منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • با تسلط بر هوش مصنوعی، دنیای بازاریابی در حال سقوط است… یا شاید نه؟

با تسلط بر هوش مصنوعی، دنیای بازاریابی در حال سقوط است… یا شاید نه؟

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
با تسلط بر هوش مصنوعی، دنیای بازاریابی در حال سقوط است... یا شاید نه؟

با تسلط بر هوش مصنوعی، دنیای بازاریابی در حال سقوط است... یا شاید نه؟

جای نگرانی نیست، می توانی مرواریدهایت را در چنگ نزنی، قول می دهم که اشکالی ندارد.

اگر با آخرین اخبار فناوری (یا فید TikTok من) آشنا هستید، می دانید که OpenAI به تازگی 10 میلیارد دلار سرمایه گذاری از مایکروسافت دریافت کرده است.

این بدان معناست که اسباب بازی جدید هوش مصنوعی مورد علاقه همه، ChatGPT، اکنون پشتیبان جدی دارد. با توجه به این اخبار به دست آمده، فرض بر این است که همه مشاغل ما در خطر است

از آنجا که تمام معامله گران خارج از کشور فوراً با هوش مصنوعی جایگزین می شوند، درست است؟

آره احتمالا نه

مرا یک «خوش‌بین وحشی» خطاب کنید، اما مطمئنم که مشتریان من و شما هم به جایی نمی‌روند.

ببینید، مردم دوست دارند در هر فرصتی بگویند آسمان در حال سقوط است. برخی از نوآوری های جدید به جهان معرفی می شود و ناگهان باید برای مرگ خود برنامه ریزی کنیم.

این زمانی اتفاق افتاد که اتومبیل ها جایگزین کالسکه های اسبی شدند.

این اتفاق زمانی افتاد که ماشین تحریر از قلم و کاغذ پیشی گرفت.

محیطی که در حال حاضر از آن استفاده می کنیم، می دانید، اینترنتزمانی اتفاق افتاد که اتفاق افتاد

با تسلط بر هوش مصنوعی، دنیای بازاریابی در حال سقوط است... یا شاید نه؟
با تسلط بر هوش مصنوعی، دنیای بازاریابی در حال سقوط است... یا شاید نه؟

(آیا می‌دانستید که ما به خاطر اینترنت هم باید احمق باشیم؟ به طور تصاعدی، در واقع. در حال حاضر من قرار است یک بت‌نفری بی‌سواد در یک گودال یا چیز دیگری باشم.)

گوش کن، ChatGPT فوق العاده است. این واقعاً هوشمندانه است، یاد می‌گیرد و در همان لحظه تغییر می‌کند، و می‌تواند منبعی دیوانه‌کننده قدرتمند باشد، اگر می دانید چگونه از آن استفاده کنید.

من واقعا هیجان زده هستم که آن را در تجارت خود ادغام کنم. در واقع، ما در حال حاضر در حال انجام این کار هستیم.

بهترین قسمت؟ من اصلاً تهدید نمی شوم.

این چیزی نیست که موقعیت من را به خطر بیندازد، این فرصتی است برای اعتلای

من می توانم نگرانی برای کسانی را که نمی توانند با زمان هماهنگی کنند درک کنم، اما یک ذره همدردی با آن مردم ندارم. این همان مزخرفاتی است که نسل‌ها شنیده‌ایم.

اگر نمی توانید با یک صنعت رشد کنید، به سادگی برای آن کوتاهی نمی کنید.

متاسفم این حقیقت است

اما یوگ، آیا فناوری هوش مصنوعی نمی تواند صفحات فروش، ایمیل، تبلیغات و غیره را بنویسد؟ آیا نمی ترسید که به طور کلی جایگزین کپی رایترها شود؟

البته او می تواند همه این چیزها را بنویسد. خیلی خوبه، در واقع اما در اینجا چند نکته وجود دارد:

  1. حتی اگر بتواند همه این کارها را انجام دهد، باید بتوانید از راه درست درخواست کنید دقیقا چه چیزی می خواهید- درک این موضوع زمان می برد.
  2. هر کسی که می خواهد از آن برای نوشتن چیزی استفاده کند و فقط آن را مستقیماً در قیف خود کپی و جایگذاری کند، احتمالاً این واقعیت را در نظر نمی گیرد که هنوز نیاز به بررسی و ویرایش خوبی دارد. این به کسی نیاز دارد که مخاطب، گزاره و روانشناسی پشت متقاعدسازی و ارتباط را درک کند.
  3. اگر جایگزین کسی شود، زیردستان یا کپی رایترهای تنبل هستند که شما حتی در وهله اول نمی خواهید.

اینجوری فکر کن: ChatGPT افراد را قادر می‌سازد تا زمین بازی را یکسان کنند.

کسانی که چیز زیادی در مورد قیف های بازاریابی، کپی و غیره نمی دانند، آن دسته از افراد اکنون مجبور نیستند پول خود را برای استخدام کسی که حداقل ها را انجام دهد هدر دهند.

با تسلط بر هوش مصنوعی، دنیای بازاریابی در حال سقوط است... یا شاید نه؟

آموزش موثر درسی که همه ما باید به روش سخت یاد می گرفتیم: نه برای ارزان شدن خدمات

از سوی دیگر، کارشناسان هنوز در اینجا مورد نیاز هستند – آنها همیشه خواهند بود.

بنابراین اگر واقعاً در کاری که انجام می‌دهید خوب هستید، به شما تبریک می‌گویم، شما همچنان مورد تقاضا خواهید بود

در واقع، برای کسانی که واقعاً در کاری که انجام می‌دهند خوب هستند، اکنون می‌توانند از این ابزار برای بهبود فرآیندها و رویه‌ها استفاده کنند.

واژه پرداز ماشین ظرفشویی نویسنده است: شما را از کارهای خسته کننده و غیرخلاقانه ای که انرژی و اشتیاق شما را از بین می برد، رها می کند. -ویلیام زینسر، در مورد خوب نوشتن

نگاه کنید، اگر به آن به عنوان یک ابزار نگاه کنید، چیزی برای کاهش موثر نیروی کار که به شما امکان می دهد انرژی خلاق خود را متمرکز کنید، ناگزیر شما را بهتر می کند.

پیشنهاد چیزی مانند ChatGPT با تجربه و دانش مناسب:

  • نظرسنجی شما به تازگی خودکار شده است. به جای جستجو در اینترنت، همه چیز در یک مکان جمع آوری شده است تا تصمیم بگیرید چه اطلاعات مفید و چه نویز است.
  • ایده شما از زاویه ها و مضامین به طور تصاعدی گسترش یافته است. شما پیشنهادات و موضوع خود را مانند پشت دست خود می دانید، بنابراین از او بخواهید زوایایی را که فکرش را نمی کردید بیان کند، ممکن است محتوای بیشتری برای شما ایجاد کند، به شما کمک کند پیشنهادات بیشتری ایجاد کنید یا به شما کمک کند آزمون را به انواع مختلف تقسیم کنید. پیشنهادات فعلی
  • خطوط کلی شما سریعتر نوشته می شود. من عاشق یک طرح کلی خوب هستم. هر چه قرمزتر بهتر با اطلاعات دقیق، نوشته شما فشرده تر است و اولین پیش نویس شما به محصول نهایی نزدیک تر است.

25 تا 50 درصد اول فرآیند به تازگی تسریع شده است.

توجه داشته باشید که نخواهد بود کامل، که خوب است، لازم نیست. اما آن لمس انسانی که در پایان آن قرار می دهید بسیار بهتر خواهد بود و سپس نتیجه نهایی بسیار کامل تر خواهد بود.

این بدان معناست که اکنون می توانید زمان و تلاش بیشتری را صرف انجام کاری کنید که مردم واقعاً برای انجام آن به شما پول می دهند – همه چیز را از خوب به عالی تبدیل کنید. عالی.

میدونی چیه؟ این به شما زمان می دهد تا حتی به افراد بیشتری خدمت کنید که همچنان به شما پول می دهند.

چه مفهومی است، می دانم، نیازی به تشکر نیست.

ردیف پایین: با بازار تکامل یابد.

تکامل و نوآوری راه دنیاست. همیشه چیزی جایگزین چیز دیگری می شود. و این فقط یک چیز انسانی نیست، این یک چیز جهانی است.

بنابراین اگر به سختی می توانید سر خود را در مورد یک اختراع یا نوآوری جدید که چشم انداز یک صنعت را تغییر می دهد، پیدا کنید، در واقع مانند فرصت برای کسب درآمد بیشتر، این یک طرز فکر بسیار ثابت است.

و به عنوان کارآفرینان، صاحبان مشاغل، و افراد عادل در جهان، داشتن یک ذهنیت ثابت شما را محدود می‌کند – از راه‌هایی بیشتر از تجارت (اما ما مجبور نیستیم این را به گروه درمانی تبدیل کنیم، به اصل مطلب).

چیز جدیدی یاد بگیرید و ببینید که چگونه این ابزار واقعاً می تواند یک فرصت رشد فوق العاده باشد.

اگر بتوانید با این یکی خارج از چارچوب فکر کنید، متعجب خواهید شد که چقدر به یک دارایی ارزشمندتر تبدیل می شوید.

با تسلط بر هوش مصنوعی، دنیای بازاریابی در حال سقوط است... یا شاید نه؟