

برخی از کارهایی که شما (یا مشتریانتان) انجام نمی دهید… خیلی ترسناک هستند. مثل اینکه واقعا ترسناکه
1. نبودن در TikTok ترسناک است.
TikTok در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. گروه سنی 20 تا 29 سال 29.5 درصد، گروه سنی 30 تا 39 سال 16.4 درصد، گروه سنی 40 تا 49 سال 13.9 درصد و گروه سنی 50+ 7.1 درصد بوده است.
به ما نگویید که آواتار شما در TikTok نیست، اعداد نشان میدهند که اشتباه میکنید.
پایگاه کاربر TikTok در حال پیر شدن است، اکنون زمان آن است که سوار شوید! حتی اگر مجبور باشید Gen Z را برای اجرای تجارت خود در TikTok استخدام کنید (در مورد ترسناک صحبت کنید)، شرکت شما باید در TikTok باشد.

دانلود کنید: راهنمای تنظیم تبلیغات TikTok. با نحوه ایجاد سریع ۱۶ تبلیغ TikTok در کمترین زمان ممکن آشنا شوید. اینجا را فشار دهید
2. عدم بازاریابی ایمیلی شما وحشتناک است
این افسانه که بازاریابی ایمیلی مرده است درست مانند یک خانه خالی از سکنه است، فقط در صورتی درست است که آن را باور کنید و وقت تلف کردن باشد.
مهم نیست که در آخرین اجلاس آنلاینی که در آن شرکت کردید چه شنیدید… بازاریابی ایمیلی هنوز زنده و زنده است – و به این زودی ها به جایی نمی رسد! در واقع، ایمیل مارکتینگ بهترین راه برای تبلیغ برند یا کسب و کار شما، افزایش درآمد و کسب تبدیل بیشتر است.
اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید، آخرین مقاله الکس کاتتونی را بررسی کنید، https://digitalmarketer.com/blog/is-email-marketing-dead
3. نداشتن هد شات حرفه ای ترسناک است!
هد شات ها و عکس های با کیفیت شما به طور کلی برای برند شخصی شما بسیار مهم است.
مخاطبان شما عاشق دیدن عکس های شما هستند، آنها به راحتی محتوای عالی برای گرافیک در رسانه های اجتماعی می سازند و به طور کلی شما را حرفه ای تر و آماده تر نشان می دهند! اگر برای هر وبلاگی مقاله می نویسید، برای گرافیک شما به عکس های تصویری نیاز داریم.
نه فقط یک عکس، اگر می خواهید بیش از یک وبلاگ بنویسید، ما به تعداد زیادی نیاز داریم. ژست های مختلف، حالات صورت متفاوت، لباس های مختلف، ما به تنوع نیاز داریم.
4. نام تجاری شخصی شما که وجود ندارد وحشتناک است
اگر می خواهید خود را به عنوان یک متخصص در این زمینه بفروشید، بهترین توصیه شما هستید! اگر نمی توانید خودتان را بفروشید، چگونه می خواهید شخص دیگری را بفروشید؟
این به معنای داشتن حساب های تجاری شخصی موفق است! اگر میگویید میتوانید به یک شرکت کمک کنید تا در رسانههای اجتماعی تبلیغ کند، اما یک حساب شخصی برای ارسال آن به عنوان نمونه ای از اینکه چقدر میتواند خوب پیش برود، ندارید… چگونه به شما اعتماد خواهند کرد؟
به دوره نیاز دارید؟ اکنون کارگاه بازاریابی افراد مشهور رامون ری را بررسی کنید!
5. هنوز کار بر روی تبلیغات تعطیلات خود را شروع نکرده اید!
به آن مسلط شوید! شما باید یک تبلیغ جمعه سیاه برای شرکت خود داشته باشید. در اینجا فقط چند آمار برای اثبات نظر ما وجود دارد:
- تقریباً 60 درصد از خریدهای جمعه سیاه 2021، خریدهای آنی هستند. (منبع: Bluecore)
- میانگین مقادیر سفارش در سال 2021 9 درصد افزایش یافته است. (منبع: Bluecore)
- افراد 35 تا 44 ساله به احتمال زیاد در جمعه سیاه شرکت می کنند (منبع: Finder)
- کمتر از 50 درصد از خرده فروشان در سال 2021 تخفیف های جمعه سیاه را در سراسر سایت ارائه کردند. (منبع: Forrester)
- بلک فرایدی بهترین روز برای خرید مبلمان/تخت خواب و ابزار/خرید خانه بود. (منبع: Adobe Digital Insights)
- ترافیک آخر هفته جمعه سیاه نسبت به سال 2019 21.7 درصد کاهش داشته است. (منبع: Businesswire)
جمعه سیاه (و تمام فروش های تعطیلات سه ماهه چهارم) بهترین زمان برای ملاقات با مشتریان جدید، دریافت حقوق کلان از مشتریان فعلی و پایان دادن به سال با یک یادداشت بزرگ است که فروش و تلاش های بازاریابی را برای سال آینده هدایت می کند!
بنر ندارید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! 190 الگوی Canva تبلیغاتی تعطیلات رایگان را از اینجا دانلود کنید.
پس برای چی منتظری؟ شاید اولین پست شما در رسانه های اجتماعی، با عکس های جدید شما، بتواند جستجوی ارجاعی باشد؟ از اشتباهات وحشتناک خود نهایت استفاده را ببرید، سه پرنده با یک سنگ!