منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • سه راه برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان فوری یا سرنخ

سه راه برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان فوری یا سرنخ

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
سه راه برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان فوری یا سرنخ

سه راه برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان فوری یا سرنخ

قبلاً گفته‌ایم و دوباره می‌گوییم: تبدیل‌ها نتیجه نهایی شماست. شما می‌توانید بهترین سئو، بهترین روابط، و اشتراک‌های اجتماعی بیشتری از آنچه که تا به حال فکر می‌کردید داشته باشید، اما اگر کسی تغییر نکند، معنای زیادی نخواهد داشت.

برای بسیاری از شرکت ها، تبدیل به معنای خرید است، اما این اصطلاح می تواند فراتر از ارزش پولی باشد. اصطلاح “تبدیل” به شما می تواند به معنای پر کردن یک فرم، تبدیل شدن به یک رهبر، تماس با تیم خود و موارد دیگر باشد.

هدف فروش نهایی شما هر چه باشد، اگر می خواهید به رشد و توسعه خود ادامه دهید، رسیدن به آن بسیار مهم است.

1. روی آن CTA ها کار کنید

فراخوان برای اقدام چیزی است که افراد را به سمت پایین قیف فروش شما سوق می دهد. حتما آنها را جدی بگیرید.

صدها روش مختلف وجود دارد که یک شرکت می تواند یک فراخوان برای اقدام ایجاد کند. هنگام ایجاد فراخوان برای اقدام خود در وب سایت خود، برخی از این نکات را در نظر بگیرید:

سه راه برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان فوری یا سرنخ
کار و حرفه شرکتی. منشی متمرکز در حال انجام کارهایش با لپ تاپ در اتاق اداری دنج.
  1. اندازه: شما می‌خواهید که دکمه فراخوانی شما به راحتی قابل مشاهده باشد، اما نه بسیار زیاد. وب‌سایت‌هایی با پیام‌ها و پیوندهای بزرگ دعوت به اقدام می‌توانند برای بسیاری از بازدیدکنندگان سایت مانند هرزنامه به نظر برسند، اما تماس‌های کوچک ممکن است از بین بروند (و احتمالاً خواننده‌ای را که می‌خواهد آنها را دنبال کند گیج کند).
  2. فرکانس: مهم است که دکمه ها و پیام های دعوت به اقدام شما در سراسر صفحه پراکنده باشند. بسیاری از تازه واردان تنها شامل یک بخش فراخوان برای اقدام هستند، اما بهتر است به بازدیدکنندگان سایت گزینه های زیادی برای ادامه در وب سایت خود بدهید. زیاده‌روی نکنید، اما حداقل سه راه مختلف برای خرید یا فعال شدن در شرکت شما داشته باشید.
  3. محل: مطمئن شوید که حداقل یک فراخوان برای اقدام در قسمت قابل مشاهده صفحه قرار داده اید. این اطمینان حاصل می کند که مردم گام های بعدی را که می توانند بردارند (به خصوص اگر محتوا را نخوانند) ببینند.
  4. تصاویر: تصاویر همیشه محتوا را هیجان انگیزتر می کنند. این جایی است که معمولاً چشم خواننده جلب می شود، بنابراین شما کاملاً می خواهید یک تصویر را در فراخوان خود بگنجانید. تصویر می تواند کوچک و در کنار متن یا بخشی از متن باشد، فقط مطمئن شوید که زیاد مزاحم نباشد و بازدیدکنندگان همچنان بتوانند محتوای صفحه را بخوانند.
  5. رنگ: مهمترین چیزی که در مورد رنگ باید به خاطر بسپارید این است که متن همچنان قابل خواندن است. مطمئن شوید که پس‌زمینه در تضاد مستقیم با متن دکمه فراخوان برای اقدام باشد. همچنین، مطمئن شوید که رنگ این دکمه با بقیه وب سایت شما متفاوت است (در حالی که همچنان مطابقت دارد). این به جلب توجه شما به دعوت شما کمک می کند.
  6. ارتباط: در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید که مردم بر روی دکمه دعوت به اقدام شما کلیک کنند، اما همیشه افرادی هستند که روی یک تصویر یا لوگوی شما کلیک می‌کنند. اطمینان حاصل کنید که این جنبه‌های وب‌سایت شما نیز بازدیدکنندگان سایت را به صفحه دعوت به اقدام شما می‌فرستد.
  7. صدا: سعی کنید از شرط بندی منفعل اجتناب کنید. به بازدیدکنندگان سایت خود بگویید که چه کاری را می خواهید آنها انجام دهند به شیوه ای واضح و مختصر. اگر معامله ای دارید که برای همیشه وجود نخواهد داشت، به بازدیدکنندگان سایت خود اطلاع دهید. تا جایی که ممکن است اطلاعات را در کمترین کلمه ارائه دهید و مطمئناً کلیک های بیشتری دریافت خواهید کرد.
  8. ملاحظات موبایل: همیشه باید به خاطر داشته باشید که وب سایت یا پیام بازاریابی ایمیلی شما را می توان با تلفن همراه مشاهده کرد. اطمینان حاصل کنید که دکمه تماس برای اقدام شما به اندازه کافی بزرگ است تا کلیک‌کننده‌های انگشتانتان به اندازه کافی بزرگ باشد و مطمئن شوید که تصاویر شما می‌توانند سریع و واضح در موبایل بارگیری شوند. تعداد زیادی پلاگین CTA وجود دارد که این مرحله را برای شما آسان تر می کند.
  9. دکمه های فراخوان ثانویه: بسیاری از بازدیدکنندگان سایت آماده خرید فوری نیستند، بنابراین خوب است که گزینه دیگری برای آن افراد داشته باشید. اگر تغییری وجود دارد که شخصی در مورد آن به اطلاعات بیشتری نیاز دارد، دکمه «اطلاعات بیشتر» را معرفی کنید و دکمه اصلی فراخوان برای اقدام را در آن صفحه قرار دهید.
  10. از CTA های خود در سراسر کانال خود استفاده کنیدج) زمانی که صحبت از تبدیل ها به میان می آید، سازگاری کلیدی است. مردم در دو یا سه جا همان رنگ‌ها و جمله‌ها را می‌بینند و نسبت به اقدام بسیار مطمئن‌تر می‌شوند. از CTA خود به عنوان صفحه پایانی در یوتیوب، در رسانه های اجتماعی خود و البته در امضای ایمیل نمایندگان خود هنگام تماس با مشتریان احتمالی خود استفاده کنید. از بازاریاب خود بخواهید یک امضای ایمیل، شامل CTA اصلی و نام تجاری شما ایجاد کند، و متوجه خواهید شد که ایمیل های شرکت شما بسیار بهتر تبدیل می شوند.
سه راه برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان فوری یا سرنخ

همچنین می‌توانید از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارائه ایده‌هایی برای CTAهای خلاقانه استفاده کنید، اگر احساس می‌کنید گیر کرده‌اید:

سه راه برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان فوری یا سرنخ

2. قیف های فروش خود را کوتاه کنید

آیا می دانید چرا بیشتر بازدیدکنندگان یا مشتریان بالقوه سایت خود را از دست می دهید؟

قیف تبدیل شما خیلی طولانی است.

ارسال ایمیل به این طرف و آن طرف، زمان انتظار صرف شده در انتظار پاسخ، صورت‌حساب دستی، برنامه‌های متناقض همگی می‌توانند بسیاری از افراد را از برند شما دور کنند.

راه حل: قیف فروش خود را کوتاه کنید.

آنچه را که می توانید خودکار کنید، خودکار کنید و به بازدیدکنندگان سایت خود اجازه دهید فوراً تبدیل کنند.

در اینجا چند راه برای انجام این کار وجود دارد:

  • با استفاده از فناوری‌هایی مانند پاسخ صوتی تعاملی (IVR) که با مشتریان احتمالی شما ارتباط برقرار می‌کند، اطلاعات مربوط به درخواست‌های مشتری را جمع‌آوری می‌کند و حتی به آنها کمک می‌کند تا فوراً خرید کنند، پشتیبانی تلفن خود را افزایش دهید.
  • از قرارهای ملاقات فوری استفاده کنید: به بازدیدکنندگان سایت خود اجازه دهید تا با کلیک بر روی پیوند و انتخاب روز و ساعتی که برای آنها مناسب است، فوراً با شما قرار ملاقات بگذارند. دارای فناوری رزرو آنلاین است که می توانید برای آن استفاده کنید و حتی پرداخت ها و یادآوری ها را برای شما مدیریت می کند تا بازدیدکنندگان سایت خود را فوراً به مشتری تبدیل کنید.
  • فرآیند صدور صورت‌حساب را به‌طور خودکار انجام دهید، به بازدیدکنندگان سایت شما این امکان را می‌دهد تا بدون اینکه منتظر بمانند تیم شما با فاکتور به آنها پاسخ دهد، فوراً پرداخت کنند. بسته به ماهیت کسب و کارتان، ابزارهایی مانند Quickbooks یا PayKickstart می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند.
سه راه برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان فوری یا سرنخ
زن تاجر در محل کار مکانی مدرن و راحت برای کار. تاجر شاد با موهای بور با استفاده از گوشی هوشمند پشت میز نشسته و به دوربین نگاه می کند.

چیزی که می تواند به عنوان یک چتر برای بسیاری از مواردی که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم در نظر گرفته شود این است که فرآیند پرداخت شما باید بهینه شود. این امر فراتر از طول و سرعت است – باید ایمن به نظر برسد، بصری باشد، استفاده از آن آسان باشد و به کمترین مقدار ممکن ورودی نیاز داشته باشد، در حالی که همچنان داده های مورد نیاز برای بازاریابی آینده را در اختیار شما قرار می دهد.

پرداخت را از هر طریق ممکن بهینه کنید! خرید کردن با شما را برای مردم آسان کنید.

2. از بازاریابی مجدد یوتیوب استفاده کنید

اگرچه این روزها چندین کانال بازاریابی مجدد قدرتمند در دسترس مشاغل وجود دارد، یوتیوب اغلب نادیده گرفته می شود. و این مایه شرمساری است. یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است که هر ماه میلیاردها کاربر فعال دارد. تکمیل استراتژی بازاریابی شما برای چنین پلتفرم بزرگی می تواند مزایای زیادی برای شرکت ها داشته باشد، و چیزی که بسیاری متوجه می شوند این است که جنبه بازاریابی مجدد YouTube دارای پتانسیل بسیار زیادی است.

حضور در یوتیوب راهی عالی برای تولید سرنخ‌های با کیفیت بیشتر برای کمک به پیشبرد کسب و کار شما است.

سه راه برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان فوری یا سرنخ
روی پس زمینه تمرکز کنید. عکسی از یک استند دارای مداد و خودکارهای رنگی روی میز در یک دفتر مدرن است. کارمند دفتری که کارش را با لپ تاپ انجام می دهد.

دلیل اینکه یوتیوب برای بازاریابی مجدد بسیار عالی است نه تنها این واقعیت است که آنها مخاطبان زیادی دارند، بلکه خود پلتفرم (یا موتور جستجو) به شما امکان می دهد لیست های بازاریابی مجدد را با مخاطبان هدف بر اساس نوع محتوایی که بیننده معمولا تماشا می کند ایجاد کنید. حتی اگر آن محتوا متعلق به شما نباشد. این چندین مزیت مختلف را به شما ارائه می دهد، که بسیاری از آنها یا ضعیف تر هستند یا زمانی که به بازاریابی مجدد در Google فکر می کنید وجود ندارند:

  • ROI بهتر. بازاریابی مجدد تقریبا همیشه نتایج بهتری نسبت به اجرای یک تبلیغ برای جذب کاربران جدید دارد. همچنین می‌توانید به‌جای استفاده از نمایش‌ها یا تعداد بازدیدهای ویدیوی خود، هزینه هر بازدید را بهینه کنید تا بازدهی بالاتری داشته باشید.
  • تبلیغات طولانی تر. برخلاف رسانه‌های اجتماعی که در آن شما فقط چند جمله برای جلب توجه دیگران دارید یا تبلیغاتی که در آن محدودیت کاراکتر دارید، یوتیوب به شما 30 ثانیه فرصت می‌دهد تا در یک ویدیو به جای یک تبلیغ ثابت و تصویر، موارد خود را در یک ویدیو مطرح کنید.
  • تعامل بهتر. کاربر معمولی اینترنت زمان بیشتری را در یک وب سایت دارای ویدئو صرف می کند. از آنجایی که افراد بیشتری به جای خواندن مقالات علاقه مند به تماشای ویدیوها هستند، شانس زیادی وجود دارد که به یک گروه کاملاً جدید و مرتبط از افراد دسترسی پیدا کنید (علاوه بر تعداد زیادی بازدیدکننده که قبلاً صحبت شد).
  • مکان یابی. YouTube در مورد مکان یابی بسیار مفید است، مانند سایر کمپین های بازاریابی مجدد که ممکن است در پلتفرم های دیگر اجرا کنید.
  • محبوبیت برند. به عبارت دیگر، مزایای بازاریابی مجدد سنتی هستند. این شامل ماندن در رادار بیننده و اغلب جلب توجه آنها است. این به ایجاد آگاهی از نام تجاری کمک می کند و به کاربران هدف گزینه های تکراری بیشتری برای تعامل با برند شما، YouTube یا موارد دیگر می دهد.
گواهینامه بازاریابی محتوا

آیا می خواهید در بازاریابی محتوا گواهینامه دریافت کنید؟

از ابزارها و کانال‌ها استفاده کنید تا به طور قابل پیش‌بینی و سودآوری آگاهی، سرنخ‌ها، فروش و ارجاع‌ها را افزایش دهید – همه چیزهایی که برای تبدیل شدن به یک استاد بازاریابی دیجیتال واقعی باید بدانید. اینجا را کلیک کنید

پس این چه ربطی به سرنخ ها دارد؟ برای شروع، تمام نکات ذکر شده در بالا به شما کمک می کند تا افراد را به صفحه خود بازگردانید و امیدواریم به افراد کمک کند تا با صفحه شما ارتباط برقرار کنند. با توجه به ماهیت YouTube و ویژگی‌های بازاریابی مجدد پیشرفته در AdWords، می‌توانید با هر کسی که ویدیوی شما را به اشتراک می‌گذارد بازاریابی مجدد کنید.

مشتریان فعلی خود را فراموش نکنید!

جذب مشتریان جدید برای بسیاری از شرکت های تجارت الکترونیک اولویت اصلی است. در حالی که این مهم است، بسیار مهم است که مشتریان فعلی و بازگشتی خود را فراموش نکنید. احتمال اینکه این کاربران خرید دیگری از سایت شما انجام دهند بسیار بیشتر از احتمال انجام اولین معامله توسط کاربر جدید است.

در هنگام تسویه‌حساب، مشوق‌هایی را به مشتریان بازگشتی ارائه دهید یا پس از خرید ایمیل‌های پاداش ارسال کنید. همیشه اهمیت بازگشت مشتریان را به خاطر داشته باشید.

سه راه برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان فوری یا سرنخ