نفوذ آنها می شود.

طبق گفته گوگل، تبلیغاتی که استانداردهای Better Ads را ندارند به شرح زیر است:

بر روی دسکتاپ

  • تبلیغات پاپ آپی
  • پخش خودکار تبلیغات ویدیویی با صدا
  • تبلیغات پیشروی شمارش معکوس
  • تبلیغات چسبناک بزرگ

روی تلفن همراه

  • تبلیغات پاپ آپی
  • تبلیغات پیش از پخش (تبلیغاتی که قبل از بارگیری محتوا در صفحه موبایل ظاهر می شوند)
  • تراکم تبلیغات بیش از 30 درصد
  • فلش تبلیغات متحرک
  • پخش خودکار تبلیغات ویدیویی با صدا
  • تبلیغات پیشروی شمارش معکوس
  • تبلیغات اسکرول تمام صفحه
  • تبلیغات چسبناک بزرگ

اگر صفحات فرود شما مطابق با استانداردها نباشند، Google از طریق گزارش Ad Experience به شما اطلاع می‌دهد و هر گونه تبلیغاتی که به مقصدی غیرمنطبق منجر شود بلافاصله رد می‌شود.

چرا گوگل این کار را می کند؟

پاسخ ما: مسدود کننده های تبلیغات

پاسخ گوگل: برای بهبود تجربه کاربری یک تجربه تبلیغاتی بد می تواند کل تجربه آنلاین کاربر را خراب کند و گوگل می خواهد از آن جلوگیری کند. پس از همه، کاربران خوشحال برای تجارت خوب هستند.

گوگل با کمک این تغییرات تصمیم گرفت ائتلاف برای تبلیغات بهتر. همانطور که در سایت آنها بیان شده است، “ائتلاف برای استانداردهای تبلیغات بهتر، تجربیات تبلیغاتی را شناسایی می کند که کمتر از آستانه پذیرش مصرف کننده است و به احتمال زیاد باعث می شود کاربران مسدود کننده های تبلیغاتی را نصب کنند. بیش از 150000 کاربر تاکنون در تحقیقات ائتلاف برای توسعه مجموعه ای از استانداردها برای تبلیغات بهتر شرکت کرده اند.1

مطابق با ائتلاف برای تبلیغات بهتر:

  • تبلیغ کنندگان ممکن است از استانداردهای بهتر تبلیغات برای اطلاع رسانی در مورد طراحی و اجرای کمپین استفاده کند
  • ناشران و توسعه دهندگان برنامه می توانند از استانداردهای تبلیغات بهتر برای توسعه تجربیات بهبود یافته برای مخاطبان خود استفاده کنند
  • پلتفرم های فناوری تبلیغات ممکن است از استانداردهای تبلیغات بهتر در فرآیند توسعه برای تجارب تبلیغاتی جدید استفاده کند
  • تامین کنندگان فناوری اندازه گیری می تواند از استانداردهای تبلیغات بهتر برای توسعه راه های جدید برای اندازه گیری نفوذ بازار از تجربیات تبلیغاتی ترجیحی کاربر استفاده کند.

این برای شما چه معنایی دارد؟

این سیاست جدید ارائه شده توسط گوگل منجر به تجربه کاربری بهتر برای کاربران اینترنت می شود و همچنین به افزایش درآمد صاحبان وب سایت هایی که تبلیغات نمایش می دهند کمک می کند. برای رعایت الزامات به روز شده، صاحبان وب سایت باید از استفاده از هر یک از انواع تبلیغات فوق در صفحات خود اجتناب کنند.

به این ترتیب آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که تبلیغات آنها آزاردهنده یا مزاحم تلقی نمی شود و در نتیجه توسط گوگل جریمه نمی شود. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند اقداماتی را برای بهبود طرح کلی و طراحی تبلیغات خود انجام دهند تا استفاده از آنها آسان تر شود.

اگر صاحب وب سایت هستید، مهم است که اقدامات لازم را برای آماده شدن برای خط مشی به روز شده Google در مورد الزامات مقصد انجام دهید. به این ترتیب می توانید از هرگونه مجازات احتمالی جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما با استانداردهای جدید مطابقت دارد. علاوه بر این، می توانید با ایجاد تجربیات تبلیغاتی بهتر برای بازدیدکنندگان خود، به بهبود تجربه کاربری کلی سایت خود کمک کنید.

چگونه می توانید تهیه کنید؟

در اینجا چند مرحله برای آماده شدن برای خط مشی به روز شده Google در مورد الزامات مقصد آمده است:

  • خط مشی به روز شده را برای الزامات مقصد مرور کنید: الزامات خط‌مشی به‌روز شده را بخوانید تا بتوانید مطمئن شوید کار تبلیغاتی شما مطابقت دارد. می توانید اطلاعات بیشتر را در وب سایت ائتلاف برای استانداردهای تبلیغات بهتر بیابید.
  • ایجاد تجارب تبلیغاتی بهتر: با ایجاد تجارب تبلیغاتی بهتر، برای بهبود تجربه کاربری کلی وب سایت خود قدم بردارید. این شامل اجتناب از قالب های تبلیغاتی مزاحم و قرار دادن تبلیغات در مکان های استراتژیک است.
  • بر عملکرد سایت خود نظارت کنید: بر عملکرد وب سایت خود نظارت کنید تا مطمئن شوید که استانداردهای گوگل را رعایت می کند. می‌توانید از ابزارهایی مانند Google PageSpeed ​​Insights برای کمک به شناسایی مشکلات احتمالی استفاده کنید.
  • بر عملکرد تبلیغات خود نظارت کنید: حساب تبلیغاتی خود را زیر نظر بگیرید تا مطمئن شوید که تمام تجربیات تبلیغاتی شما با الزامات قوانین جدید مطابقت دارد. می‌توانید از گزارش تجربه آگهی Google برای کمک به شناسایی مشکلات احتمالی استفاده کنید.

با دنبال کردن این مراحل، می توانید اطمینان حاصل کنید که سایت شما با خط مشی الزامات مقصد به روز شده گوگل مطابقت دارد و کاربران شما تجربه مثبتی در سایت شما دارند.

نکاتی برای ایجاد تجربه تبلیغاتی بهتر

این نکات را در نظر داشته باشید تا تجربه‌های تبلیغاتی بهتری برای کاربران خود ایجاد کنید و از خط‌مشی به‌روز شده Google در مورد الزامات مقصد خودداری کنید.

1. مطمئن شوید که تبلیغات سایت شما با محتوای سایت شما مرتبط است. تبلیغات بی ربط می تواند برای کاربران مزاحم و آزاردهنده باشد.

2. تبلیغات ثابت را در سراسر سایت خود حفظ کنید. تبلیغاتی که در مکان‌های غیرمنتظره قرار می‌گیرند می‌توانند برای کاربران اختلال ایجاد کنند.

3. به محل قرارگیری تبلیغات خود دقت کنید و مطمئن شوید که در مکان هایی قرار نگرفته اند که باعث تداخل یا تداخل با تجربه کاربر در سایت شما شود.

4. مطمئن شوید که تبلیغات زیادی در سایت شما وجود ندارد. تبلیغات بیش از حد می تواند برای کاربران طاقت فرسا و مزاحم باشد.

یا دستورالعمل های کلی ما را دنبال کنید: اگر تجربه تبلیغاتی شما را در سایر وب سایت ها آزار می دهد (ما به توزیع کنندگان کلیک طعمه شما نگاه می کنیم)باعث آزار کاربران وب سایت شما می شود.

اگر قوانین را زیر پا بگذارید چه اتفاقی می افتد؟

اگر خط‌مشی الزامات مقصد به‌روز شده را نقض کنید، ممکن است تبلیغات شما تأیید نشود و حساب شما در معرض خطر تعلیق قرار گیرد. به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید تبلیغات شما با قوانین جدید مطابقت دارد قبل از اعمال آنها.

نتیجه

خط مشی الزامات مقصد به روز شده گوگل تنها نمونه دیگری از نحوه برخورد این شرکت با تبلیغات بد است. در حالی که این ممکن است برای ناشران و تبلیغ‌کنندگانی که عادت دارند کنترل بیشتری بر مکان‌های تبلیغاتی خود داشته باشند ناامیدکننده باشد، مهم است که به خاطر داشته باشید که این تغییرات برای بهبود تجربه کاربر انجام می‌شود.

با رعایت نکات این مقاله، می توانید اطمینان حاصل کنید که عملکرد تبلیغات شما مطابق با استانداردهای جدید است و از جریمه های گوگل جلوگیری کنید.

TL;DR – تبلیغاتی که تجربه مرور کاربر را مختل می کند، از استانداردهای تبلیغاتی بهتری پیروی نمی کند و توسط Google تأیید نخواهد شد.