
درگیر شدن با محتوا در رسانه های اجتماعی مانند برقراری مکالمه با یک غریبه در یک مهمانی است – همه چیز در مورد ایجاد ارتباط است. در لینکدین، تعامل همه چیز به روشهایی است که کاربران با محتوا تعامل میکنند، مانند کلیک کردن برای خواندن بیشتر، تند کشیدن در میان چرخ و فلکها، تماشای ویدیوها، لایک کردن، نظر دادن و اشتراکگذاری پستها.
وقتی صحبت از تعامل به میان می آید، لینکدین یک پلتفرم عالی است. در واقع، تحقیقات ما نشان داد که لینکدین بیشترین لایک و کامنت را در هر پست از هر کسب و کاری دیگری که بررسی کردیم داشت.
با این حال، لینکدین همچنین این مزیت را دارد که میتواند محتوای خود را در الگوریتمهایی اولویتبندی کند که تعیین میکنند چه زمانی، کجا و به چه کسی محتوا نشان داده شود. این بدان معناست که آمار محتوای لینکدین ممکن است برای تجارت شما مفیدترین نباشد.
اما ناامید نشو! با تجزیه و تحلیل دادهها، متوجه شدیم که انواع خاصی از محتوا اکثریت تعامل را در همه صنایع ایجاد میکند. محتوای مربوط به فرصت های برابر، مسئولیت اجتماعی و پیشرفت های فناوری بهترین عملکرد را داشت.
با بررسی عمیق تر، متوجه شدیم که شرکت های SaaS بالاترین نرخ تعامل را در مقایسه با شرکت های خدمات حرفه ای دارند. این احتمالاً به دلیل بینش های صنعت و موضوعات داغ مانند هوش مصنوعی است که شرکت های SaaS اغلب به اشتراک می گذارند. به عنوان مثال، Shopify محتوای ارزشمندی را برای میلیون ها کاربر تجارت الکترونیک خود فراهم می کند.
از سوی دیگر، شرکتهایی که در سطوح پایینتر تعامل هستند، حتی زمانی که محبوبترین محتوای آنها به عدالت و مسئولیت اجتماعی مربوط میشود، سطح تعامل یکسانی را مشاهده نمیکنند.
بنابراین چگونه می توانید مطمئن شوید که محتوای شما جذاب است؟ همه چیز در مورد ایجاد ارتباط با مخاطبان شماست:
- بینش ارزشمند را به اشتراک بگذارید
- تلاش های مسئولیت اجتماعی شرکت خود را برجسته کنید و
- آخرین پیشرفت های صنعت خود را به نمایش بگذارید.
و به یاد داشته باشید، لایک ها و نظرات مهم هستند، اما آنها تنها معیارهای مهم نیستند. روی تعامل معنادار با مخاطبان هدف خود تمرکز کنید و شاهد رشد حضور خود در رسانه های اجتماعی خواهید بود.