
از تجربه خود در بازاریابی بین المللی بگویید؟
“از زمانی که AccuraCast را تأسیس کردم، در 20 سال گذشته بخشی از همه کمپین های بین المللی بوده ام. تا کنون ما در بیش از 100 کشور بازاریابی کرده ایم. در دهه گذشته شاهد افزایش سریع تعداد کسبوکارهایی بودهایم که به دنبال گسترش بینالمللی هستند و فناوری آن را بسیار آسانتر کرده است.
“در واقع، رشد بینالمللی برای کسبوکارهای بریتانیا یک ضرورت است. در اینجا در مقایسه با فرصت های وسیع خارج از کشور، پتانسیل محدودی برای رشد وجود دارد.“
برخی از عناصر نادیده گرفته شده گسترش بین المللی کدامند؟
“استفاده از داده های محلی خود هنگام ورود به بازارهای جدید. میتوانید بر اساس چیزهایی که قبلاً میدانید، حدسهای بسیار عالی بسازید و رویکرد خود را از آنجا اصلاح کنید.»
چه توصیه ای برای کسب و کارهایی که در سطح بین المللی در حال گسترش هستند دارید؟
“مطمئن شوید که بازار مناسبی وجود دارد. سپس، هنگامی که مناسب را پیدا کردید، آزمایش کنید تا ببینید آیا بازار واقعاً برای شما آماده است یا خیر.
“اگر نه، تصمیم بگیرید که آیا میخواهید قبل از حمله به شخص دیگری اجازه دهید در آمادهسازی بازار سرمایهگذاری کند. البته این تنها در صورتی کار می کند که محصول یا خدمات برتری داشته باشید. در هر صورت، به یاد داشته باشید که در روزهای اولیه توسعه، روی برندسازی و عملکرد سرمایه گذاری کنید.“