
96 قله کوه در ایالات متحده وجود دارد که ارتفاع آنها حداقل 14000 فوت است. کلرادو با 53 سال بیشترین تعداد ایالت را دارد. هدف کلی این است که سعی کنیم تمام 53 قله را صعود کنیم. هیچکدام آسان نیستند، اما بسیاری از آنها فقط پیاده روی های طولانی و زیبا هستند. با این حال، در نهایت، آنها را به پایان می رسانید و باید صعودهای چالش برانگیزی را انجام دهید.
تابستان گذشته من و پسرم به کوهستان برفی رفتیم. سریع ترین و ایمن ترین راه صعود از طریق یک برف شیب دار است که بیشتر قسمت های کوه را در تابستان می پوشاند. تبر یخ و چکمه های جک از تجهیزات ضروری هستند. زمانی که مشغول خرید گربه بودم، با یک جفت به قیمت بیش از 20 دلار روبرو شدم. مطمئناً، آنها از شرکتی بودند که من هرگز نامش را نشنیده بودم، فقط 2 نظر مشتری داشتند و کسری از قیمت رقبای نام تجاری بودند. اما قیمت مناسب بود! من آنها را خریدم.
قصد کشتن من را دارید؟ بله آیا آنها مانع رسیدن من به قله شدند؟ بله، آنها فقط زمانی از هم پاشیدند که من بیشترین نیاز را به آنها داشتم، در حالی که پسرم به شکوه و افتخار ابدی رفت. گاهی اوقات سرمایه گذاری نکردن روی ابزارهای مناسب می تواند در نهایت هزینه بسیار بیشتری برای شما داشته باشد. در بازاریابی هم همینطور است.
تبلیغات و اسناد
اگر بودجه بازاریابی را مدیریت می کنید، می دانید که چقدر پول صرف دو حوزه مهم می شود: رسانه های پولی و فناوری بازاریابی. این پست در مورد تلاقی این دو چیز است. یعنی، لینکدین رهبر تبلیغات B2B و شماره 1 برنامه تخصیص بازاریابی B2B، Bizible. هر یک ارزش منحصر به فرد به ارمغان می آورد، و اکنون از طریق یکپارچگی بهبود یافته متصل شده اند، ارزش ترکیبی آنها کاملاً کوهستانی شده است! بازاریابان هرگز در موقعیت بهتری برای شکستن ابرها و قدم گذاشتن بر اوج مهارت بازاریابی خود نبوده اند.
تبلیغات لینکدین ابزار قدرتمندی برای بازاریابان B2B است. مطمئناً، تبلیغات لینکدین ممکن است کمی بیشتر از برخی رقبا هزینه داشته باشد، اما آیا آنها شما را به بالای کوه میرسانند؟ آیا آنها چندین برابر افزایش درآمد به شما بازپرداخت می کنند؟ شواهد نشان می دهد که آنها این کار را می کنند. اما در یک لحظه بیشتر در مورد آن.
اندازه گیری عملکرد بازاریابی B2B
همانطور که مشخص است، اندازه گیری عملکرد درآمد و بازگشت سرمایه در تبلیغات B2B (و در واقع بازاریابی B2B به طور کلی) ترسناک ترین است. چرا؟ به طور خلاصه، CRM شما.
CRM تمام اطلاعات شما را در مورد فرصت های فروش، فرآیندها و ارزش سفارش گروگان نگه می دارد و برای ردیابی نمایندگان فروش به جای رفتار خریدار طراحی شده است. خوشبختانه Bizible این مشکل را با ترکیب کانال بازاریابی B2B و داده های CRM برای ایجاد یک 1 جدید حل می کند.St مجموعه داده های حزب این منحصراً برای کمک به اندازهگیری و بهینهسازی عملکرد بازاریابی در هر مرحله از قیف جستجوی مبتنی بر سرنخ یا مبتنی بر حساب ساخته شده است. با آن، در نهایت می توانید تاثیر بازاریابی را ثابت کرده و بهبود بخشید. با آن می توانید ببینید که چه کانال و درآمدی از لینکدین یا هر کانال دیگری می آید. و بنابراین ما سنگ های لینکدین را می شناسیم.
تبلیغات لینکدین و ROI Bizible
نتایج مطمئناً متفاوت است و تاکتیکهای تبلیغاتی مختلف در زمانهای مختلف بهتر عمل میکنند، اما دادههای بنچمارک Bizible نشان داد که به طور متوسط، تبلیغات لینکدین ROI شماره ۱ را در میان پلتفرمهای رسانهای پولی اصلی ارائه میکند. Bizible همچنین یک مثال عالی از “شما آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید” است. راههای دیگری وجود دارد که بازاریابان سعی میکنند بدون سرمایهگذاری در یک برنامه انتساب بازاریابی B2B، اسناد بازاریابی B2B را انجام دهند. اما راه های دیگر محدودیت هایی دارند. این محدودیتها همان چیزی است که هزاران بازاریاب را به سمت Bizible سوق داد (و همچنان ادامه میدهد). در مطالعهای که در سال 2020 توسط Adobe انجام شد و توسط Forrester Consulting انجام شد، Forrester دریافت که سازمانهایی که در Bizible سرمایهگذاری میکنند، بازگشت سرمایه 298٪ و دوره بازپرداخت کمتر از یک سال دارند. از آنجایی که هر مشتری Bizible که با آنها مصاحبه شده است، قبلاً قبل از پیادهسازی Bizible، نوعی از اسناد را انجام میداد، این بازگشت حتی چشمگیرتر است زیرا ارزش انجام اسناد را منعکس نمیکند، بلکه ارزش دریافت اسناد را به درستی منعکس میکند.
یکپارچگی قوی قوی تر می شود
اگر LinkedIn و Bizible بتوانند چنین بازدهی عالی داشته باشند، آیا وقتی آنها را به هم وصل می کنید بهتر می شود؟ اوه بله. چگونه Bizible برچسب گذاری، ردیابی و انتساب تبلیغات لینکدین را خودکار می کند. Bizible سهم درآمد و ROI تبلیغات را برای کسب بودجه بیشتر ثابت می کند. در نهایت، Bizible بینش لازم را به شما می دهد تا بدانید کدام تبلیغات، کمپین ها و خلاقیت ها نه تنها سرنخ ایجاد می کنند، بلکه منجر به ایجاد ترافیک و درآمد می شوند. البته، Bizible همچنین به شما کمک می کند عملکرد را در همه کانال های خود مقایسه کنید تا بتوانید ترکیب کانال و هزینه کلی خود را بهینه کنید.
به عنوان آخرین نتیجه از همکاری استراتژیک Adobe با مایکروسافت، ما هیجان زده هستیم که یک ادغام بومی جدید بین Bizible و LinkedIn Lead Gen Forms را معرفی کنیم. این قابلیت جدید ادغام فعلی و بسیار محبوب بین محتوای حمایت شده Bizible و LinkedIn را افزایش می دهد. اکنون، زمانی که بازاریابان انتخاب میکنند از فرمهای تکمیل خودکار عالی لینکدین با نرخ تبدیل بالا در ارتباط با محتوای حمایتشده استفاده کنند، Bizible میتواند درآمد را ردیابی کرده و به آن فرمهای پرشده نسبت دهد. و این همه خودکار است. Bizible همچنین فراداده های فرم مانند نام و شناسه فرم، نام و شناسه کمپین و موارد دیگر را نیز می گیرد تا بازاریابان بتوانند عملکرد فرم را همراه با عملکرد تبلیغات درک کرده و بهینه کنند.
“این ادغام تفاوت بزرگی برای تیم ما در ارزیابی تاثیر فرمهای اصلی لینکدین و استفاده از دادههای Bizible برای هدف قرار دادن کمپینهای ما در صورت لزوم ایجاد میکند تا رشد بیشتری را افزایش دهیم.” -سیدنی مولیگان، مدیر ارشد، اتوماسیون بازاریابی، ابرعلم
همه اینها برای کاربران مشترک Bizible و LinkedIn بدون هزینه اضافی در دسترس است. این فقط یک “ادغام احتمالی” نیست که باید خودتان را مرتب کنید و حفظ کنید یا از طریق ابزار یکپارچه سازی داده های شخص ثالث به آن متصل شوید. مانند همه ادغام های کانال بازاریابی Bizible، راه اندازی آن آسان است و تنها با چند کلیک انجام می شود و به طور کامل توسط فروشنده پشتیبانی می شود.
رسیدن به اوج خود
چیزهای کمی در بازاریابی مهمتر از دانستن اینکه کدام سرمایهگذاری و تاکتیکهای تعامل باعث پیشرفت و سود میشود (و کدام نه) وجود دارد. بازاریابانی که ابزارهای لازم برای انجام این کار را دارند، خود را در موقعیت منحصر به فردی برای برنده شدن قرار می دهند و به سازمانشان کمک می کنند تا برنده شوند. تبلیغات LinkedIn و Bizible دو ابزاری هستند که همه ما باید با خود همراه داشته باشیم تا به لبه برتر بازاریابی B2B صعود کنیم.
برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما مراجعه کنید مستندات محصول Bizible LinkedIn Integrations یا از نماینده Adobe بپرسید.